Loading...
Red Fort Mumtaj Mahal Museum Will Be Hitech, Some Mughal Era Articles To Shown For First Time Here -ہائٹیک بنےگا لالکلے کا ممتاج محل سنگرہالیہ,�پہلی بار پردرشت کی جائینگی کئی مگلکالین وستوئیں- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ہائٹیک بنےگا لالکلے کا ممتاج محل سنگرہالیہ,پہلی بار پردرشت کی جائینگی کئی مگلکالین وستوئیں

ارن کمار,امر اجالا,نئی دہلی Updated Mon, 11 Feb 2019 12:11 PM IST
لال قلعہ
لال قلعہ -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں

خاص باتیں

-ون ٹچ کیوسک پر ملے گی اتہاس کی جانکاری,ڈیو اور ویڈیو افیکٹ سے ہوگا لیس
-پہلی بار پردرشت کی جائینگی کئی مگلکالین وستوئیں,فی الحال پریٹکوں کے لئے بند ہے سنگرہالیہ
لالکلے کے ممتاج محل سنگرہالیہ کو پرانی سنرکشن شیلی سے بدل کر ہائٹیک بنایا جا رہا ہے۔ سنگرہالیہ میں پہلی بار کئی مگلکالین وستوؤں کو پہلی بار پردرشت کیا جائیگا۔ سنگرہالیہ میں پہنچنے والوں کو اب تک لیکھپتروں پر موجود جانکاری کو پڑھکر جانکاری حاصل کرنی ہوتی تھی,لیکن اب یہاں پر ون ٹچ کیوسک کے ساتھ انیہ تکنیکی اپکرنوں کو لگایا جائیگا۔ ڈیو اور ویڈیو سودھاؤں سے لیس ہونے کے بعد سنگرہالیہ پہنچنے والے درشکوں کو اپنی رچی کے انوسار جانکاری حاصل کرنے میں خاصی سودھا ہوگی۔
وگیاپن
وہیں لالکلے پرسر میں بنے وشو یدھ سنگرہالیہ کو بھی ہائٹیک بنایا جا رہا ہے۔ ان دونوں سنگرہالیوں کے سنرکشن کے لئے فی الحال پریٹکوں کو لئے بند کر دیا گیا ہے اور جلد ہی انھیں نئے روپ میں کھولا جائیگا۔

سوتروں کے مطابق ممتاج محض سنگرہالیہ میں پریٹکوں کے لئے ان وستوؤں اور ساکشیوں کو پردرشت کیا جائیگا,جنہیں پریاپت جگہ نہ ہونے کے کارن اب تک نہیں پردرشت کیا جا سکا تھا۔ ان میں وہ وستوئیں ہونگی جنہیں دشکوں سے اے ایس آئی دوارہ سرکشت ایوں سنرکشت طریقے سے رکھا گیا ہے۔

تیسری بار بدلیگا ممتاج محل سنگرہالیہ کا ستھان 
بتایا گیا ہے که ممتاج محل سنگرہالیہ کو پہلے پیلیس سنگرہالیہ کے روپ میں جانا جاتا تھا۔1911میں لالکلے کے نوبت کھانے میں بنایا گیا تھا۔ جسے بعد میں برٹش شاسکوں نے ممتاج محل میں ستھان انترت کر دیا تھا۔ اب تیسری بار ممتاج محل سنگرہالیہ کا ستھان بدلنے جا رہا ہے۔ سنبھاونا ہے که ممتاج محل سنگرہالیہ کو برٹش کال میں بنائی گئی بیرک میں بنایا جا سکتا ہے۔ سوتروں کی مانیں تو ستھان بدلنے کے کارنوں میں سنگرہالیہ میں بھیڑ کی ستھتی میں لوگوں کو ہونے والی پریشانی اور جیب تراشی بھی شامل ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

کیا ہے اس سنگرہالیہ میں خاص

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

پولیس کو ہے روہت کے پریوار پر شک,پتنی اور نوکروں سے پوچھ تاچھ جاری

روہت کے سسر کا بھی بڑا بیان آیا ہے جو بتاتا ہے که پتی پتنی میں کیسے رشتے تھے۔

20اپریل2019

وگیاپن

راجدھانی نئی دہلی کے مایاپری میں سیلنگ کو لیکر بوال,پولیس پر برسائے گئے پتھر

راجدھانی نئی دہلی کے مایاپری میں اس سمیہ بوال ہو گیا,جب نگر نگم کی ٹیم اینجیٹی کے آدیش پر راجدھانی کے سب سے بڑے کباڑ مارکیٹ میں سیلنگ کرنے کے لئے پہنچی۔ کچھ ستھانیہ لوگوں نے یہاں پولیس پر پتھراو کر دیا,جسکے بعد پولیس کو ایکشن لینا پڑا۔

13اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation