Loading...
Cag Submits Rafale Audit Report To President Ram Nath Kovind -رافیل پر سیئیجی نے راشٹرپتی کو بھیجی رپورٹ,اب سنسد کے پٹل پر رکھی جائیگی!- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

رافیل پر سیئیجی نے راشٹرپتی کو بھیجی رپورٹ,اب سنسد کے پٹل پر رکھی جائیگی!

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Mon, 11 Feb 2019 05:39 PM IST
CAG submits Rafale audit report to President Ram Nath Kovind
خبر سنیں
رافیل ڈیل پر لگاتر کانگریس دوارہ سرکار پر آروپوں کے بیچ نینترک ایوں مہالیکھا پریکشک(کیگ)نے اپنی رپورٹ راشٹرپتی رامناتھ کووند کو بھیج دی ہے۔ وپکش رافیل ڈیل پر کیگ کی رپورٹ کو سنسد میں رکھے جانے کا انتظار کر رہا ہے۔ میڈیو رپورٹ کے انوسار سوموار کو ہی کیگ نے رافیل ڈیل پر تیار اپنی رپورٹ کو آدھکارک طور پر راشٹرپتی بھون بھیجا ہے۔کیگ اپنی رپورٹ کی ایک پرتلپی راشٹرپتی کے پاس اور دوسری وت منترالیہ کے پاس بھیجتا ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
رپورٹ میں بتایا گیا ہے که کیگ نے رافیل پر12چیپٹر لمبی وسترت رپورٹ تیار کی ہے۔ کچھ ہفتے پہلے ہی رکشا منترالیہ نے رافیل پر وسترت جواب اور سمبندھت رپورٹ کیگ کو سونپی تھی,جسمیں خرید پرکریا کی اہم جانکاری کے ساتھ36رافیل کی قیمتیں بھی بتائی گئیں تھیں۔پروٹوکال کے تحت کیگ نے اس رپورٹ کو راشٹرپتی کے پاس بھیجا ہے۔

منگلوار کو سنسد میں رکھا جائیگا

اس سمیہ راجنیتک وواد کا کیندر بنے رافیل جیٹ ومان سودے پر نینترک ایوں مہالیکھا پریکشک(کیگ)کی رپٹ کو سرکار منگلوار کو سنسد میں رکھیگی۔ سوتروں نے یہ جانکاری دی ہے۔ اس سودے کو لیکر سنسد میں بھی ہنگامہ ہوا ہے۔کانگریس ادھیکش راہل گاندھی فرانسیسی کمپنی سے36لڑاکو ومان خریدنے کے اس سودے میں کتھت گھوٹالے اور گڑبڑی کو لیکر ستاسین بھاجپا اور وشیشتور پر پردھان منتری نریندر مودی پر حملہ آور بنے ہوئے ہیں۔ ستارڈھ دل نے ان آروپوں کو خارج کیا ہے۔

سوتروں نے کہا که سرکار اس سودے پر کیگ کی رپٹ منگلوار کو سنسد کے پٹل پر رکھیگی۔ موجودہ16ویں لوک سبھا کا ورتمان ستر بدھوار کو سماپت ہو رہا ہے اور یہ سمبھوت: اسکا آخری ستر ہے۔ اپریل مئی میں عام چناؤ کے بعد17ویں لوک سبھا کا گٹھن ہوگا۔

کیگ کی رپٹ کو لیکر پورو منتری ایوں ورشٹھ کانگریسی نیتا کپل سبل نے رویوار کو کچھ سوال اٹھائے۔ انہوں نے اس معاملے میں ہتوں کے ٹکراو کی بات اٹھایی ہے۔سبل نے کہا ہے که موجودہ کیگ راجیو مہرشی سودے کے سمیہ وت سچو تھے اور اس سودے سے جڑے تھے ایسے میں انہیں اسکی آڈٹ سے اپنے کو الگ کر لینا چاہئیے۔
 

آپکے لئے کھاس

  • میڈیو رپورٹ کے انوسار سوموار کو ہی کیگ نے رافیل ڈیل پر تیار اپنی رپورٹ کو آدھکارک طور پر راشٹرپتی بھون بھیجا ہے۔کیگ اپنی رپورٹ کی ایک پرتلپی راشٹرپتی کے پاس اور دوسری وت منترالیہ کے پاس بھیجتا ہے۔
  • پروٹوکال کے تحتکیگ نے اس رپورٹ کو راشٹرپتی کے پاس بھیجا ہے۔ اب اس رپورٹ کو لوک سبھا سپیکر کے آفس اور راجیہ سبھا چیئرمین کے آفس کو بھیجی جائیگی۔ اسکے بعد رپورٹ کو لوک سبھا اور راجیہ سبھا میں رکھا جا سکتا ہے۔

لگاتار حملہ آور ہو رہی کانگریس

رافیل ومان سودے کو لیکر سوموار کو ہوئے ایک بڑے خلاصے کے بعد کانگریس پارٹی نے سوال کیا ہے که آخر'ایسا کرکے پردھان منتری نریندر مودی کون سا بھرشٹاچار چھپانا چاہتے تھے؟'د ہندو میں سوموار کو پرکاشت رپورٹ میں بتایا گیا ہے که رافیل سودے پر ہستاکشر سے کچھ دن پہلے مانک رکشا خرید پرکریا میں بدلاؤ کرتے ہوئے بھرشٹاچار ورودھی کچھ مکھیہ پراودھانوں کو ہٹا دیا گیا تھا۔
کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے بھی پی ایم مودی پر سیدھے نشانہ سادھتے ہوئے کہا که انہوں نے لوٹ کرائی ہے۔ راہل نے کہا, "ہر رکشا سودے میں بھرشٹاچار ورودھی دھارائیں ہوتی ہیں۔ د ہندو نے خبر دی ہے که پی ایم نے بھرشٹاچار ورودھی کھنڈ ہٹا دیا۔ یہ صاف ہے که پی ایم نے لوٹ میں سہایتا کی۔ کانگریس کے مکھیہ پروکتا رندیپ سرجیوالا نے انگریزی اخبار'د ہندو'کی ایک خبر شیئر کرتے ہوئے ٹویٹ کیا, 'مودی جی,رافیل سودے میں ساورن گارنٹی معاف کرنے کے بعد اپنے بھرشٹاچار ورودھی پراودھان میں بھی چھوٹ دے دی۔ آخر آپ کون سا بھرشٹاچار چھپانا چاہتے تھے؟" 

پارٹی کے ورشٹھ نیتا پی چدمبرم نے کہا, 'سرکار نے جتنا سوچا نہیں تھا,اس سے زیادہ تیزی سے رافیل سودے میں خلاصے ہو رہے ہیں۔'انہوں نے کہا که پہلے قیمت بڑھائی گئی,پھر یہ خلاصہ ہوا که پردھان منتری کاریالیہ نے سمانانتر بات چیت کرکے بھارتیہ وارتا دل کے پریاسوں کو کمزور کیا۔ اب یہ خلاصہ ہوا ہے که مانک رکشا خرید پرکریا کے پراودھانوں میں بدلاؤ کئے گئے۔ انہوں نے یہ بھی آروپ لگایا که دسالٹ کو اس سودے میں فائدہ ہی فائدہ ہوا ہے۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

LIVE:اپنی سیلری میں سے ماں کو پیسے نہیں بھیجتے پی ایم مودی,بلکہ لیتے ہیں,جانیں اور بڑی باتیں

راجنیتک ساکشاتکار سے الگ بالی وڈ ابھینیتا اکشے کمار نے انکے نجی جیون کے بارے میں وشیش ساکشاتکار لیا ہے۔ اس میں پردھان منتری کے جیون کے کئی انچھوئے پہلوؤں پر بات ہونے کا دعویٰ کیا گیا ہے۔

24اپریل2019

وگیاپن

پی ایم مودی نے ممتا بنرجی پر سادھا نشانہ,کہا انکا سورج ہو چکا ہے است

بنگال میں ریلی کو سمبودھت کرتے ہوئے پی ایم مودی نے ممتا بنرجی پر سادھا نشانہ,کہا ریلیوں مے لوگوں کو بلانے کے لئے ودیشوں سے بلانے پڑ رہے ہیں فلمی کلاکار۔

24اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation