Loading...
امریکہ میں چمکا ادھوئی کا نام,گروندر سنگھ روزہ پارک ٹریولائجر ایوارڈ سے سمانت- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

امریکہ میں چمکا ادھوئی کا نام,گروندر سنگھ روزہ پارک ٹریولائجر ایوارڈ سے سمانت

Rohtak Bureauروہتک بیورو Updated Sun, 20 Jan 2019 01:14 AM IST
خبر سنیں
براڑا۔ امبالہ کے ایک چھوٹے سے گاؤں ادھوئی سے نیویارک گئے گروندر سنگھ خالصہ نے وشو میں سکھ سماج کا سر غرو سے اونچا کیا ہے۔ انہیں امریکہ کے بپھیلو انترراشٹریہ ہوائی اڈے پر پگڑی پہن کر پلین پر چڑھنے سے روکا گیا تو انہوں نے سکھ سماج کی شان پگڑی کو اتارنے سے منا کرتے ہوئے فلائٹ پر چڑھنے سے ہی منا کر دیا۔ بعد میں سکھ سماج کے لوگوں میں ہستاکشر ابھیان چلایا,جسکے چلتے انہیں شکروار کو سنیکت راجیہ امریکہ کے انڈیانا راجیہ میں آیوجت وودھتا پرسکار ڈنر میں‘روزہ پارک ٹریولائجر اوارڈ’سے نوازا گیا۔ یہ پرسکار بھارتیہ الپ سنکھیک ویوپار پتر کا(آئییمبیئیم)دوارہ آیوجت کیا گیا۔
وگیاپن
وگیاپن
دراصل گروندر سنگھ کو ورش2007میں نیویارک کے بپھیلو نیاگرا انترراشٹریہ ہوائی اڈے پر ٹیئیسئے سیکورٹی ایجینسی نے پگڑی کو اتار کر چیکنگ بلیٹ پر رکھنے کو کہا تھا,لیکن گروندر سنگھ نے اسے پگڑی کا اپمان بتاتے ہوئے منا کر دیا۔ اسکے بعد انہوں نے اس ہوائی یاترا کو چھوڑ دیا۔ پگڑی کے مان کی خاطر انہوں نے ہستاکشر ابھیان چلاکر ٹیئیسئے کی اس نیتی کو بدلنے کی مہم شروع کی۔ نیتی بدلنے کے لئے20ہزار ہستاکشر کرنے تھے,لیکن انہوں نے67ہزار ہستاکشر ایکترت کر لئے۔ اسکے بعد سیکورٹی ایجینسی کو نیم میں بدلاؤ کرنا پڑا۔ اب سکھوں کو ایئرپورٹ پر چیکنگ کے دوران پگڑی نہیں اتارنی پڑتی ہے۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Ambala

اویدھ روپ سے شراب بیچنے سے منا کیا تو دبنگوں نے شراب ٹھیکیدار و بھتیجے کو ڈنڈوں سے پیٹا

اویدھ روپ سے شراب بیچنے سے منا کیا تو دبنگوں نے شراب ٹھیکیدار و بھتیجے کو ڈنڈوں سے پیٹا

24اپریل2019

وگیاپن

کرنال میں کانگریس پر سی ایم منوہر لال کھٹر نے سادھا نشانہ,لوگوں سے پوچھا یہ سوال

لوک سبھا چناؤ کو لیکر سرگرمیاں بڑھتی ہی جا رہی ہیں۔ دیش بھر میں سبھی سیاسی دلوں کے نیتا جم کر پرچار کر رہے ہیں۔ رویوار کو ہریانہ کے سی ایم منوہر لال کھٹر نے کرنال میں چناوی جنسبھا کو سمبودھت کیا۔ دیکھیئے یہ رپورٹ۔

7اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation