Loading...
Article 370: Important Facts That You Need To Know -انوچھید370سے کشمیریوں کو ملتے ہیں بھارتیہ ناگرکوں سے زیادہ ادھیکار- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

انوچھید370سے کشمیریوں کو ملتے ہیں بھارتیہ ناگرکوں سے زیادہ ادھیکار

انل پانڈییہ,نئی دہلی Updated Thu, 11 Jul 2019 08:09 AM IST
جموں کشمیر اور انوچھید370
جموں کشمیر اور انوچھید370 -فوٹو:امر اجالا گرافکس
خبر سنیں
جب بھی جموں کشمیر کا ذکر آتا ہے تو اسکے ساتھ ہی انوچھید370کی چرچا بھی شروع ہو جاتی ہے۔ اسکی وجہ سے ہمیشہ دیش کی راجنیتی میں ابال آتا رہا ہے۔ دراصل یہ بھارتیہ سنودھان کا ایک ایسا نیم ہے,جو جموں کشمیر راجیہ کو وشیش درجہ دیتا ہے۔ آزادی کے سمیہ جموں کشمیر ریاست کے بھارتیہ گنراجیہ میں ولیہ کے سمیہ مہاراجہ ہری سنگھ نے انسٹرومینٹ آف ایک سیشن نام کے دستاویز پر دستخط کیا تھا۔ انوچھید370اسی کے انترگت آتا ہے۔
وگیاپن



اسکے پراودھانوں کو شیخ عبداللہ نے تیار کیا تھا۔ ہری سنگھ اور تتکالین پردھان منتری جواہر لال نہرو نے شیخ عبداللہ کو جموں کشمیر کا پردھان منتری بھی نیکت کیا تھا۔ اس انوچھے کی وجہ سے جموں کشمیر راجیہ کو کچھ وشیش ادھیکار ملے ہیں۔ دھارا370ایک دیش کو دو حصوں میں بانٹتی ہے۔ یہ انوچھید کشمیر کے لوگوں کو ایسی ریایتیں اور وشیش ادھیکار دیتا ہے جو که بھارت کے کسی انیہ ناگریک کو پراپت نہیں ہیں۔

آئیے جانتے ہیں که یدی انوچھید370کو ہٹا دیا جاتا ہے تو کشمیر میں کیا کیا بدل جائیگا۔

سنکشپت اتہاس

بھارت کو آزادی ملنے کے بعد20اکتوبر, 1947کو پاکستان سمرتھت‘آزاد کشمیر سینا’نے پاکستانی سینا کے ساتھ ملکر کشمیر پر آکرمن کرکے کافی بڑا شیتر ہتھیا لیا تھا۔ اس حصے کو آج پاکستان ادھیکرت کشمیر(POK)کہا جاتا ہے۔

کیا370کو سنودھان سے ہٹا پانا سمبھو ہے؟

دسمبر2015کو سپریم کورٹ نے انوچھید370ہٹانے سے جڑی ایک یاچکا کی سنوائی میں کہا تھا که اسے سنودھان سے ہٹانے کا فیصلہ صرف سنسد کر سکتی ہے۔ تتکالین مکھیہ نیایادھیش جسٹس ایچئیل دتو کی بینچ نے اس وقت کہا تھا, ''کیا یہ کورٹ کا کام ہے؟ کیا سنسد سے کہہ سکتے ہیں که یہ آرٹکل ہٹانے یا رکھنے پر وہ فیصلہ کریں,یہ کرنا اس کورٹ کا کام نہیں ہے۔''

سال2015میں ہی جموں کشمیر ہائیکورٹ نے کہا تھا که سنودھان کے بھاگ21میں''استھایی پراودھان''شیرشک ہونے کے باوجود انوچھید370ایک ستھائی پراودھان ہے۔ عدالت نے کہا تھا که انوچھید370کے کھنڈ تین کے تحت نہ تو اسے نرست کیا جا سکتا ہے اور نہ ہی اسے سنشودھت کیا جا سکتا ہے۔

راجیہ کا قانون35اے کو سنرکشن دیتا ہے۔ ہائیکورٹ نے کہا تھا که جموں کشمیر باقی راجیوں کی طرح بھارت میں شامل نہیں ہوا,اس نے بھارت کے ساتھ سندھپتر پر ہستاکشر کرتے وقت اپنی سمپربھتا کچھ حد تک بکرار رکھی تھی۔

بھارت کے سنودھان کے عطر جموں کشمیر میں اپنا الگ سنودھان ہے جسکی دھارا35اے کو لیکر کئی بار بحث چھڑ چکی ہے۔ اس قانون کے مطابق اس راجیہ میں کوئی راجیہ سے باہر کا شخص زمین جائداد نہیں خرید سکتا۔

کیسے ہوا کشمیر کا بھارت میں ولیہ

1947میں وبھاجن کے سمیہ جب جموں کشمیر کو بھارتیہ سنگھ میں شامل کرنے کی پرکریا شروع ہوئی تب جموں کشمیر کے راجا ہرسنہ سوتنتر رہنا چاہتے تھے۔ اسی دوران تبھی پاکستان سمرتھت کبلائیوں نے وہاں آکرمن کر دیا جسکے بعد بعد انہوں نے بھارت میں ولیہ کے لئے سہمتی دی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

کیسے بنا انوچھید370

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

گراؤنڈ رپورٹ:ایسا گاؤں جہاں ایک ہی مکان کا ایک حصہ بھارت میں ہے تو دوسرا بانگلادیش میں

آپ کو یہ جان کر کچھ حیرت ہو رہی ہوگی,مگر بات سو فیصدی سچ ہے۔ یہاں ایک ہی مکان اور ایک ہی گلی میں بھارت اور بانگلادیش موجود ہیں۔

23جولائی2019

وگیاپن

رتیک کے فلمی بھائی نندیش نے رکھی خاص بچوں کے لئے فلم سپر30کی خاص سکریننگ

رتیک کے فلمی بھائی نندیش نے بچوں کے لئے فلم سپر30کی خاص سکریننگ رکھی۔ جسے دیکھ کر بچے کافی خوش دکھے۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation