Loading...
Noida Transport Department Auction Process Suspicious Special Number 0001 Sold In Just 35 Thousand - 0001نمبر کی بولی ساڑھے5لاکھ کی,بکا35,500روپے میں,لاکھوں کے راجسو کا نقصان- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

0001نمبر کی بولی ساڑھے5لاکھ کی,بکا35,500روپے میں,لاکھوں کے راجسو کا نقصان

منوج کمار,امر اجالا,نوئیڈا Updated Tue, 23 Jul 2019 11:57 AM IST
auction
auction
خبر سنیں

خاص باتیں

-ادھک بولی لگانے والے پہلے دو خریداروں نے نہیں جمع کیا پیسہ,ایسے میں تیسرے کو ملا لابھ
-سوالوں کے گھیرے میں پروہن وبھاگ کی نیلامی پرکریا
- 5لاکھ14ہزار500روپے کے راجسو کا نقصان
نوئیڈا پروہن وبھاگ کی واہنوں کے آکرشک نمبروں کی نیلامی پرکریا سوالوں کے گھیرے میں آ گئی ہے۔ کھلی نیلامی میں0001نمبر پر ساڑھے پانچ لاکھ روپے کی بولی لگائی تھی۔ بعد میں وہی نمبر ماتر ساڑھے پینتیس ہزار روپے میں بک پایا۔
وگیاپن
جب معاملہ ادھیکاریوں کے سامنے آیا تو انہوں نے بھی اس میں گڑبڑی ہونے کی آشنکا جتائی اور شاسن کو اوگت کرانے کو کہا۔ وہیں,اس معاملے کی شکایت ایک ادھوکتا نے مکھیہ منتری اور پروہن منترالیہ سے کی ہے۔

پروہن وبھاگ نے آکرشک اور اتی مہتوپورن نمبروں کی سوچی میں346نمبر شامل کر رکھے تھے۔ ان سے قریب22لاکھ روپے کا راجسو ملتا تھا۔ پردیش میں پہلی بار دہلی کی طرظ پر گوتمبدگھنگر اور لکھنؤ میں مہتوپورن اور آکرشک نمبروں کی نیلامی پرکریا شروع کی گئی۔ جسمیں0001نمبر پونے چار لاکھ روپے میں بکا تھا۔

دوسری بار کی سیریز شروع ہوئی تو نیم انوسار بولی لگائی گئی اور0001نمبر پر ایک خریدار نے ساڑھے پانچ لاکھ روپے کی بولی لگائی تھی تو دوسرے نے5لاکھ کی۔ جبکہ تیسرے نے ماتر35, 500روپے کی ہی بولی لگائی تھی۔ بولی لگانے کے بعد پہلے اور دوسرے خریدار نے پیسہ جمع نہیں کیا۔ اس وجہ سے یہ نمبر تیسرے خریدار کو سوت: الاٹ ہو گیا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی
Invertis university

شیئر مارکیٹ,اب نہیں رہیگا گتھی

سنتان کے اجول بھوشیہ و لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون- 24اگست
Astrology Services

سنتان کے اجول بھوشیہ و لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں سنتان گوپال پاٹھ و ہون- 24اگست

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

ارن جیٹلی امت شاہ سے بہت پہلے نریندر مودی کے کھاسمکھاس تھے جیٹلی, 10دلچسپ قصے

ارن جیٹلی کی زندگی کے بارے میں کئی ایسی باتیں جو شائد ہی جانتے ہوں آپ...

24اگست2019

وگیاپن

جیٹلی کو پسند تھی'پڑوسن',یاد تھا اسکا ہر ایک ڈائلاگ

لمبے سمیہ سے بمار چل رہے پورو وت منتری ارن جیٹلی کے ندھن سے راجنیتک گلیاروں میں ماتم پسر گیا ہے۔ دہلی کے ایمس اسپتال میں ارن جیٹلی نے شنیوار دوپہر12بج کر7منٹ پر انتم سانس لی اور پھر دنیا چھوڑ کر چلے گئے۔

24اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation