Loading...
Dipika Kakar And Karan Grover New Show Kaha Hum Kaha Tum Is Inspired Madhuri And Sriram Nene Story -کہاں ہم,کہاں تم میں سرجن اور ایکٹریس کی لو سٹوری,مادھوری شری رام کے رشتوں سے ملی پریرنا!- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کہاں ہم,کہاں تم میں سرجن اور ایکٹریس کی لو سٹوری,مادھوری شری رام کے رشتوں سے ملی پریرنا!

ممبئی ڈیسک,امر اجالا Updated Wed, 05 Jun 2019 01:20 AM IST
kaha hum kaha tum
kaha hum kaha tum -فوٹو: amar ujala mumbai
خبر سنیں
کروڑوں دلوں کی من موہنی مادھوری دیکشت نے اپنی کامیابی کے چمکتے دنوں میں امریکہ میں بسے ایک ڈاکٹر سے پریم کیا اور شادی کرکے امریکہ جا بسیں۔ گھر بسایا۔ بچے بڑے کئے اور پھر جب انکا من ہندی سنیما میں دوسری پاری کھیلنے کا ہوا تو کیا ہوا؟ ڈا شری رام نی نے نے اپنا اچھا خاصا چلتا ڈاکٹری کا پیشہ چھوڑ انکے ساتھ ممبئی آ بسنے کا فیصلہ کر لیا۔
وگیاپن
پیار اسی کو کہتے ہیں۔ اگر اس پریم کہانی میں آپ کو واقعی دلچسپی ہے تو تیار رہیے اسے اپنے ڈرائنگ روپ میں لگے ٹیلیویزن سیٹ پر دیکھنے کے لئے۔ جی ہاں,چھوٹے پردے پر بڑا دھماکار کرنے آ رہا شو,کہاں ہم کہاں تم,اسی پریم کہانی جیسا ہے۔

سسرال ثمر کا سیریئس سے مشہور ہوئیں دیپکا ککڑ اور ابھینیتا کرن وی گروور کی جوڑی ایک پریم کہانی کو آپ تک پہنچانے کے لئے تیار ہے جسمیں کرن گروور ایک سرجن کا کردار کر رہے ہیں اور دیپکا بنیں ہیں ایک مشہور ابھینیتری۔ بتایا جا رہا ہے که اس سیریئل کی کہانی مادھوری اور شری رام کی شادی سے پہلے کی پریم کہانی سے پریرت ہے۔

شو کا پورا زور اس بات پر رہنے والا ہے که اپنے اپنے پیشے میں دن رات ویست رہنے کے باوجود پریم کیسے دونوں کے دلوں میں اپنا راستہ بنا ہی لیتا ہے۔ شو کا ٹریلر جب صیف علی خان نے لانچ کیا تو یہ سننے میں آیا تھا که اس طرح کے قصے صیف کی ماں شرمیلا ٹیگور اور انکے پتا منصور علی خان پٹودی کے بیچ میں بھی ہو چکے ہیں۔
وگیاپن

Recommended

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع
TAMS

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوشنیہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںمنورنجن سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ منورنجن جگت کی انیہ خبریں جیسےبالی وڈ نیوز,لائیوٹی وی نیوز,لیٹیسٹہالی وڈ نیوزاورمووی رویوآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Television

'نچ بلئے9'میں جج نے اس کنٹیسٹینٹ کو کہا'کبیر سنگھ',بدل گئے سیلبرٹی کے طیور

ڈانس ریئلٹی شو نچ بلئے کے نئے سیزن کی شروعات کافی شاندار طریقے سے ہوئی۔

17اگست2019

وگیاپن

عمران کے باس کمر جاوید باجوا کا کاریہ کال تین سال بڑھا

بھارت کے کڑے رخ سے پاکستان گھبرا گیا ہے۔ پاکستان کے پی ایم عمران خان نے آرمی چیف کمر جاوید باجوا کا کاریہ کال بڑھا دیا ہے۔

19اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation