Loading...
Threats To Blow Up Seven Stations Of Delhi And Up, Including Ghaziabad -غازیہ باد سمیت دہلی اور یوپی کے سات اسٹیشنوں کو بم سے اڑانے کی دھمکی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

غازیہ باد سمیت دہلی اور یوپی کے سات اسٹیشنوں کو بم سے اڑانے کی دھمکی

امر اجالا بیورو,غازیہ باد Updated Thu, 16 May 2019 04:51 AM IST
demo pic
demo pic
خبر سنیں
میرٹھ,شاملی,نظام الدین اور غازیہ باد سمیت دہلی اور یوپی کے سات اسٹیشن کو بم سے اڑانے کی دھمکی ملی ہے۔ بدھوار کو ایک پتر پرانا غازیہ باد اسٹیشن پر ریلوے ادھیکاریوں کے پاس پہنچا تو ہڑکمپ مچ گیا۔ پتر ملتے ہی الرٹ جاری کر دیا گیا۔ وہیں ایس ایس پی کو بھی بم دھماکے کی دھمکی بھرا ای میل ملا ہے۔ ایس ایس پی نے بھیڑ بھرے بازاروں میں بھی سرکشا بڑھا دی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
خفیہ وبھاگ نے بھی سترکتا بڑھا دی ہے۔ یہ پتر اور ای میل کس کی طرف سے بھیجا گیا ہے,اسکی پولیس جانچ کر رہی ہے۔ ان میں کسی سنگٹھن کا نام نہیں لکھا ہے۔ پتر اور ای میل سے دھمکی بھیجنے والے نے72گھنٹے کا الٹی میٹم دیا ہے۔ ان ساتوں اسٹیشنوں پر بم دھماکے کر اڑانے کی دھمکی دی گئی ہے۔ غازیہ باد جی آر پی پر بھاری اشوک سسودیا نے بتایا که یہ پتر ریلوے ادھیکاریوں کو ملا تھا۔

انکی اور سے جی آر پی کو سوچت کیا گیا,اسکے بعد سے ہی اسٹیشن پر سرکشا اور بڑھا دی گئی ہے۔ پلیٹ فارم و سرکلیٹنگ ایریا میں چیکنگ بڑھائی گئی ہے۔ ٹرینوں میں ایسکارٹ میں تعینات پولیس کرمیوں کو بھی سترکتا بڑھانے اور چیکنگ کے نردیش دیئے گئے ہیں۔ وہیں ایس ایس پی اوپیندر کمار اگروال نے بتایا که پولیس مکھیالیہ,شاملی اور غازیہ باد کے ایسئیسئیپی کے ای میل اکاؤنٹ پر دھمکی بھرے میل کے سمبندھ میں پولیس کی اور سے شاملی میں کیس درج کر لیا گیا ہے۔

اے ٹی ایس,سائبر سیل اور سرولانس ٹیمیں جانچ کر رہی ہیں۔ پتہ لگایا جا رہا ہے که ای میل کہاں سے اور کس نے بھیجا ہے۔ اسکے لئے ای میل سروس پرووائڈر کمپنی کا سہارا لیا جا رہا ہے۔ انہوں نے بتایا که غازیہ باد میں بھی سائبر ایکسپرٹ,سرولانس سیل اور خفیہ وبھاگ کی ٹیم کو الرٹ کر دیا گیا ہے۔

سبھی تھانوں کی پولیس کو مالس ملٹی پلیکس و بھیڑ بھرے بازاروں میں چوکسی بڑھانے کے نردیش دیئے گئے ہیں۔ غازیہ باد اسٹیشن کو اس سے پہلے بھی کئی بار بم سے اڑانے کی دھمکی مل چکی ہے۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

دہلی کے دوارکا ہوئی مٹھ بھیڑ,پولیس نے مار گئے دو بدمعاش

دہلی کے دوارکا علاقے میں رویوار شام کو پولیس اور بدمعاشوں کے بیچ مٹھ بھیڑ کی خبر ہے۔

19مئی2019

وگیاپن

پہلے زمین پر لڑکھڑا کر گریں کرن خیر,پھر کیا متدان

چنڈیگڑھ سے بھاجپا کی سانسد کرن خیر متدان کرنے جا رہی تھیں تبھی لڑکھڑا کر گر پڑیں۔ سوشل میڈیا پر یہ ویڈیو کافی وائرل ہو رہا ہے۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation