Loading...
Amit Shah Can Handle The Organization's Command -امت شاہ سنبھالے رہ سکتے ہیں سنگٹھن کی کمان, 13-14جون کو بلائی اہم بیٹھک- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

امت شاہ سنبھالے رہ سکتے ہیں سنگٹھن کی کمان, 13-14جون کو بلائی اہم بیٹھک

ہمانشو مشر,نئی دہلی Updated Mon, 10 Jun 2019 04:32 AM IST
گرہ منتری امت شاہ(فاعل فوٹو)
گرہ منتری امت شاہ(فاعل فوٹو) -فوٹو: PTI
خبر سنیں
بھاجپا ادھیکش امت شاہ سال کے انت تک سنگٹھن کی کمان سنبھالے رہ سکتے ہیں۔ اس سال تین راجیوں ہریانہ,جھارکھنڈ اور مہاراشٹر میں ہونے جا رہے ودھان سبھا کے اہم چناؤ کے مد نظر اس سنبھاونا پر پارٹی اور سنگھ کے سطر پر نئے سرے سے چرچا شروع ہوئی ہے۔ اگر سہمتی بنی تو پارٹی شاہ کے سہیوگ کے لئے کاریہ کاری ادھیکش کا چناؤ کریگی۔ سنگٹھن چناؤ کرانے کے لئے شاہ نے13اور14جون کو سبھی راجیوں کے سنگٹھن منتریوں کی بیٹھک بلائی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
سنگھ سوتروں کے مطابق حالانکہ شاہ کو ادھیکش بنائے رکھنے کی چرچا ابھی پرارمبھک سطر پر ہی ہے۔ مگر تین راجیوں کے ودھان سبھا چناؤ کو دیکھتے ہوئے شاہ کو سنگٹھن کے مکھیہ کے طور پر بنائے رکھا جا سکتا ہے۔ حالانکہ شاہ کو جنوری میں ہی ادھیکش کا کاریہ کال پورا ہونے کے بعد لوک سبھا چناؤ کے کارن چھہ مہینے کا سیوا وستار دیا گیا تھا۔

گرہ منتری بننے کے بعد شاہ کی زمیداریاں کافی بڑھ گئی ہیں,ایسے میں انکے سہیوگ کے لئے پارٹی کاریہ کاری ادھیکش چن سکتی ہے۔ شاہ کو ادھیکش بنائے رکھنے پر سہمتی نہیں بھی بنی تو پروکش روپ سے سنگٹھن کا ذمہ انہیں کے پاس رہیگا۔

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

رام ولاس پاسوان کے چھوٹے بھائی کا ندھن,سمستیپر سے سانسد تھے رامچندر

کیندریہ منتری اور لوک جن شکتی پارٹی کے ادھیکش رام ولاس پاسوان کے چھوٹے بھائی رامچندر پاسوان کا ندھن ہو گیا ہے۔ وہ دہلی کے رام منوہر لوہیا اسپتال میں بھرتی تھے۔

21جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation