Loading...
Vande Bharat Train: Rs 1,850 For Ac Chair Car, Rs 3,520 For Executive Class -وندے بھارت ٹرین: جانئے کتنا ہوگا ایسی چیئر کار اور ایکجیکیوٹو کلاس کا کرایا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

وندے بھارت ٹرین: جانئے کتنا ہوگا ایسی چیئر کار اور ایکجیکیوٹو کلاس کا کرایا

بھاشا,نئی دہلی Updated Mon, 11 Feb 2019 05:09 PM IST
وندے بھارت ایکسپریس
وندے بھارت ایکسپریس
خبر سنیں
دہلی سے وارانسی یاترا کے لئے وندے بھارت ایکسپریس یا ٹرین18کی واتانکولت چیئر کار کا کرایا1,850روپے اور ایکجیکیوٹو کلاس کے لئے3,520روپے ہوگا۔ کرایے میں کھانپان سیوا شلک شامل ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
ادھیکاریوں نے سوموار کو بتایا که واپسی یاترا کے دوران چیئر کار کی ٹکٹ کا کرایا1,795روپے جبکہ ایکجیکیوٹو کار ٹکٹ کا کرایا3,470روپے ہوگا۔

آدھکارک سوتروں نے بتایا که اتنی ہی دوری کے لئے شتابدی ٹرینوں کے کرایے کی تلنا میں چیئر کار کا کرایا1.5گنا ہے اور پریمیم ٹرین میں پرتھم شرینی واتانکولت کرایے سے ایکجیکیوٹو کلاس کا کرایا1.4گنا ادھک ہے۔

پردھان منتری نریندرمودی15فروری کو اس ٹرین کو ہری جھنڈی دکھائینگے۔ سوتروں نے بتایا که اس ٹرین میں دو شرینیاں ایکجیکیو اور چیئر کار ہیں اور ان میں بھوجن کی قیمت الگ الگ ہے۔

نئی دہلی سے وارانسی جانے والے یاتریوں کو ایکجیکیوٹو شرینی میں صبح کی چائے,ناشتے اور لنچ کے لئے399روپے دینے ہو نگے جبکہ چیئر کار کے یاتریوں کو ان سب کے لئے344روپے دینے ہو نگے۔

نئی دہلی سے کانپور اور پریاگ راج کی یاترا کرنے والے لوگوں کو ایکجیکیوٹو کلاس اور چیئر کار کے لئے کرمش:155روپے اور122روپے دینے ہو نگے۔وارانسی سے نئی دہلی آنے والے یاتریوں کو ایکجیکیوٹو کلاس اور چیئر کار میں کرمش:349روپے اور288روپے دینے ہو نگے۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Delhi NCR

پوسٹ مارٹم رپورٹ میں خلاصہ: تکیے سے منھ دباکر مارا گیا روہت تیواری کو,اپرادھ شاخہ کریگی جانچ

اتراکھنڈ و یوپی کے پورو مکھیہ منتری دونگت اینڈی تیواری کے بیٹے روہت شیکھر تیواری کی موت کے معاملے میں شکروار کو نیا موڑ آ گیا۔

20اپریل2019

وگیاپن

راجدھانی نئی دہلی کے مایاپری میں سیلنگ کو لیکر بوال,پولیس پر برسائے گئے پتھر

راجدھانی نئی دہلی کے مایاپری میں اس سمیہ بوال ہو گیا,جب نگر نگم کی ٹیم اینجیٹی کے آدیش پر راجدھانی کے سب سے بڑے کباڑ مارکیٹ میں سیلنگ کرنے کے لئے پہنچی۔ کچھ ستھانیہ لوگوں نے یہاں پولیس پر پتھراو کر دیا,جسکے بعد پولیس کو ایکشن لینا پڑا۔

13اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation