Loading...
An Amendment Pocso Act : Child Sexual Will Be On Offenses And Strict Punishment -بچوں کو ہارمونس کیمکل دینا و پورنوگراپھی اب جگھنیہ اپرادھ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بچوں کو ہارمونس کیمکل دینا و پورنوگراپھی اب جگھنیہ اپرادھ

امر اجالا بیورو,نئی دہلی Updated Thu, 11 Jul 2019 11:59 PM IST
an amendment pocso act : Child Sexual will be on offenses and strict punishment
خبر سنیں
کیندریہ مہلا ایوں بال وکاس منترالیہ نے پاکسو قانون میں سنشودھن کر چائلڈ پورنوگراپھی کی پر یبھاشا کا وستار کیا ہے۔ منترالیہ نے اس میں تصویروں,ڈجیٹل اور کمپیوٹر سے تیار پورنوگراپھک سامگری کو بھی شامل کیا ہے۔ بل کے پاس ہونے جانے پر یہ چیزیں پاکسو قانون کے تحت دنڈنیہ ہو نگے۔ ساتھ ہی بال یون اپرادھوں کے لئے سجا کو ادھک کٹھور کیا گیا ہے۔ اب بچوں سے دشکرم یا اسکی کوشش جیسے جگھنیہ اپرادھ میں موت کی سجا کا بھی پراودھان ہوگا۔
وگیاپن
وگیاپن
منترالیہ نے اشلیل کارٹون اور اشلیل اینی میٹیڈ تصویروں کو بھی بچوں کے خلاف بال یون اپرادھ سنرکشن(پاکسو)قانون میں دنڈنیہ اپرادھوں کی شرینی میں لانے کی بات کہی ہے۔ نئے قانون کے انوسار,اگر کوئی ویکتی اشلیل ویڈیو یا تصویر میں بچوں کی نقل کرتے کوئی اشلیل کرتیہ کر رہا ہوگا تو دنڈنیہ اپرادھ کی شرینی میں آئیگا۔

منترالیہ نیشنل کرائم رکارڈس بیورو کو بچوں کے پرتی یون اپرادھ کے معاملوں کے ڈاٹا کو نئے سدھاروں کے حساب سے تے کرنے کو کہا ہے۔ کیندریہ کیبنیٹ نے بدھوار کو یون اپرادھ سنرکشن قانون 2012میں سنشودھن کے پرستاؤ کو منظوری دی تھی۔

بالغ بنانے کی دوا دینے پر سات سال سجا

پہلی بار بچوں کو ہارمون کے انجیکشن اور انیہ کیمیکل کے ذریعے شریرک بدلاؤ کو پربھاشت کر جگھنیہ اپرادھ کی شرینی میں رکھا گیا ہے۔ ایسے معاملے میں بھی کڑی سجا کا پراودھان ہے۔ بچوں کو بالغ بنانے کے لئے دوا یا ہارمون آدی کا انجیکشن دینے کا دوشی ملنے پر کم سے کم5سال اور ادھکتم7سال کی سجا ہوگی۔ ساتھ ہی جرمانہ بھی دینا ہوگا۔ یہی سجا کسی ایسے اپرادھ کو کرنے کے لئے کسی کو پریرت کرنے,کسی کو اسکا لالچ دینے یا کسی کو ایسا کرنے کے لئے مجبور کرنے پر بھی لاگو ہوگی۔

لڑکا لڑکی کے بھید ختم کیا

سنشودھن میں لڑکا لڑکی کے بھید کو ختم کر دیا گیا ہے۔ بچوں سے دشکرم یا اسکا پریاس کے دوشی کو موت کی سجا یا عمر قید,مرتیو تک جیل میں رہنے کی سجا, 20سال سشرم کاراواس جیسی سجا بھگتنی پڑیگی۔ بچوں سے جڑی پورنوگراپھک سامگری رکھنے,اسکے پرسار پر تین سال سجا اور جرما نے کا پراودھان ہے۔

1023پھاسٹ ٹریک کورٹ بنانے کا فیصلہ

نئے قانون سے دہلی سے40دیشوں مییں چلنے والے پورنوگراپھی ریکیٹ کے آروپیوں اور کیرل میں سوشل میڈیا پر چل رہے پورنوگراپھی چینل کے دوشیوں پر سخت قانونی کارروائی کا راستہ صاف ہوگا۔ اب تک کمزور قانون کے چلتے آروپی بچ رہے تھے۔ منترالیہ کے ایک ورشٹھ ادھیکاری نے بتایا که مہلا ایوں بچوں کے یون اتپیڑن معاملوں کا نپٹارا ایک سال میں ہوگا۔ انکے نپٹارے کے لئے1023پھاسٹ ٹریک کورٹ بنانے کا فیصلہ بھی ہوا ہے۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

دو بار مکھیہ منتری بنے کمار سوامی,لیکن دونوں ہی بار دھوکا دے گیا نصیب

ودھان سبھا میں وشواس پرستاؤ پر متدان میں کانگریسجدئیس گٹھ بندھن سرکار گر گئی اور دوسری بار کرناٹک کے مکھیہ منتری بنے ایچ ڈی کمار سوامی ایک بار پھر اپنا کاریہ کال پورا نہیں کر پائے۔

23جولائی2019

وگیاپن

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھی, 31اگست تک کر سکیں گے فاعل

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھ گئی ہے۔ اب31اگست تک کر سکیں گے فاعل۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation