Loading...
22-year-old Youth Drowned In Tumkur Lake While Posing For Tiktok Video Application -ٹکٹاک ویڈیو بناتے سمیہ22سال کا یووک جھیل میں ڈوبا,موت- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ٹکٹاک ویڈیو بناتے سمیہ22سال کا یووک جھیل میں ڈوبا,موت

نیوز ڈیسک,امر اجالا,تیلنگانہ Updated Fri, 12 Jul 2019 08:49 AM IST
ٹکٹاک ویڈیو بناتے سمیہ ایک یووک ڈوبا
ٹکٹاک ویڈیو بناتے سمیہ ایک یووک ڈوبا -فوٹو: ANI
خبر سنیں
حیدرآباد میں22سال کا ایک یووک جھیل میں ڈوب گیا۔ وہ یہاں پر ٹکٹاک کے لئے ایک ویڈیو بنانے کی کوشش کر رہا تھا۔ یہ بات پولیس نے بتائی۔ یہ گھٹنا منگلوار شام کو گھٹت ہوئی لیکن اسکے بارے میں گرووار کو پتہ چلا جب پیٹ بشیراباد پولیس نے معاملہ درج کرکے ویڈیو ضبط کی۔
وگیاپن
پولیس کے انوسار تیلنگانہ کے سنگاریڈی ضلعے کا رہنے والا نرسمہا منگلوار کو اپنے کجن پرشانت کے گھر کتبلاپر بلاک کے دلاپلی گاؤں پہنچا تھا۔ دونوں پاس کی تم کر جھیل میں اپنے موبائل سے ویڈیو بنانے کے لئے پہنچے۔ جسے وہ بعد میں ٹکٹاک پر اپ لوڈ کرنا چاہتے تھے۔دونوں جھیل کے اندر پہنچے اور انہوں نے جھیل کے اندر ڈانس کرتے ہوئے سیلپھی لینی شروع کر دی۔ بعد میں پرشانت جھیل کے کنارے آ گیا اور نرسمہا کی جھیل میں ڈانس کرتے ہوئے ویڈیو بنانے لگا۔




پیٹ بشیراباد پولیس انسپیکٹر ایم مہیش نے کہا, 'ایک منٹ بعد نرسمہا پانی میں تھوڑی اور گہرائی میں چلا گیا لیکن اسنے پانی کے اندر کھائی کو نہیں دیکھا۔ وہ کھائی میں گر گیا اور باہر نہیں نکل پایا کیونکہ اسے تیرنا نہیں آتا تھا۔'جھیل میں نرسمہا کو ڈوبتے ہوئے بہت سارے لوگوں نے دیکھا۔

کچھ ستھانیہ لوگوں نے اسے باہر نکالنے کی کوشش کی لیکن انہیں سپھلتا نہیں ملی۔ ستھانیہ لوگوں کی شکایت کے بعد پولیس تیراکوں کے ساتھ موقعے پر پہنچی لیکن اندھیرا ہونے کے کارن وہ جھیل میں نہیں اتر پائے۔ بدھوار صبح انہوں نے شو کو جھیل سے باہر نکالا۔ پولیس انسپیکٹر کا کہنا ہے که انہوں نے ویڈیو ضبط کر لی ہیں اور سندگدھ پرستھتیوں میں موت کا معاملہ درج کر لیا ہے۔
وگیاپن

Recommended

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع
TAMS

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

پی ایم مودی نے ڈونالڈ ٹرمپ سے فون پر کی بات,سیماپار سے ہونے والے آتنکواد پر ہوئی چرچا

پردھان منتری نریندر مودی نے امریکی راشٹرپتی ڈونالڈ ٹرمپ کے ساتھ سوموار کو ٹیلیفون پر بات چیت کی۔ بتایا جا رہا ہے که دونوں کے بیچ دوپکشیہ اور شیتریہ معاملوں کو لیکر بات ہوئی۔

19اگست2019

وگیاپن

رام مندر میں سونے کی اینٹ لگوائیگا یہ مغل ونشج!

خود کو مغل سامراجیہ کے انتم شاسک بہادر شاہ جفر کا ونشج بتانے والے راج کمار یعقوب ہبیبدین تسی نے ایودھیا میں رام مندر نرمان کے لئے سونے کی اینٹ دان دینے کا پرستاؤ دیا ہے۔

19اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation