Loading...
As Mahendra Nath Pandey Joins Cabinet Bjp Looking For A Strong Brahmin Face In Up -یوپی میں بڑا براہمن چہرہ تلاش رہا ہے بھاجپا نیترتو,جلد تے ہوگا نئے پردیش ادھیکش کا نام- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

یوپی میں بڑا براہمن چہرہ تلاش رہا ہے بھاجپا نیترتو,جلد تے ہوگا نئے پردیش ادھیکش کا نام

امت شرما,نئی دہلی Updated Tue, 11 Jun 2019 07:47 PM IST
فاعل فوٹو
فاعل فوٹو -فوٹو: amar ujala
خبر سنیں
اتر پردیش بھاجپا کے ورتمان ادھیکش مہیندر ناتھ پانڈے کو لوک سبھا چناؤ2019میں پارٹی کے شاندار پردرشن کا انعام دیتے ہوئے کیندری منتری منڈل میں شامل کیا گیا ہے۔ اب نئے ادھیکش کے چین کو لیکر کیاسباجی شروع ہو گئی ہے۔ مانا جا رہا ہے که مہیندر ناتھ پانڈے کی جگہ اتر پردیش کے براہمنوں کو سادھے رکھنے کے لئے پارٹی کسی انیہ بڑے براہمن چہرے کو موقع دے سکتی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
یہ چہرہ مہیش شرما ہو نگے یا پارٹی کسی انیہ نئے چہرے کو موقع دیگی,اسکو لیکر اٹکلوں کا بازار گرم ہے۔13-14جون کو بھاجپا ادھیکش امت شاہ پارٹی کے وبھن پردیش ادھیکشوں اور انیہ سنگٹھن پدادھکاریوں سے ملاقات کرنے والے ہیں۔ مانا جا رہا ہے که اس ملاقات میں اتر پردیش کے ساتھ ساتھ مہاراشٹر اور تیلنگانہ جیسے کئی انیہ راجیوں کے پردیش ادھیکشوں کے نام پر بھی نرنیہ لیا جا سکتا ہے۔ چونکہ سویں امت شاہ کی جگہ بھی کسی نئے پارٹی ادھیکش کا چین ہونا ہے,اسلئے مانا جا رہا ہے که وہ ان نیکتیوں کو اپنے جانے سے پہلے پورا کر دینا چاہتے ہیں۔

دراصل,اتر پردیش کے مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ کو ٹھاکر سمودائے کا چہرہ مانا جاتا ہے۔ مہیندرناتھ پانڈے کے پردیش ادھیکش رہتے ہوئے براہمن چہرے کو بھی پرتندھتو ملا ہوا تھا اور ایک سنتلن بنا ہوا تھا,لیکن انکے کیندر میں جانے سے پردیش میں یہ جگہ خالی ہو گئی ہے,اسلئے مانا جا رہا ہے که پارٹی اس جگہ پر ایک بار پھر کسی براہمن چہرے کو موقع دے سکتی ہے۔

حالانکہ,اتر پردیش کے پردیش ادھیکش پد کے لئے اس سمیہ کئی انیہ ناموں پر بھی چرچا چل رہی ہے۔ یوگی منتری منڈل میں شامل سوتنتردیو سنگھ اس دوڑ میں سب سے آگے بتائے جا رہے ہیں۔ مدھیہ پردیش کے چناؤ پر بھاری رہتے ہوئے انہوں نے پارٹی کو بڑی جیت حاصل کرانے میں سپھلتا پائی ہے,اسلئے مانا جا رہا ہے که انہیں اسکا انعام دیا جا سکتا ہے۔

وہیں پردھان منتری نریندر مودی کے پچھلے منتری منڈل میں شامل رہے منوج سنہا ایک کامکاجی اور ملنسار نیتا کے روپ میں جانے جاتے ہیں۔ دیئے گئے کام کو کڑی محنت اور ایمانداری کے ساتھ پورا کرنا انکی خاصیت مانا جاتا ہے۔ یہی کارن ہے که غاضی پور سے چناؤ ہارنے کے بعد بھی پارٹی پردیش ادھیکش کے روپ میں انہیں موقع دے سکتی ہے۔

اتر پردیش میں بڑے براہمن نیتا کا ابھاؤ

دیش کے سب سے بڑے صوبے اتر پردیش سے بھارتیہ جنتا پارٹی میں بڑے براہمن نیتا کا ابھاؤ ہو گیا ہے۔ مرلی منوہر جوشی اور کلراج مشرع اپنی پاری کھیل چکے ہیں۔ نئے براہمن چہروں میں اپمکھیمنتری دنیش شرما اور پورو کیندری منتری مہیش شرما جیسے نام ہیں جو ایک بڑے براہمن نیتا کے روپ میں اپنی سویکاریتا نہیں بنا سکے ہیں۔ ایسے میں لمبے بھوشیہ کو دھیان میں رکھتے ہوئے بھاجپا کے ٹھوس ووٹ بینک براہمنوں کے بیچ سے کسی اچھے نیترتو کو ابھارنا پارٹی کے لئے بڑی چنوتی ہے۔

Recommended

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ
Invertis university

'ابھرچی'ایک نئی پہل جو بنا رہی ہے چھاتروں کا بھوشیہ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 22/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

رام ولاس پاسوان کے چھوٹے بھائی کا ندھن,سمستیپر سے سانسد تھے رامچندر

کیندریہ منتری اور لوک جن شکتی پارٹی کے ادھیکش رام ولاس پاسوان کے چھوٹے بھائی رامچندر پاسوان کا ندھن ہو گیا ہے۔ وہ دہلی کے رام منوہر لوہیا اسپتال میں بھرتی تھے۔

21جولائی2019

وگیاپن

یوپی کی جیل ہوگی پوری طرح سرکشت,دیکھیئے امر اجالا سے بات چیت میں کیا بولے ڈی جی جیل آنند کمار

پچھلے کئی دنوں سے یوپی سے کرائم کی ایک کے بعد ایک خبریں سامنے آ رہی ہیں۔ کئی جیلوں کے اندر اپرادھیوں کی پارٹی کرنے کی تصویریں بھی سامنے آئیں۔ پردیش کی آل اینڈ آرڈر کی ستھتی کو لیکر امر اجالا نے خاص بات چیت کی ڈی جی جیل آنند کمار سے۔

21جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation