Loading...
After Abvp Protests College Cancels Event That Had Jignesh Mevani As Guest, Principal Resigned -جگنیش میوانی کو گیسٹ بنایا تو وارشکوتسو ہوا ردّ,ورودھ میں پرنسپل نے دیا استیفا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

جگنیش میوانی کو گیسٹ بنایا تو وارشکوتسو ہوا ردّ,ورودھ میں پرنسپل نے دیا استیفا

نیوز ڈیسک,امر اجالا,احمدآباد Updated Mon, 11 Feb 2019 10:14 PM IST
Jignesh Mevani
Jignesh Mevani
خبر سنیں
گجرات کے احمدآباد کے ایچ کے آرٹس کالج کے وارشکوتسو کے لئے نردلیہ ودھایک جگنیش میوانی کو مکھیہ اتتھی بنانے پر اس سمیہ بوال ہو گیا,جب ودیارتھی پریشد کے چھاتروں نے اسکا ورودھ شروع کر دیا۔ آنن پھانن میں کالج ٹرسٹ نے وارشکوتسو ہی ردّ کر دیا۔ سماروہ کی منظوری ردّ کئے جانے کے ورودھ میں اب کالج پراچاریہ ہیمنت کمار شاہ نے استیفا دے دیا ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
بھاجپا اور پی ایم نریندر مودی کے دھر ورودھی مانے جانے والے نردلیہ ودھایک جگنیش میوانی اسی کالج کے چھاتر رہے ہیں۔ ودھایک چنے جانے و ساماجک کاریہ کرتا کے روپ میں کالج پرشاسن نے انہیں سوموار کو ہونے والے وارشکوتسو میں بطور مکھیہ اتتھی آمنترت کیا تھا۔

بھاجپا کی چھاتر اکائی اکھل بھارتیہ ودیارتھی پریشد سمرتھک چھاتروں نے کالج پرشاسن کے سمکش ورودھ جتاتے ہوئے کہا تھا که جگنیش میوانی کے کالج آنے سے ہنگامہ ہوگا۔ اسکے بعد آرٹس کالج کے ٹرسٹ سنچالک برمہچاری واڈی نے سبھا کھنڈ کی منظوری ردّ کر دی اور پرشاسن کو وارشکوتسو ردّ کرنا پڑا۔

پرنسپل نے سوشل میڈیا پر دی جانکاری

رویوار کی دیر شام کالج کے پراچاریہ ہیمنت شاہ نے کاریہ کرم ردّ ہونے کی جانکاری سوشل میڈیا کے ذریعے دی۔ شاہ نے سوموار کو ٹرسٹ کو ایک پتر لکھ کر ٹرسٹ کے فیصلے کو سنودھان کے وچار,وانی و ابھویکتی کی سوتنترتا کے وردھ بتاتے ہوئے اپنے پد سے استیفا دے دیا۔

شاہ نے پتر میں لکھا ہے که ایک راجنیتک سنگٹھن کے چھاتر سنگٹھن کے دباوٴ میں آ کر ٹرسٹ نے اپنا فیصلہ بدل لیا۔ شاہ کا آروپ ہے که لوگوں کی وچار و ابھویکتی کی آزادی پر حملہ ہے۔ انکا ترک تھا که پہلے بھی کالج کے سماروہ میں راجنیتک لوگوں کو آمنترت کیا جاتا رہا ہے۔

شاہ نے سپشٹ کہا ہے که انہوں نے کوئی غلط فیصلہ نہیں کیا,ٹرسٹ کا فیصلہ سنویدھانک ادھیکاروں کی ہتیا کرنے کے سمان ہے۔ انہوں نے لکھا که جگنیش میوانی کو بھی اپنی بات کہنے کا پورا ادھیکار ہے,اس طرح کے ادھیکار پر حملے کے پریاسوں کا ستت ورودھ کرتا رہا ہوں۔

نوبیل پرسکار وجیتا وان ہاییک کو کیا کوٹ

پرنسپل نے آگے لکھا که ٹرسٹ نے سماروہ کی منظوری نہیں دی,جو که کالج کی پرمپرا و پرتشٹھا کو بھی ہانی پہنچانے والا ہے۔ ٹرسٹی بال کرشن دوشی,پدم شری کمار پال دیسائی,گیاپنیٹھ پرسکار وجیتا ساہتیہ کار رگھوویر چودھری کے پرتی سمان درشاتے ہوئے شاہ نے اپنے پد سے تیاگ پتر دے دیا۔ انہوں نے نوبل پرسکار وجیتا ارتھشاستری پھریڈکر وان ہاییک کا کتھن لکھتے ہوئے بتایا که بھے و لالچ سے باہر نکلیں,تبھی سوتنترتا بنی رہ سکتی ہے۔

پتر لکھتے ہوئے پراچاریہ نے کہا که کالج میں سوتنتر طریقے سے کام کر سکوں ایسا نہیں لگتا, 102دن کاریہ کرنے کے بعد15فروری کو دوپہر12بجے بعد پراچاریہ کے روپ میں کوئی کام نہیں کرینگے۔

میوانی کا آروپ بھاجپا کے غنڈوں کی دھمکی سے ڈر گیا کالج

اتری گجرات کے وڈگام سیٹ سے ودھایک جگنیش میوانی نے کہا که ایچ کے آرٹس کالج کے ٹرسٹی کو بھاجپا کے غنڈوں کے دھمکی بھرے فون کے بعد وارشکوتسو ردّ کر دیا گیا,جسمیں مجھے مکھیہ اتتھی کے روپ میں آمنترت کیا گیا تھا۔

انہوں نے کہا که یہاں میں بابا صاحب امبیڈکر کے جیون و مشن پر بولنے والا تھا۔ نیتک آدھار پر استیفا دینے والے پراچاریہ ہیمنت شاہ کو سلام۔
 

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

کماسوامی بولے میرے پتا نریندر مودی سے بہتر پردھان منتری,ادھر دیوگوڑا پر ییدیرپا کا تنج

دیوگوڑا کے اس ساکشاتکار کے بعد کرناٹک کے پورو مکھیہ منتری اور بھاجپا نیتا بی ایس ییدیرپا نے ان پر تنج قصہ تھا که راجیہ کی28میں سے سات سیٹوں پر لڑ رہے دیوی گوڑا پردھان منتری یا انکے صلاحکار بننے کا سپنا دیکھ رہے ہیں۔

20اپریل2019

وگیاپن

پی ایم مودی کو لیکر دیئے بیان پر کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی کی صفائی

کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی نے پی ایم مودی کو لیکر دیئے اپنے بیان پر صفائی دی ہے۔ انہوں نے کہا که بی جے پی کے سبھی امیدوار پی ایم مودی کے نام پر ووٹ مانگتے پھر رہے ہیں۔

20اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation