Loading...
Panipat News In Hindi, Latestپانی پت نیوزHeadlines - Amarujala.com
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
سکھی ویواہک جیون کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا, 24اگست کو
Astrology Services

سکھی ویواہک جیون کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا, 24اگست کو

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

ہریانا ریواڑی میں دو بچوں کو لیکر نہر میں کودی پولیس کرمی کی پتنی,مہلا بیٹے کا شو ملا

ہریانہ سے بڑی خبر آ رہی ہے۔ ریواڑی میں ایک پولیس والے کی پتنی اپنے دو بچوں کو لیکر نہر میں کود گئی۔

21اگست2019

وگیاپن
وگیاپن

پانی پت

بدھوار, 21اگست2019

ودیش میں نوکری دلوانے کے نام پر ٹھگے11لاکھ43ہزار,روپے واپس مانگنے پر دی جان سے مارنے کی دھمکی,کیس درج

ودیش میں نوکری دلوانے کے نام پر گاؤں نوروالا نواسی دو یووکوں و جلا کرنال نواسی ایک یووک نے ایک ٹریول ایجینٹ پر لاکھوں رپیوں کی دھوکادھڑی کرنے کا آروپ لگایا ہے آروپی نے ان یووکوں سے قریب11لاکھ43ہزار کی ٹھگی کرنے کے ساتھ ساتھ ایک یووک سے2400یو ایس ڈالر بھی ٹھگ لئے ہیں۔ معاملے کا خلاصہ اس سمیہ ہوا جبکہ ودیش میں ایک ماہ تک رہنے کے باوجود بھی یووکوں کو کام نہیں دلوایا۔ انہیں خالی ہاتھ ہی سودیش واپس لوٹنا پڑا۔ اتنا ہی ایک پیڑت کا ویجا ختم ہو گیا,جس کارن اب اسے ودیش میں ہی چھپ کر رہنا پڑ رہا ہے۔ روپے واپس مانگنے پر آروپی نے جان سے مارنے کی دھمکی دی۔ پیڑتوں نے اسکی شکایت ایس پی سے کی۔ ایس پی نے تتکال پربھاؤ سے معاملے کی گمبھیرتا کو سمجھتے ہوئے تھانہ شہر پولیس کو کیس درج کرنے و جانچ کر آروپیوں کو گرفتار کرنے کے آدیش دیئے۔
نوروالا نواسی35ورشیہ سکھوندر سنگھ نے بتایا که قریب دو سال پہلے سریندر سنگھ ہیپی نامک یووک اسکے چچیرے بھائی کا پاسپورٹ دینے کے لئے تحصیل ٹاؤن مییں آیا تھا۔ سریندر نے اسے بتایا که وہ مول روپ سے پانی پت کا رہنے والا ہے و فی الحال مایاپری جنکپری دہلی میں رہتا ہے۔ اسنے مایاپری میں ہی میسرج یونیئربن ٹرینڈ لمٹیڈ کے نام سے فرم بناکر کاریالیہ کھولا ہوا ہے۔ وہ ودیشوں میں نوکری کرنے کے اچھک یووکوں کو وہ دوسرے دیشوں میں بھیجنے و نوکری لگوانے کا کام کرتا ہے۔ اسکی ودیشوں میں اچھی سیٹنگ ہے و اب تک کافی یووکوں کو روزگار بھی دلوا چکا ہے۔ آروپی نے اس سے دو بار ملاقات کی و فون پر بھی سمپرک کرتے ہوئے اس بات پر زور دیا که اگر کوئی ودیش میں نوکری کرنے کا اچھک ہے تو وہ اس سے سمپرک کروائے۔ سکھوندر کا کہنا ہے که وہ آروپی کے جھانسے میں آ گیا و اپنے دو پڑوسیوں ملکیت سنگھ و منجیت سنگھ کا پاسپورٹ آروپی کو دے دیا۔ کچھ دنوں بعد آروپی نے انہیں کچھ جالی دستاویز دکھاکر5لاکھ روپے نقد لے لئے۔ اسکے بعد آروپی لگاتار اس پر دباوٴ دیتا رہا ہے که یدی ایک دو یووک اور مل جائیں تو خرچ بھی کم پڑےگا و کام بھی جلد ہوگا۔ آروپی کی باتوں پر وشواس کرنے اسنے گاؤں سوکڈا تراوڑی نواسی اونکار سنگھ کا پاسپورٹ و5لاکھ روپے نقد دلوا دیئے۔ اسکے علاوہ1.43لاکھ روپے آروپی کے کھاتے میں بھی ڈلوائے دیئے ۔
ویجا ختم ہونے پر ارمانیا میں چھپ کر رہ رہا اومکار
پیڑت نے بتایا که نومبر, 2018میں آروپی نے تینوں یووکوں کو دہلی بلایا تتھا کچھ کاگجات سونپتے ہوئے انہیں بتایا که وہ انہیں یوروپ و کنیڈا بھیج رہا ہے جہاں پر اسکے ساتھی انہیں رسیو کرینگے تتھا کام بھی لگوا دینگے۔ آروپی نے تینوں کو ایئرپورٹ سے روانہ بھی کیا۔ تب بھی آروپی نے انہیں ہوٹل میں ٹھہرنے کا انتظام کرنے و انیہ خرچوں کے نام پر24سو یو ایس ڈالر لے لئے۔ فلائٹ کے ارمانیا پہنچنے پر انہیں پتہ چلا که انہیں غلط جگہ بھیجا گیا ہے۔ ... اور پڑھیں

رکشا بندھن پر دہلی جا رہے ماں بیٹے کی سڑک حادثے میں موت

شیتر میں چار سڑک حادثوں میں ماں بیٹا سمیت تین کی موت ہو گئی جبکہ چار گھائل ہو گئے۔ پہلے حادثے میں رکشا بندھن پر دہلی جا رہے کار سوار ماں بیٹی کے ٹرک کی ٹکر سے موت ہو گئی۔ دوسرے حادثے میں دو بائک سواروں میں ایک کی موت ہو گئی,اسکے ساتھ ہی بیٹھا یووک گھائل ہو گیا۔ جبکہ تیسرے اور چوتھے حادثے میں دو دمپتی گھائل ہو گئے۔
پولیس کو دی شکایت میں پانی پت نواسی راج کمار نے بتایا که انکے دوست ونود شرما پانی پت ستھت ایک ہوٹل میں کام کرتے ہیں۔ ویروار کو ونود کی پتنی انو شرما اور بیٹا ہاردک رشی پنجاب سے آئے تھے۔ انہیں رکشا بندھن پر اپنے رشتےدار کے یہاں دہلی جانا تھا۔ انہیں بھی کام تھا تو وہ بھی ساتھ چل دیئے۔ انو شرما اور ہاردک رشی ایک کار میں اور وہ اور ورود دوسری کار سے دہلی کے لئے چل دیئے۔ ہلدانا بارڈر کے پاس پیچھے سے تیز گتی میں آ رہے ٹرک نے انو شرما اور ہاردک کی کار کو ٹکر مار دی۔ کار پلٹ گئی۔ گھائل اوستھا میں دونوں کو اسپتال لیکر پہنچے,جہاں ڈاکٹر نے انہیں مرت گھوشت کر دیا۔ پوسٹ مارٹم کے بعد پرجنوں کو شو سونپ دیا گیا ہے۔ پولیس نے اگیات ٹرک چالک کے خلاف رپورٹ درج کر لی ہے۔
دوسرا حادثہ پٹّی کلیانا کے پاس ہوا۔ داتولی نواسی متھن نے بتایا که وہ اور اسکا بھائی جانی سمالکھا سے کام نپٹانے کے بعد داتولی جا رہے تھے۔ پٹیکلیانا کے پاس اگیات واہن نے انکی بائک کو ٹکر مار دی اور چالک واہن سمیت فرار ہو گیا۔ حادثے میں بھائی کی موت ہو گئی۔ تیسرا حادثہ سمالکھا کے شراب کے ٹھیکے کے پاس ہوا۔ جھٹیپر نواسی یادرام نے بتایا که وہ اپنی پتنی منجو کے ساتھ سمالکھا آ رہا تھا۔ شراب کے ٹھیکے کے پاس پیچھے سے آ رہی کار نے ٹکر مار دی۔ جس سے دونوں گھائل ہو گئے۔ چوتھا حادثہ نراینا پل پر کار کی ٹکر لگنے سے ہوا۔ جسمیں بائک سوار پتی اور پتنی گھائل ہو گئے۔ شکایت کرتا بلبیر سنگھ نے بتایا که وہ ٹاؤن پلاننگ وبھاگ میں نوکری کرتے ہیں۔ پتنی راجکلی کے ساتھ بائک پر سمالکھا جا رہے تھے۔ پل پر پہنچنے پر پانی پت کی طرف سے آ رہی کار نے ٹکر مار دی۔ ... اور پڑھیں

6کلوگرام سونا پنجاب اینڈ سندھ بینک سے ہوا چوری,دو لوکر سے چوری ملا2کلو70تولے سونا

سنولی روڈ پر ہیدرابادی اسپتال کے پاس گردوارے کے سکول کی عمارت میں بنے پنجاب اینڈ سندھ بینک کے لاکر روم میں چوری کے معاملے میں بینک ادھیکاریوں نے دعویٰ کیا ہے که6لاکر سے3کلو290گرام نہیں بلکہ6کلوگرام سونا چوری ہوا تھا۔ بینک ادھیکاریوں کے مطابق جن دو لاکر میں رکھے سونے کا انومان نہیں لگ پایا تھا۔ بدھوار کو لاکر کے مالک بینک پہنچے اور انہوں نے بینک ادھیکاریوں کو اپنے لاکروں کے بارے میں جانکاری دی۔ یعنی کل چوری کا آنکڑا اب2کروڑ37لاکھ کا سونا و ساڑھے آٹھ لاکھ کیش پہنچ چکا ہے۔ یہ آیائییپھئیل کمپنی میں ڈیڑھ سال پہلے ہوئی لوٹ کے بعد ضلعے کی آج تک کی سب سے بڑی چوری کی گھٹنا ہے۔ بدھوار کو چنڈیگڑھ سے دوبارہ بینک ادھیکاریوں کی ٹیمیں پہنچی اور دہلی کی ایکسپرٹ ٹیم نے بھی نریکشن کیا۔ ادھیکاریوں نے بند کمرے میں دو گھنٹے تک بینک کے کرمچاریوں سے پوچھ تاچھ کی۔
پولیس کی آٹھ ٹیمیں سونے کی لوٹ کرنے والی گینگ کے سدسیوں سے پوچھ تاچھ کر رہی ہے۔ اب تک20سے ادھک بدمعاشوں سے اس سمبندھ میں پوچھ تاچھ ہو چکی ہے,لیکن نتیجہ شونیہ رہا۔ پولیس معاملے کا جلد پردہ فاش کا دعویٰ کر رہی ہے,لیکن پرانی گولڈ کمپنی,اے ٹی ایم لوٹ و ادیمی سے لوٹ کے انٹریس معاملے دیکھ لوگوں کو اسکی سنبھاونا کم ہی نظر آ رہی ہے۔
پولیس نے بدھوار کو بینک کے کرمچاریوں سے الگ الگ بلاکر پوچھ تاچھ کی ہے۔ سی آئی اے کی چھہ و قلعہ تھانہ کی دو ٹیمیں معاملے کی جانچ کر رہی ہے۔ کرنال,سونی پت,جیند,روہتک,کروکشیتر,میرٹھ,مجپھرنگر,باگپت و شاملی میں بھی پولیس کی چھاپیماری کر رہی ہے۔ اس کیس کو سلجھانے کے لئے دوسرے ضلعوں و راجیوں کی پولیس کا بھی سہیوگ لیا جا رہا ہے۔ ایس پی سمت کمار پل پل کی خبر ٹیموں سے لے رہے ہیں۔
یہ تین بڑی واردات جو ہوئی انٹریس
1. 29جنوری2018کو تین بدمعاشوں نے سنولی روڈ پر آیائییپھئیل گولڈ کمپنی کے کرمچاریوں کو بندھک بناکر ساڑھے تین کروڑ کا سونا و ڈھائی لاکھ روپے کیش لوٹا تھا۔ پولیس نے اسکو انٹریس قرار دے دیا۔
2. 22مارچ کو شہر کے بڑے کاروباری سنجے چودھری کے گھر گھس کر بدمعاشوں نے پورے پریوار کو بندھک بنا لیا اور15لاکھ کے گہنے و چار لاکھ روپے کیش لوٹ لے گئے تھے۔ اب تک یہ دونوں بڑے معاملے انٹریس ہے۔
3.جون ماہ میں ایس بی آئی اے ٹی ایم کے گارڈ کو بندھک بناکر بدمعاش ساڑھے چار لاکھ روپے کی لوٹ کو انجام دیا تھا۔ اسکا پولیس اب تک خلاصہ نہیں کر پائی ہے۔
ضلعے کی ان تین بڑی وارداتوں کو انجام دینے والے بدمعاشوں کو سیائیے اور سونی پت کی ایسٹیئیپھ بھی نہیں پکڑ پائی ہے۔ پولیس نے پانی پت,کرنال,سونی پت,روہتک,جھجر و آس پاس کے ضلعوں کے علاوہ دہلی,اتر پردیش کے میرٹھ,شاملی اور مجپھرنگر کے50گینگ کے130سے زیادہ بدمعاشوں کی کنڈلی کھنگالی,لیکن نتیجہ جیرو رہا۔ جانچ جہاں سے شروع ہوئی وہیں آ کر ختم ہو گئی۔
پولیس کی آٹھ ٹیم جانچ میں جٹیں
ایس پی سمت کمار نے اس واردات کے آروپیوں کو پکڑنے کا ذمہ قلعہ تھانہ پولیس کی دو ٹیم,سی آئی اے 1,سی آئی اے 2اور سی آئی اے 3کی دو دو ٹیم سہت کل آٹھ ٹیم معاملے کی جانچ میں جٹی ہیں۔ ایس پی سمت کمار سبھی ٹیموں سے پل پل کی جانکاری لے رہے ہیں۔ انہوں نے سبھی ٹیموں کو جلد آروپیوں تک پہنچنے کے نردیش دیئے ہیں۔ سبھی ٹیموں کا نییترتو خود سمت کمار کر رہے ہیں۔
آٹھ ماہ میں تین بار بینک چوری کے ہو چکے ہیں پریاس
بدمعاش ان آٹھ ماہ میں تین بار بینک میں چوری کا پریاس کر چکے ہیں۔ جی ٹی روڈ ستھت پنجاب اینڈ سندھ میں15جنوری کو شٹر توڑکر بدمعاش اندر گھس گئے تھے,غنیمت رہی که بدمعاش سٹرانگ روم تک نہیں جا سکے۔ بدمعاشوں کی حرکتیں سی سی ٹی وی کیمرے میں قید ہو گئی تھی,لیکن پولیس انہیں نہیں پکڑ پائی ہے۔26فروری کو نوروالا میں الہ آباد بینک کی دیوار توڑکر چوری کا پریاس کیا گیا تھا۔ چور سٹرانگ روم تک نہیں پہنچ پائے تھے۔8اپریل کو چوروں نے سواہ گاؤں ستھت پی این بی میں سیندھ لگاکر چوری کا پریاس کیا تھا۔
معاملے کی جانچ سی آئی اے ٹو کر رہی ہے۔ فی الحال معاملے میں کوئی ٹھوس ثبوت ہاتھ نہیں لگے ہے۔ سی سی ٹی وی پھٹیج کھنگالی جا رہی ہے۔ معاملے کا جلد پردہ فاش کیا جائیگا۔
سمت کمار,ایس پی پانی پت۔ ... اور پڑھیں

جیوک کھاد کی ایجینسی دوالنے کے نام پر دیش بھر کے کسانوں سے50کروڑ کی ٹھگی کرنے کا آروپی گرفتار

جیوک کھاد کی ایجینسی دلانے و کھاد کی سپلائی کے نام پر دیش بھر کے کسانوں سے قریب50کروڑ کی ٹھگی کرنے کے مکھیہ آروپی شاطر ٹھگ رام اوتار نواسی اجمیر,راجستھان کو تھانہ ماڈل ٹاؤن پولیس نے گرفتار کر لیا۔ آروپی پچھلے قریب10ماہ سے پولیس کی گرفت سے باہر تھا۔
رامنگر نواسی پردیپ کمار پتر بلوان نے پولیس کو شکایت درج کروائی تھی که اسنے سیما کامپلیکس ماڈل ٹاؤن میں کاریالیہ بنایا ہوا ہے۔ اسکے کاریالیہ میں رام اوتار,اسکی پتنی پریما سنگھ و دیو کرن آئے و انہییں جیوک کھاد دھرتی دھن کی ایجینسی لینے کو پریرت کیا۔ آروپیوں نے اسے بتایا که اس جیوک کھاد میں منرل ہے جو که دھرتی کی پیداوار کو پہلے سال ڈیڑھ گنا,دوسرے سال دو گنا تتھا تیسرے سال چار گنا بڑھا دیگا۔ آروپیوں نے اسے بتایا که وہ اسے ایجینسی دلوا دینگے۔ اسے کل21لاکھ کا خرچہ بتایا گیا۔ جسمیں سے9لاکھ95ہزار روپے اسنے آروپیوں دوارہ بتائے بینک کھاتے میں ٹرانسفر کر دیئے۔ جبکہ9لاکھ روپے اکت تینوں آروپی انکے کاریالیہ سے آ کر لیکر گئے۔ شیش راشی2لاکھ5ہزار روپے آروپی رام اوتار و اسکی پتنی آ کر لییکر گئے ہیں۔
پردیپ نے پولیس کو بتایا تھا که آروپیوں نے اسے بتایا که یہ سارا جیوک کھاد بیئیسڈیبی(کرپٹو کرنسی)کے مادھیم سے و آپکے مادھیم سے کسانوں کو دیا جائیگا۔ وہ پانی پت میں کئی بیٹھکیں کسانوں کے ساتھ کر چکے ہیں۔ آروپیوں کے جھانسے مییں آ کر وہ21لاکھ روپے دے چکے تھے۔ اسے بتایا گیا تھا که مارچ, 2018تک ایجینسی دلوا دی جائیگی,لیکن باربار سمپرک کرنے کے باوجود بھی آروپیوں نے اسے ایجینسی نہیں دلوائی۔12اپریل, 2018کو جب اسنے آروپیوں سے اپنی راشی واپس مانگی تو آروپی رام اوتار نے پانی پت آ کر اسے جان سے مارنے کی دھمکی دی۔ لیکن آروپی رام اوتار کے ایک انیہ جان کار سریندر نے معاملہ سلجھوانے کی بات کہی۔ لیکن قریب6ماہ کی ٹال مٹول کے بعد اسنے بھی ہاتھ کھڑے کر دیئے ہیں۔ تھانہ ماڈل ٹاؤن پولیس نے پردیپ کے بیانوں کے آدھار پر آروپی رام اوتار,اسکی پتنی پریما سنگھ و دیو کرن کے خلاف کیس درج کرکے جانچ شروع کر دی تھی۔ جانچ کے دوران نے پولیس نے آروپی36ورشیہ رام اوتار پتر دیہوکرن نواسی اجمیر,راجستھان کو گرفتار کر لیا ہے۔ اسکے خلاف کارروائی عمل میں لائی جا رہی ہے۔... اور پڑھیں

بند کھاتے کے پانچ فرجی چیک جاری کرنے کا آروپی فرم پروپرائٹر گرفتار

ایک سپتاہ کے بھیتر ہی15.20لاکھ کا مال خریدنے اپرانت بند پڑے کھاتے کے پانچ چیک جاری کرتے ہوئے دھوکادھڑی کرنے کے معاملے میں پولیس نے فرم کے پروپرائٹر کو گرفتار کر لیا ہے۔ جبکہ انیہ آروپیوں کی گرفتاری کے پریاس میں پولیس سنبھاوت ٹھکانوں پر دبش دے رہی ہے۔
شو شکتی وولٹیکس کی مالک ممتا گرگ نواسی یمنا اینکلیو سیکٹر13-17نے پولیس کو7اکتوبر, 2017کو شکایت دی تھی که وہ دھاگے کا کاروبار کرتی ہے۔ اندرا وہار کالونی نوروالا ستھت لکشمی ٹیکسٹائل کے پربندھک جگدیش,مینیجنگ انچارج اسکی پتنی لکشمی و پروپرائٹر اسکے بیٹے لولی نے اس سے8ستمبر, 2017سے15ستمبر, 2017کے بیچ9بلوں کے مادھیم سے15لاکھ20ہزار392روپے و کمبل کا مال خریدا۔ آروپی اپنی فیکٹری میں بھی کمبل نرمان کا کاریہ کرتے ہیں۔ اس پیمینٹ کا بھگتان کرنے کے آروپیوں نے اسے پانچ چیک دی پانی پت اربن کا آپریٹو بینک لمٹیڈ کے جاری کر دیئے۔ جب اسنے اکت چیکوں کو اپنے بینک کھاتے میں لگایا تو پتہ چلا که انھیں جاری کرنے سے پہلے ہی آروپیوں نے اپنا کھاتا بند کروا رکھا ہے۔ بعد میں جب آروپیوں سے پیمینٹ یا مال واپس دینے کو کہا گیا تو آروپیوں نے صاف طور پر انکار کر دیا۔ تھانہ قلعہ پولیس نے کیس درج کرتے ہوئے جانچ شروع کر دی تھی۔ پولیس نے جانچ کے دوران فرم کے پروپرائٹر لولی کو گرفتار کر لیا گیا۔ ... اور پڑھیں

پردیش کے دو لاکھ ادیوگوں و کمپنیوں میں سے ماتر57کے پاس ہی بھو جل نکالے کی اینؤسی,ہر روز

راجیہ بھر میں دو لاکھ سے ادھک ادیوگ و وانجیہ کمپنیاں ہے,لیکن پردیش میں کیول57ادیوگوں اور وانجیک کمپنیوں کے پاس کیندریہ بھوجل پرادھیکرن سے پانی نکالنے کے لئے اناپتی پرمان پتر ہے۔ پردیش کے یہ ادیوگ اور کمپنیاں ہر روز8کروڑ سے ادھک بھوجل کا دوہن کرتی ہے۔ نیشنل گرین ٹربیونل(اینجیٹی)کے آدیش کے انوسار,سبھی بھوجل اپیوگکرتاؤں کو بھوجل نشکرشن کے لئے کیندریہ بھوجل بورڈ(سیجیڈبلیوبی)سے اینؤسی پراپت کرنا انواریہ ہے۔ پچھلے10سال میں ہریانہ کا بھو جل8فٹ تک گر چکا ہے۔ اب لگاتار گرتے بھو جل کے کارن پانی پت کے سمالکھا,سنولی و باپولی کو ڈارک جون میں رکھا گیا ہے۔ اینجیٹی کے آدیش کے بعد,سیجیڈبلیوبی نے ادھسوچنا جاری کی ہے۔ اس میں اس بات کا سپشٹ روپ سے الیکھ کیا گیا ہے که سیجیڈبلیوئے سے ویدھ اینؤسی کے بنا بھوجل کھینچنے والے سبھی اپیوگکرتا اینجیٹی کی اور سے تے کئے جانے والے پریاورنیہ کشتپورتی و نقصان کا بھگتان کرنے کے لئے اتردائی ہیں۔
جانکاری کے انوسار پردیش کے14ضلعوں میں کیول57ادیوگپتیوں یا وانجیک اپیوگکرتاؤں کے پاس سیجیڈبلیوئے سے اینؤسی ہے,جبکہ چھہ ضلعوں میں کسی کے پاس بھوجل لینے کے لئے اینؤسی نہیں ہے۔ سوتروں کا کہنا ہے که شہر میں400سے ادھک پنجیکرت رنگائی اکائیاں چل رہی ہیں۔ ان میں سے300سیکٹر29پارٹ-2میں اور انیہ سیکٹر25پارٹ-1, 2اور سیکٹر29پارٹ-1میں ہیں۔ اویدھ رنگائی اکائیوں کے لئے,وہ پورے شہر میں پھیلے ہوئے ہیں۔ رنگائی اکائیوں دوارہ بھوجل کا نشکرشن لگ بھگ80ملین لیٹر پرتی دن ہے۔ اپریل اور مئی میں وبھن رنگائی اور کپڑا اکائیوں کے کیندریہ پردوشن نینترن بورڈوں(سیپیسیبی)کی ٹیموں دوارہ کئے گئے نریکشن کے دوران ٹیموں نے پایا که یہ اکائیاں پرواہ میٹر ستھاپت کئے بنا بھوجل نکال رہی تھیں۔ نام نہ چھاپنے کی شرط پر ہریانہ راجیہ پردوشن نینترن بورڈ(ایچئیسپیسیبی)کے ایک ورشٹھ ادھیکاری نے کہا که انہوں نے بھوجل کے پرنبھرن کے لئے کوئی پرنالی ستھاپت نہیں کی ہے۔ یہاں تک کی سرکاری اکائیاں پانی پت تھرمل پاور پلانٹ,نیشنل پھرٹلائجرس لمٹیڈ(اینئیپھئیل)اور انڈین آئل کارپوریشن لمٹیڈ(آئیؤسیئیل)بھی بنا اینؤسی کے بھوجل نکال رہی ہیں۔ سوتروں نے کہا که آئیؤسیئیل کے پاس بھارت پیٹرولیم(بیپیسیئیل)نے مئی میں سیجیڈبلیوبی سے اینؤسی لے لی ہے۔ ادیوگوں کو اینؤسی لینے کے لئے30ستمبر تک کا سمیہ دیا ہے۔ اینجیٹی پانی پت کے ان47ادیوگوں پر کارروائی کرنے کے نردیش بھی دے چکا ہے,جو بنا اینؤسی کے بھوجل کا دوہن کر رہے تھے۔
یہ بہت چونکانے والا ہے راٹھی
آر ٹی آئی کاریہ کرتا امت راٹھی نے کہا که یہ چونکانے والا ہے که کیول57کو سیجیڈبلیوئے سے زمین سے پانی نکالنے کی ویدھ انومتی ہے,جبکہ ہزاروں ادیوگک اکائیاں,بڑے ڈیولپرس اور کھنن اکائیاں فریدآباد,گرگرام,بہادر گڑھ,جھجر,روہتک,پلول میں چالو ہیں۔
بھوجل کی نکاسی کی جانچ ہو
پریاورن ود نیم چند جین نے کہا که دوارہ ہریانہ کے ادھکتم سموہوں کو اتیشوشت شیتر میں شامل کیا گیا ہے جو چنتا کا وشیہ ہے۔ انہوں نے کہا که بھوجل کی نکاسی کی جانچ ہونی چاہئیے اور ادھیکاریوں دوارہ گمبھیرتا سے نگرانی کی جانی چاہئیے۔
ان ضلعوں میں اتنے ادیوگوں کے پاس اینؤسی
جلا اتنے ادیوگوں کے پاس اینؤسی
امبالہ5
فریدآباد6
بھوانی2
گروگرام6
حصار2
جھجر5
مہیندرگڑھ1
میوات1
پلول2
پنچکلا4
پانی پت7
روہتک2
سونی پت6
ریواڑی7
یمنانگر1
کل57
ان ضلعوں میں کسی کے پاس نہیں اینؤسی
فتح آباد,جیند,کیتھل,کروکشیتر,کرنال و سرسہ میں کسی بھی ادیمی و کمپنی کے پاس بھو جل کا دوہن کرنے کے لئے اینؤسی نہیں ہے۔ یہاں پر بنا اینؤسی کے ہی کروڑوں لیٹر بھومی گت پانی کا دوہن کیا جا رہا ہے۔
سرکار راجیہ سطر پر بھو جل پرادھیکرن کا کریں گٹھن:رانا
ہریانہ میں راجیہ سطر پر بھو جل پرادھیکرن کا گٹھن نہیں کیا ہے۔ انکو دہلی سے ہی اینؤسی لینی پڑتی ہے۔ ان میں انکو بھاری پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ پانی پت میں80سے زیادہ ادیمیوں نے اینؤسی کے لئے اپلائی کیا ہے,لیکن اینؤسی ملنے کی پرکریا بہت جٹل ہے۔ اسلئے اسکو آسان کرنے کے لئے راجیہ سطر پر بورڈ کا گٹھن ہونا چاہئیے۔
بھیم رانا,پردھان ڈایرس ایسوسی ایشن... اور پڑھیں

باڑھ کا کہر ہریانہ میں40ہزار ایکڑ فصل ڈوبی,نو ضلعوں میں ہزاروں پریوار پربھاوت

ہریانہ میں تباہی مچاکر یمنا کا پانی منگلوار شام دہلی پہنچ گیا ہے۔ راحت کی بات ہے که یمنا کے ساتھ ساتھ مارکنڈا,گھگر اور ٹانگری کے جلستر میں بھی کمی آئی ہے۔ پھر بھی پردیش کے نو ضلعوں میں ان ندیوں کے آس پاس رہ رہے ہزاروں لوگ باڑھ سے اب بھی پربھاوت ہیں۔ منگلوار کو مارکنڈا اور یمنا کا تٹبندھ ٹوٹنے سے کئی گاؤوں پر اب بھی باڑھ کا خطرہ منڈرا رہا ہے۔

باڑھ میں پھنسے کئی پریواروں کو بچاو دل نے نکال کر سرکشت ستھانوں پر پہنچایا گیا۔ قریب40ہزار ایکڑ میں فصل جلمگن ہیں۔ سرکار کی اور سے ہر پرکار کے حالات سے نپٹنے کے لئے پختہ انتظام کے دعوے کئے گئے ہیں۔ ہریانہ کی مکھیہ سچو کیشنی آنند اروڑہ نے ویسی کے ذریعے کیندر سرکار کے کیبنیٹ سیکریٹری پردیپ کمار سنہا کو بتایا که یمنا کا پانی دہلی پہنچ گیا ہے۔

سونی پت اور کرنال سے25پریواروں کو دوسرے ستھان پر سرکشت پہنچا دیا گیا ہے۔ سرکار کی اور سے ہر پرکار کے حالات سے نپٹنے کے لئے پختہ انتظام کئے گئے ہیں۔ انہوں نے بتایا که دہلی کے بعد یہ پانی فریدآباد اور پلول میں پہنچیگا۔ ان دونوں ضلعوں میں ندی کے ساتھ لگتے نچلے علاقوں سے لگ بھگ500پریواروں کو سرکشت ستھان پر پہنچا دیا گیا ہے۔ اروڑہ نے بتایا که یمنا,مارکنڈا,ٹانگری اور گھگر میں پانی کے سطر میں کمی آ رہی ہے۔

اسے بھی پڑھیں دہلی میں ہتھنیکنڈ بےراز کے نام سے کیوں ہے خوف,یہاں کا پانی کیسے مچاتا ہے تباہی,پوری کہانی
... اور پڑھیں

ریپ کے جھوٹ ھے کیس میں پھنسانے کی دھمکی دے رہا تھا رٹائرڈ ڈی ایس پی,پریشان دوکاندار نے نگلا جہر

پانی پت کے بلجیت نگر ناکہ ستھت کالونی میں ایک الیکٹرانک شاپ سنچالک نے رٹائرڈ ڈی ایس پی سہت13لوگوں کی دھمکیوں سے پریشان ہوکر سوموار رات زہریلا پدارتھ نگل کر آتم ہتیا کر لی۔

پرجنوں کو سامانیہ اسپتال میں پوسٹ مارٹم کے دوران مرتک کے کپڑوں سے نکلے سوسائڈ نوٹ سے اسکے موت کا پتہ چلا۔ اس سوسائڈ نوٹ میں قریب13لوگوں کے نام لکھے ہیں۔ پولیس نے پرجنوں کے بیان پر کیس درج کرتے ہوئے پوسٹ مارٹم کروا کر شو پرجنوں کو سونپ دیا اور جانچ شروع کر دی۔

بلجیت نگر وارڈ 12نواسی اجے نے پولیس کو دی شکایت میں بتایا که اسکے پتا موہن لال سینی کی سنولی روڈ پر سینی الیکٹرانکس کے نام سے دوکان ہے۔ وہیں سنولی روڈ پر ہی اگراکھیڑی نواسی راجیش ملک نامک فائنینسر کا آفس بھی ہے۔ جسے اسکے پتا نے2009میں20لاکھ روپے بیاج پر دیئے تھے۔

اسے بھی پڑھیں دہلی میں ہتھنیکنڈ بےراز کے نام سے کیوں ہے خوف,یہاں کا پانی کیسے مچاتا ہے تباہی,پوری کہانی

وہ جب اس سے روپے مانگتے تھے,وہ کہتا تھا که اسنے یہ روپے اگراکھیڑی نواسی امت عرف کالا کو دیئے ہوئے ہے,وہ لوٹا دیگا,تب وہ دے دیگا۔ اجے کے مطابق آروپی نے10لاکھ روپے لوٹا دیئے تھے لیکن شیش10لاکھ روپے لوٹانے کے لئے آناکانی کر رہا تھا۔
... اور پڑھیں

بھائی کے مرڈر کیس میں گواہی دینے پر جان سے مارنے کی دی دھمکی,گاؤں میں بدمعاشوں نے کئے تابڑ توڑ فائر

پرتیکاتمک تصویر
شیام بابا مندر چلکانا میں13مہینے پہلے سومپال عرف لیلا ہتیاکانڈ میں18ستمبر کو کورٹ میں گواہی ہے۔ اس سے پہلے ہی گواہ میں دہشت پھیلانے کو لیکر رویوار رات قریب ساڑھے9بجے مندر کے مکھیہ گیٹ کے باہر گاؤں کے چوک پر کار سے اترے کچھ بدمعاشوں نے قریب آدھا درجن فائر کئے اور موقعے سے فرار ہو گئے۔ گھٹنا مندر کے سی سی ٹی وی میں قید ہو گئی۔ بدمعاش کیس کے گواہ مرتک کے بھائی کو گواہی دینے پر جان سے مارنے کی دھمکی دینے آئے تھے۔ سوچنا ملنے پر پہنچی پولیس نے موقعے کا نریکشن کرتے ہوئے کیس درج کر لیا ہے۔
پولیس کو دی شکایت میں پروین نواسی چلکانا نے بتایا که26جولائی2018کو گاؤں کے شیام بابا مندر میں اسکے چاچا کے لڈقے سومپال عرف لیلا کی گولی مارکر ہتیا کر دی گئی تھی۔ جسمیں وہ مکھیہ گواہ ہے۔ اس ہتیاکانڈ میں18ستمبر کو اسکی گواہی ہونی ہے,لیکن اس سے پہلے ہی بھے,دہشت,دباوٴ بنانے کے لئے رویوار رات قریب ساڑھے9بجے کار مندر کے باہر گاؤں کے چوک پر آ کر رکی۔ اس میں چار یووک باہر نکلے اور انہوں نے وہاں تابڑ توڑ فائرنگ کی۔ اسکے بعد کچھ میٹر آگے جاکر انہوں نے پھر سے فائر کئے تتھا موقعے سے فرار ہو گئے۔ فائر کی آواز سنتے ہی گرامین وہاں اکٹھے ہو گئے اور انہوں نے پولیس کو اسکی سوچنا دی۔ سوچنا ملنے پر پولیس و ایف ایس ایل کی ٹیم نے موقعے پر پہنچ کر نریکشن کیا۔ وہیں اس بارے میں جانچ ادھیکاری انل کمار کا کہنا ہے که پروین کے بیان پر چار لوگوں کے خلاف معاملہ درج کر جانچ شروع کر دی ہے۔ سی سی ٹی وی میں قید ہوئی گھٹنا فائر کرنے کی پوری واردات سی سی ٹی وی میں قید ہو گئی۔ جس کا نریکشن کرنے کے بعد پولیس نے مندر کے سی سی ٹی وی کی ڈیویار کو اپنے قبضے میں لیکر جانچ شروع کر دی ہے۔
13مہینے پہلے ہوا تھا مندر میں مرڈر
چلکانا گاؤں کے شیام بابا مندر میں سومپال عرف لیلا26جولائی2018کو رات قریب دس بجیے پرسدھ شیام بابا مندر میں ہتیا کر دی تھی۔ اس سمیہ وہ پجاری سومبیر کے ساتھ بینچ پر بیٹھا ہوا تھا۔ اسی دوران ہتھیاروں سے لیس رشی چلکانا اپنے ساتھیوں سہت وہاں پہنچا۔ انہوں نے سومپال کے پاس پہنچے اور گالی گلوچ کرتے ہوئے فائر شروع کر دیئے۔ جس سے اسکی موقعے پر ہی موت ہو گئی تھی۔... اور پڑھیں

خطرے کے نشان سے ایک میٹر اوپر پہنچا یمنا میں پانی, 16گاووں کی20ہزار ایکڑ فصل ڈوبی21-04-55

فوٹو:26سے36
ہیڈ لائن: خطرے کے نشان سے اوپر پہنچا یمنا کا پانی, 16گاؤوں کی20ہزار ایکڑ فصل ڈوبی
24گھنٹے میں ہتھنی کنڈ بےراز سے الگ الگ سمیہ پر چھوڑا گیا8.28لاکھ کیوسک پانی
تٹبندھ پر پڑے کٹاؤ,پرشاسن کٹاووں کو مٹی سے روکنے میں جٹا,گرامینوں کو دی رات میں جاگنے کی ہدایت
مائی سٹی رپورٹر
سنولی/سمالکھا۔ ورش1972سے اب تک یمنا میں اس وقت سب سے زیادہ پانی ہے۔ یمنا ندی میں پانی سوموار کو خطرے کے نشان سے ایک میٹر اوپر پہنچ گیا ہے۔ پانی بڑھنے سے16گاؤوں کی20ہزار ایکڑ میں بوئی گئی سبزی کی فصل پانی میں ڈوب گئی ہے۔ ستھانیہ ادھیکاریوں کی مانیں تو بیتے24گھنٹے میں8.28لاکھ کیوسک پانی الگ الگ سمیہ پر چھوڑا جا چکا ہے۔ یمنا ندی میں پانی خطرے کے نشان230.85کو پار کر231.80کیوسک میٹر پر چل رہا ہے۔
رویوار صبح چھہ بجے تازے والا ہیڈ سے پانی چھوڑا جانا ہوا شروع
تاجیوالا ہیڈ میں بیتے24گھنٹے میں ایک دو گھنٹے کے انترال میں اب تک8.28لاکھ کیوسک سے ادھک پانی چھوڑا جا چکا ہے۔ ندی میں پہلے سے موجود پانی کو ملانے کے بعد اس وقت ندی میں12لاکھ کیوسک پانی ہے۔ رویوار کی صبح6بجے تازے والا ہیڈ سے2.55لاکھ,پھر11بجے3.11لاکھ کیوسک پانی چھوڑا گیا۔ جسکے بعد سے ایک سے دو لاکھ کیوسک پانی کئی بعد انترال میں چھوڑا گیا۔ رویوار کی دیر پانی پانی پت کی سیما میں آنا شروع ہوا اور سوموار کی صبح تک خطرے کے نشان سے ایک میٹر اوپر پہنچ گیا۔ پانی اور بڑھا تو منگلوار کی صبح تباہی مچ سکتی ہے۔
-کب کتنا رہا پانی
1972 - 7لاکھ کیوسیک
2013 - 8.06لاکھ کیوسیک
2019 - 8.28لاکھ کیوسیک
اپنی فصلوں کی ڈوبتے دیکھتے رہے کسان
یمنا کے تٹوں پر کھڑی20ہزار ایکڑ کی سبزیوں کی فصلوں میں اس وقت پانی بھرا ہوا ہے۔ کسان صبح ہی تٹبندھ کے پہنچ گئے اور محنت سے اگائی گئی اپنی فصلوں کو ڈوبتے دیکھتے رہے۔ کسان نوردین,محبوب,راجپال,ستپال,مامن,روہتاس,بلندر,کرشنپال,سبھاش,راجبیر,نوردین,سمسو,سبھاش,نریش,روہتاس,شمشد,مہابیر نے بتایا که یمنا ندی میں اچانک جلستر بڑھنے سے ندی کے اندر لگے انجن,جھوپڑیاں آدی سبھی ڈوب گئی ہیں۔ گھیا اور مرچ کی فصل پانی میں ڈوب کر خراب ہو چکی ہے۔ پانی بھرا رہا رہتا تو ساری فصل خراب ہو جائیگی۔
ندی کے کنارے رکھوائے جا رہے مٹی کے کٹے
ڈیارؤ چندر موہن,نائب تحصیلدار جگدیش چندر,سنچائی وبھاگ کے ایکس ای این سریش سینی,ایس ڈی او کرمبیر نے وبھاگ کی ٹیم کے ساتھ یمنا ندی کے تٹبندھ کا جایجا لیا۔ اس دوران پانی کو آگے بڑھنے سے روکنے کے لئے مٹی کے کٹاووں کو مٹی کے کٹے رکھ کر روکنے کا کام چل رہا ہے۔ یمنا سے سٹے گاؤوں کا بھی ٹیم نے جایجا لیا۔ گاؤں کے سچو اور پنچایتوں کے ذریعے باڑھ سے بچاو کے انتظام کرائے جا رہے ہیں۔ گاؤں میں ٹھیکری پہرہ لگوایا جا رہا ہے۔
-بولے ادھیکاری
سنچائی وبھاگ کے ایکس ای این سریش سینی نے بتایا که دو دنوں سے لگاتار جل سطر بڑھ رہا ہیں,حالانکہ ابھی پانی نینترن میں ہیں۔ باڑھ سے نپٹنے کے لئے سمچت پربندھن کئے جا رہے ہیں۔ باڑھ بچاو کے لئے یمنا باندھ پر جگہ جگہ مٹی کے کٹوں سے کٹاووں کو بھروایا جا رہا ہیں۔ سنچائی وبھاگ کے ایس ڈی او کرمبیر نے بتایا که کٹاؤ کو بھرنے کا کام کیا جا رہا ہے,جس سے پانی آگے نہیں بڑھے۔ نائب تحصیلدار جگدیش چندر نے بتایا که یمنا ندی کا دورہ کیا اور باڑھ پربندھوں کا جایجا لیا۔ فی الحال پانی اور بھی بڑھ سکتا ہے۔ یمنا کنارے کے گاؤوں کے گرامینوں کو یمنا میں جانے پر روک لگا دی گئی ہے۔ رات میں جاگتے رہنے کی ہدایت دی گئی,جس سے آپات ستھتی سے ترنت نپٹا جا سکے۔
--------
پھوٹو 59اور60
سمالکھا کے گاؤوں کا ادھیکاریوں نے کیا دورہ
سمالکھا۔ ہتھنیکنڈ بےراز سے یمنا میں پانی چھوڑے جانے کے بعد ایس ڈی ایم امردیپ جین,تحصیلدار رام گوپال,نائب تحصیلدار انل کوشک,ڈی ایس پی پردیپ کمار,ایس ایچ او پروین کمار نے رانا ماجرا,پتھرگڑھ,بلاسپور,گڑھ کارکولی,راکسیڑا,ہتھوالا,سمبھلگڑھ,کھوجکیپر آدی گاؤوں کا دورہ کرتے ہوئے نریکشن کیا۔ ایس ڈی ایم امردیپ جین نے کہا که پرشاسن کسی بھی طرح کی ستھتی سے نپٹنے کے لئے پوری طرح سے مستعد ہے۔ مٹی کے کٹوں سے کٹاووں کو بھرا گیا ہے اور جہاں بھی کٹاؤ ہوگا,وہاں کٹے رکھوا دیئے جا ئینگے۔ اسکے اترکت گرامینوں کو جاگروک کیا گیا ہے تتھا حالات پر نظر رکھیں تتھا انہیں سوچت کریں۔ ٹھوکروں کا بھی نریکشن کر اسکو لیکر سمبندھت ادھیکاریوں کو آوشیک دشا نردیش دیئے گئے ہیں۔ ڈی ایس پی پردیپ کمار نے بتایا که پولیس کی چار ٹیم لگائی گئی ہیں جو رات کو گشت کرینگی۔... اور پڑھیں

غبن میں پورو سرپنچ ملا دوشی,غبن راشی کی رکوری نہ ہونے پر معاملہ درج

گاؤں ریر کلاں کے پورو سرپنچ دیشراج پر گرام پنچائت کے پیسے میں غبن کا آروپ ثابت ہونے کے بعد انہیں یہ راشی بیاج سہت لوٹانے کے آدیش جاری ہئے تھے۔ ان آدیشوں کی سرپنچ دوارہ اوماننا کرنے پر جلا پرشاسن نے پورو سرپنچ کے خلاف پولیس کو شکایت دی ہے۔ جسمیں پولیس نے رویوار کو پورو سرپنچ کے خلاف معاملہ درج کر چھان بین شروع کر دی ہے۔ وہیں آج تک گاؤں بوہلی میں غبن کے پانچ آروپیوں کو بھی پولیس آج تک گرفتار نہیں کر پائی ہے اور نہ ہی ان سے غبن کی راشی وصولی گئی ہے۔ غورطلب ہے که گاؤں ریر کلاں میں دیشراج2010سے2015مے گرام سرپنچ تھے۔ اس دوران انہوننیں گاؤں کے وکاس کاریوں کے نام پر پنچائتی خزانے سے1کروڑ17لاکھ34ہزار783روپے کا گول مال کر دیا تھا۔ جسکے بعد گرامینوں کی شکایت پر سرپنچ کے خلاف جلا پرشاسن اور بی ڈی او متلوڈا نے کارروائی کی۔ چھان بین میں سرپنچ پر اس قریب سوا کروڑ روپے کے غبن کے آروپ سدھ ہوئے۔ جسے بی ڈی او نے اس راشی کو21پرتیشت سالانہ بیاج سہت جمع کروانے کے آدیش جاری کئے تھے۔ لیکن بیاج کی راشی کی رکوری نہ ہونے پر بی ڈی او نے پورو سرپنچ کو کئی بار نوٹس بھی بھیجے,لیکن سرپنچ کی طرف سے کوئی سنتوشجنک کارروائی نہیں ہو سکی۔ اسکے بعد بی ڈی او نے اسکی شکایت اپایکت کو دی۔ ایس ایچ او وکاس کمار نے بتایا که اپایکت کے آدیشوں کے بعد پورو سرپنچ کے خلاف پولیس میں معاملہ درج کر لیا گیا ہے۔
بوہلی کے غبن کے آروپیوں کی اب تک نہیں ہو سکی گرفتاری
غورطلب ہے که گاؤں بوہلی میں بھی اسی پرکار کا غبن دیکھنے کو ملا تھا۔ جسمیں وکاس کاریوں کے نام پر قریب14کروڑ روپے کا غبن کیا گیا تھا۔ اس معاملے میں گرام سرپنچ سمیت پانچ لوگوں کو نامزد کر ان سے یہ راشی رکور کرنے کے پریاس بھی کئے گئے۔ اسکے بعد جلا پرشاسن کی طرف سے ان پر پولیس میں معاملہ درج کر گرفتار کرنے کے آدیش جاری ہوئے,لیکن آج دو سال بعد بھی ان آروپیوں میں سے کوئی گرفتار نہیں ہو سکا ہے,وہیں غبن کی راشی تک رکور نہیں ہو پائی ہے۔... اور پڑھیں

ماں بیٹے پر جان لیوا حملہ کرنے کا ایک آروپی گرفتار

پلٹ کا کرایا دینے کے وواد کو لیکر ماں بیٹے پر جان لیوا حملہ کرنے کے معاملے میں پولیس نے ایک آروپی کو گرفتار کر لیا۔ آروپی کے خلاف قانونی کارروائی عمل میں لائی جا رہی ہے۔
راکیش نگر کٹانی روڈ نواسی40ورشیہ مہلا کملیش پتنی شیام سنگھ نے پولیس کو شکایت دی تھی که اسنے50ورگ گج کا ایک پلٹ پالا پتر سادھو رام کو2ہزار روپے پرتی ماہ کرائے پر دیا تھا۔ جس کا آروپی نے6مہینے تک کوئی کرایا نہیں دیا و مکان بھی خالی کرنے سے بھی منا کر دیا۔ آروپی نے انہیں دھمکی دی که یدی مکان خالی کرنے کو کہا تو وہ انہیں جان سے مار دیگا۔ غط14جولائی کو وہ اپنے بیٹے سکیش کے ساتھ گھر کے بھیتر بیٹھی تھی که دوپہر بعد قریب ایک بجے پالا رام و اسکے بیٹے رام مہر,منوج,نریش و تین چار انیہ یووک اسکے گھر پر آئے اور گلی میں کھڑے ہوکر گالی گلوچ کرنے لگا۔ جب وہ باہر آئے تو آروپیوں نے ان پر حملہ کر مارپیٹ شروع کر دی اور جان سے مارنے کی دھمکی دیتے ہوئے بھاگ گئے۔ تھانہ قلعہ پولیس نے مہلا کی شکایت پر کارروائی کرتے ہوئے آروپی نریش نواسی راکیش نگر کو گرفتار کر لیا۔... اور پڑھیں

تیز رفتار ٹرک نے بائک سوار کو کچلا,موت

جی ٹی روڈ پر بیبیئیمبی کٹ کے سامنے تیز رفتار ٹرک نے بائک سوار کو کچل دیا۔ اس حادثے میں بائک چالک کی موقعے پر ہی موت ہو گئی۔ اسکے بعد ٹرک چالک واہن سہت موقعے سے فرار ہو گیا۔ گھٹنا کی سوچنا ملنے پر ادیوگک سیکٹر 29تھانے میں پہنچے پرجنوں کے بیان پر پولیس نے اگیات واہن چالک کے خلاف کیس درج کر لیا اور پوسٹ مارٹم کروا کر شو پرجنوں کو سونپ دیا۔ پولیس آروپی چالک کی تلاش میں جٹ گئی۔
گاؤں برانا نواسی کسان40ورشیہ پروین کمار پتر جگدیش نے پولیس کو بتایا که شنیوار کو اسکا سالا سیتا رام پتر بھیا رام نواسی گھسولی جلا سونی پت اسکے پاس ملنے آیا تھا۔ پانی پت میں کام ختم کرنے کے بعد وہ شنیوار دیر رات اپنی بائک پر گھسولی جا رہا تھا۔ اس دوران جی ٹی روڈ پر بیبیئیمبی کٹ کے پاس پیچھے سے آ رہے ایک ٹرک کا چالک نے سیتا رام کی بائک کو ٹکر مار دی۔ اس حادثے میں سیتارام بائک سہت سڑک پر گر گیا اور ٹرک کا پچھلے پہیے کے نیچے آ گیا۔ اس حادثے میں اسکی موقعے پر ہی موت ہو گئی۔ ... اور پڑھیں

خطرے کے نشان کے اوپر بہہ رہی یمنا,پرشاسن نے جاری کیا الرٹ

خطرے کے نشان کے اوپر بہہ رہی یمنا,پرشاسن نے جاری کیا الرٹ
ندی سے لگے کھیتوں کی10ہزار ایکڑ فصل میں بھرا پانی, 15ہزار ایکڑ کی سبزیوں کی فصل کے خراب ہونے کا خطرہ
مائی سٹی رپورٹر
پانی پت/سنولی۔ اتراکھنڈ اور ہماچل کے پہاڑوں پر ہوئی بارش سے یمنا ندی کا جلستر بڑھ رہا ہے۔ اگلے24گھنٹوں میں یہ پانی دہلی پہنچ جائیگا۔ اسلئے پانی پت میں یمنا سے لگے گاؤوں میں الرٹ گھوشت کر دیا گیا ہے۔ رویوار کو تازے والا ہیڈ سے یمنا ندی میں ایک سے دو گھنٹے کے انترال میں الگ الگ سمیہ پر سات لاکھ کیوسک پانی چھوڑا گیا۔ تین بار میں اتنا پانی چھوڑا گیا ہے۔ تازے والا ہیڈ سے پہلی بار چھوڑا گیا تین لاکھ64ہزار کیوسک پانی سنولی یمنا ندی میں پہنچ گیا اور اس وقت4لاکھ65ہزار کیوسک سے ادھک پانی چل رہا ہے۔ یہ پانی چیتاونی کے سطر230کو پار کر230.85کیوسک میٹر کے خطرے کے نشان پر بہنے لگا ہیں۔ ندی کا جل سطر بڑھنے سے ندی کے اندر کھڑی20ہزار ایکڑ فصل میں سے15ہزار ایکڑ گھیا,پیٹھا,توری,مرچ آدی کی فصل ڈوب گئی ہے۔
اسکے ساتھ ہی قریب دس ہزار ایکڑ کی ندی کے باہر کھیتوں میں کھڑی جوار,ایکھ,ڈھینچا آدی فصلیں بھی پانی میں ڈوب گئی ہیں۔ پرشاسن نے سرکشا کی درشٹی سے آس پاس کے گاؤں میں ٹھیکری پہرہ لگا دیا گیا ہے۔ کیندریہ جل آیوگ کی ٹیم جل سطر پر نگاہ بنائے ہوئے ہے۔ یمنا ندی پل پر بنے کیندریہ جل آیوگ کی ٹیم پل پل کی خبر اتر پردیش کے کی رانا ایوں شاملی,پانی پت سنچائی وبھاگ کے علاوہ دہلی کاریالیہ بھیج رہی ہے۔
ان گاؤوں کی بھومی مییں پہنچا ندی کا پانی
راناماجرا,پتھر گڑھ,نوادہ آر,نوادہ پار,گڑھی بیسک,جلالپر,تامشاباد,سنولی خورد,رامڑا آر,ننہیڈا,رشپر,ادھمی,جلمانا,گویلا خورد,مرجاپر,رہیمپور کھیڑی,گویلا کلاں,کھوجکیپر آدی درجنو گاؤں کی ہزاروں ایکڑ ایکھ,جوار,ڈھانچہ,گھیا,پیٹھا آدی کی پھسلییں پانی میں ڈوب گئیں ہیں۔
-سبزی کی فصل کو بچانے میں لگے رہے کسان
یمنا میں جن کسانوں نے سبزی کی فصل بوئی تھی,وہ اسے رویوار کو پورا دن نکالنے میں لگے رہے۔ پانی بڑھنے میں ندی کی تیز دھارا کے ساتھ انکی فصل بہہ جانے کا سنکٹ بن گیا ہے۔ جسکے چلتے کسان دن بھر اسی کام میں لگے رہے که کسی طرح فصلوں کو بچایا جا سکے۔
-بولے تحصیلدار
نائب تحصیلدار جگدیش چندر کا کہنا ہے که انہوں نے ندی میں آئے پانی کا دورہ کیا ہے,ابھی تک ندی کا پانی نینترن میں ہے۔ ندی سٹے گاؤوں میں سرکشا ویوستھا کو لیکر پٹواریوں اور گرام سچووں کی ڈیوٹی لگائی گئی ہے۔ ہر گاؤں میں ٹھیکری پہرہ باندھ کے آس پاس لگایا گیا ہے۔ تاکہ باندھ پر کٹاؤ آدی نہ ہو سکے ۔
-بولے سنچائی وبھاگ کے ادھیکاری
سنچائی وبھاگ کے ایس ڈی او کرمبیر نے بتایا که که ابھی تک ندی کا پانی نینترن میں ہے۔ تازے والے ہیڈ سے چھوڑا گیا۔ باڑھ سے نپٹنے کا پورا انتظام کئے جا رہے ہے۔ اب یمنا باندھ پر پڑے کٹاؤ کو بھرنے کے لئے مٹی کے کٹے بھروائیں جا رہے ہیں۔ ایکس ای این سریش سینی کا کہنا ہے که یمنا ندی کرا دورہ کیا اور باڑھ پربندھوں کا جایجا لیا۔ فی الحال پانی نینترن میں ہے۔
-بولے جل آیوگ کے ادھیکاری
کیندریہ جل آیوگ کے جے ای لوکیندر نے بتایا که شنیوار کی رات سے ندی کا جل سطر بڑھ رہا ہے اور ابھی رات کو پانی اور بڑھنے کی سنبھاونا ہے,ابھی تک خطرے کے نشان پر بہہ رہی ہے۔
-ہائی الرٹ جاری,کوئی بھی ندی کے پاس نہیں جائے:اپایکت
یمنا اب خطرے کے نشان سے اوپر بہہ رہی ہے۔ کسانوں کی دس ہزار ایکڑ فصل پر خطرہ منڈرا رہا ہے۔ اسکو لیکر پرشاسن بھی الرٹ پر آ گیا ہے۔ اپایکت سمیدھا کٹاریہ نے پانی پت جلا میں یمنا تلہٹی سے باپولی,سنولی اور سمالکھا شیتر کے یمنا کے ساتھ لگتے گاؤوں کے لوگوں سے اپیل کی ہے که کوئی بھی ویکتی یمنا ندی میں سنان,کپڑے اتیادی دھونے کے لئے نہ جائے کیونکہ تاجیوالا ہیڈ سے چھوڑے گئے پانی کے کارن یمنا کا جلستر بڑھ گیا ہے۔ انہوں نے یمنا کے ساتھ لگتے گانوو میں گرامینوں کو سخت ہدایت جاری کرتے ہوئے کہا ہے که پردیش کی سیماؤں کے ساتھ لگتے پڑوسی راجیوں میں ادھک بارش کے کارن یمنا ندی افعان پر ہے,کوئی بھی ندی کے پاس نہ جائے اور نہ ہی ندی میں ناؤ آدی لیکر جائے۔ انہوں نے کسانوں کو بھی یمنا تٹ کے ساتھ لگتے کھیتوں میں نہ جانے کی اپیل کی۔
-وبھاگوں کو کیا الرٹ کیا گیا, 48گھنٹے ڈیوٹی پر تعینات رہنے کے آدیش
پرشاسن نے گاؤں کے سرپنچ و نمبرداروں سے اپیل کی که وہ جلا پرشاسن کے ساتھ سمنویہ بنائے رکھیں اور سوچناؤں کو ساجھا کریں۔ لوگوں کی سرکشا کے لئے سنچائی وبھاگ,راجسو وبھاگ تتھا پولیس وبھاگ کو بھی الرٹ پر رکھا گیا ہے۔ اسکے اترکت سواستھیہ وبھاگ تتھا پشو پالن وبھاگ کو بھی تیار رہنے کو کہا گیا ہے اور ان سبھی وبھاگوں کو اگلے48گھنٹے ڈیوٹی پر تعینات رہنے کے آدیش دیئے گئے ہیں۔ اسکے ساتھ ہی کوئی بھی ادھیکاری یا کرمچاری اسٹیشن نہیں چھوڑ سکتا ہے۔ ضلعے میں یمنا ندی کے سبھی کناروں پر بھی نظر بنائے رکھنے کا آدیش ہے۔
سنولی۔ یمنا پل کو چھوتا پانی۔
سنولی۔ یمنا پل کو چھوتا پانی۔-فوٹو: Panipat
... اور پڑھیں
اپنے شہر کی سبھی خبر پڑھنے کے لئےamarujala.comپر جائیں

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation