Loading...
Voting Can Be Done Again At Two Booths Of Chandni Chowk Seat -لوک سبھا چناؤ2019 چاندنی چوک سیٹ کے دو بوتھوں پر دوبارہ ہو سکتا ہے متدان�- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

لوک سبھا چناؤ2019 چاندنی چوک سیٹ کے دو بوتھوں پر دوبارہ ہو سکتا ہے متدان

امر اجالا بیورو,نئی دہلی Updated Thu, 16 May 2019 05:57 AM IST
ای وی ایمویویپیٹ(فاعل فوٹو)
ای وی ایمویویپیٹ(فاعل فوٹو) -فوٹو: PTI
خبر سنیں
رویوار کو ہوئے متدان سے پہلے ماک پول کے دوران ہوئی غلطیوں کی وجہ سے چاندنی چوک سیٹ کے دو بوتھوں پر دوبارہ متدان ہو سکتا ہے۔ پیٹھاسین ادھیکاری نے ماک پول سے سمبندھت رپورٹ چناؤ آیوگ کو بھیج دی ہے۔ فی الحال فیصلے کا انتظار کیا جا رہا ہے۔12مئی کو دہلی کی13819بوتھوں پر متدان ہوا تھا۔
وگیاپن
وگیاپن
جانکاری کے مطابق ماک پول کے دوران راجنیتک پارٹیوں کے پرمکھ اور ادھیکاریوں کی ٹیم کی موجودگی میں متدان کی پرکریا اپنائی گئی۔ لیکن چاندنی چوک سیٹ کے دو بوتھوں پر ماک پول کے بعد مشین میں ریکارڈ ووٹ ڈی لٹ نہیں کئے گئے,نتیجاً پرانے ووٹ بھی اس میں ہی جڑے رہ گئے۔

ادھکارک سوتروں کے مطابق اس سمبندھ میں ادھیکاری کی رپورٹ کے آدھار پر ہی فیصلہ لیا جائیگا۔ مانا جا رہا ہے که23کو ہونے والے متگننا کے پہلے دوبارہ متدان ہو جائیگا تاکہ گننا کے دوران کسی طرح کی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑے۔

محض26فیصدی ہی ٹرانسجینڈر نے کیا متدان
متدان پرکریا میں بڑھ چڑھ کر حصہ لینے کے لئے ٹرانسجینڈروں کو کافی پروتساہت کیا گیا۔ لیکن کیول26فیصدی ٹرانسجینڈر نے ہی متدان کیا۔ دہلی کی سات سیٹوں پر کل669ٹرانسجینڈر ہیں جبکہ کل178نے ووٹ ڈالا۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

مٹھ بھیڑ میں پکڑے گئے بدمعاشوں نے4سال میں کی200لوٹ,ایسے دیتے تھے واردات کو انجام

شنیوار رات گروہ سرغنہ سہت دو بدمعاش مٹھ بھیڑ ہوئے تھے گھائل,رویوار تڑکے گھائلوں سے پوچھ تاچھ میں دو سنار سمیت تین گرفتار

20مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation