Loading...
Ashok Chawla Resigned From Chairman Of National Stock Exchange -اشوک چاولہ نے نیشنل سٹاک ایکسچینج کے چیئرمین پد سے استیفا دیا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

اشوک چاولہ نے نیشنل سٹاک ایکسچینج کے چیئرمین پد سے استیفا دیا

بھاشا,نئی دہلی Updated Sat, 12 Jan 2019 12:13 AM IST
اشوک چاولہ
اشوک چاولہ
خبر سنیں
نیشنل سٹاک ایکسچینج(اینئیسئی)کے چیئرمین اشوک چاولہ نے تتکال پربھاؤ سے اپنے پد سے استیفا دے دیا ہے۔ اس سے کچھ گھنٹے پہلے ہی کیندر کی اور سے سی بی آئی کو اییرسیل میکسس معاملے میں چاولہ کے خلاف ابھیوجن کی کارروائی شروع کرنے کی انومتی ملی تھی۔ اسکے ترنت بعد چاولہ نے اپنے پد سے استیفا دے دیا۔ حالانکہ,ایکسچینج نے شکروار رات کو اس بارے میں گھوشنا کرتے ہوئے کوئی وشیش بیورا نہیں دیا۔
وگیاپن
وگیاپن
بھارتیہ پرتبھوتی ایوں ونمیہ بورڈ(سیبی)اینئیسئی کی کو لوکیشن سودھا میں کتھت خامیوں کی جانچ کر رہا ہے۔ نیامک یہ بھی پتہ لگا رہا ہے که کیا کچھ بروکروں کو ایکسچینج دوارہ اس تیور پھرکوینسی کاروبار سودھا میں کسی طرح کی انچت پہنچ اپلبدھ کرائی گئی۔ ایکسچینج نے ایک بیان میں کہا که حالیہ قانونی گھٹناکرموں کے مد نظر چاولہ نے نیشنل سٹاک ایکسچینج آف انڈیا لمٹیڈ کے ندیشک منڈل کے لوک ہت ندیشک چیئرمین کے طور پر تتکال پربھاؤ سے استیفا دے دیا ہے۔

پورو وت سچو چاولہ28مارچ, 2016کو اینئیسئی کے چیئرمین بنے تھے۔ وہ ناگر ومانن سچو اور بھارتیہ پرتسپردھا آیوگ(سیسیائی)کے چیئرمین بھی رہ چکے ہیں۔ چاولہ نے پچھلے سال نومبر میں یس بینک کے چیئرمین پد سے استیفا دیا تھا۔اس سے پہلے سی بی آئی نے دہلی کی ایک عدالت کو بتایا که کیندر نے پانچ لوگوں کے خلاف ابھیوجن کی انومتی دے دی ہے۔ ان میں موجودہ اور پورو ادھیکاری ہیں۔ یہ لوگ کانگریس نیتا اور پورو کیندریہ منتری پی چدمبرم اور انکے پتر کارتی سے سمبندھت اییرسیل میکسس معاملے میں آروپی ہیں۔

اس سمیہ ودیشی نویش سنوردھن بورڈ(ایپھائیپیبی)کے سدسیہ جن کے خلاف ابھیوجن کی انومتی ملی ہے انمیں تتکالین آرتھک معاملوں کے سچو اشوک جھا,تتکالین سنیکت سچو اشوک چاولہ,وت منترالیہ میں تتکالین سچو کمار سنجے کرشن اور منترالیہ میں تتکالین ندیشک دیپک کمار سنگھ اور منترالیہ میں تتکالین اور سچو رام شرن شامل ہیں۔ ان پانچ میں سے تین وبھن سرکاری وبھاگوں میں کاریرت ہیں جبکہ دو سیوانورت ہو چکے ہیں۔ ان میں سے تین وبھن سرکاری وبھاگوں میں کاریرت ہیں جبکہ دو سیوانورت ہو چکے ہیں۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

لوک سبھا چناؤ2019:رجھانوں کے رخ پر کب کیا بولیں,پروکتاؤں کو سکھا رہیں پارٹیاں

پارٹی کی تال اور پروکتاؤں کے سر میں ایکروپتا کے لئے پرشکشن,ویویپیٹ سے ملان میں دیری کے چلتے کانگریس لیگی ٹرینڈ اینالسٹوں کی سیوا ۔

20مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation