Loading...
Cbi Crisis : Three States Banned Cbi, Other States Are Doing Preparations -سی بی آئی پر مہاسنکٹ:تین راجیوں نے لگایا بین,کئی دوسرے پردیش بھی کر رہے تیاری- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن

سی بی آئی پر مہاسنکٹ:تین راجیوں نے لگایا بین,کئی دوسرے پردیش بھی کر رہے تیاری

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Sat, 12 Jan 2019 12:26 AM IST
CBI Crisis : three states banned CBI, other states are doing preparations
خبر سنیں
آلوک ورما اور راکیش استھانا کے بیچ چل رہے وواد میں سی بی آئی پر مہاسنکٹ آ سکتا ہے۔ دیش کی سروشریشٹھ کیندریہ جانچ ایجینسی کہی جانے والی سی بی آئی کی وشوسنیتا ایوں ساکھ پر جس تیزی سے سوال کھڑے ہو رہے ہیں,اسکے چلتے کئی راجیوں نے اپنے یہاں اس ایجینسی پر بین لگا دیا ہے۔
وگیاپن
پچھلے سال اکتوبر ماہ میں سب سے پہلے آندھر پردیش کے مکھیہ منتری چندر بابو نائڈو نے اپنے راجیہ میں سی بی آئی کو چھاپہ مارنے یا کسی معاملے کی جانچ کرنے کی سامانیہ سہمتی واپس لے لی تھی۔ اسکے بعد پچھم بنگال کی سی ایم ممتا بینرجی نے بھی یہ کہتے ہوئے که سی بی آئی کا اب راجنیتک استعمال ہو رہا ہے,اسلئے انہوں نے بھی جانچ ایجینسی کی گتیودھیوں پر بین لگا دیا۔ سمبھو ہے که کئی دوسرے راجیہ بھی آنے والے سمیہ میں ایسا ہی قدم اٹھائیں۔

شکروار کو چھتیس گڑ سرکار نے ادھکارک طور پر سی بی آئی کو راجیہ میں جانچ کرنے اور چھاپہ مارنے کے لئے دی گئی سامانیہ سہمتی واپس لے لی ہے۔ اس سے پہلے راجیہ سرکار نے2001میں یہ سامانیہ سہمتی کیندریہ جانچ ایجینسی کو دی تھی۔ یہ سہمتی واپس ہونے کے بعد اب سی بی آئی کو یدی چھتیس گڑ میں عدالت کے آدیش پر کوئی چھاپہ مارنا ہوگا تو اس سے پہلے راجیہ سرکار کی انومتی لینی ہوگی۔ اسکے علاوہ جانچ ایجینسی اس راجیہ میں تعینات کیندر سرکار کے کسی ادھیکاری کے خلاف کوئی جانچ شروع کرنی ہے یا ریڈ ڈالنی ہے تو بھی راجیہ سرکار سے منظوری لینی پڑیگی۔

چھتیس گڑ کے مکھیہ منتری بھوپیش بگھیل نے اپنے ایک بیان میں کہا,سی بی آئی میں کچھ بھی ٹھیک نہیں چل رہا ہے۔ کیندر سرکار نے جس طریقے سے اس جانچ ایجینسی کا استعمال اپنے راجنیتک سوارتھ کے لئے کیا ہے,اس سے لوگوں کا بھروسہ سی بی آئی سے اٹھ گیا ہے۔ آلوک ورما کو جانچ ایجینسی کے ندیشک پد سے ہٹائے جانے کے بعد تو سی بی آئی کی ساکھ پر پرشنچہن لگ رہا ہے۔ایسے حالات میں کوئی بھی مکھیہ منتری اپنے راجیہ میں سی بی آئی کو کیندر سرکار کا ایجنڈا سیٹ کرنے کی چھوٹ کیوں دیگا۔ چھتیس گڑ میں اب جانچ ایجینسی کو چھاپہ مارنے یا کسی ادھیکاری کرمچاری کو جانچ میں دائرے میں لینے کی اجازت نہیں ہوگی۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

دوسرے راجیوں میں بھی سی بی آئی کے پرویش پر لگ سکتا ہے پرتیبندھ

وگیاپن

Recommended

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

کولکاتہ ریلی میں وپکشی ایکتا کی مریچکا,سامیتاؤں سے زیادہ انترورودھ

بھاجپا کے ورودھ میں ہونے کے بعد بھی انترورودھوں سے گھرے وپکشی دل

20جنوری2019

وگیاپن

بھویہ کمبھ کو دیکھنے آ رہے ڈھائی ہزار پرواسی,جانیے کیسی رہیگی ویوستھا

پریاگ راج میں چل رہے کمبھ کی بھویتا کی گونج سات سمندر پار تک جانے والی ہے۔ اسکے لئے سرکار نے کچھ خاص تیاری کی ہے۔21سے23جنوری کے بیچ ہونے جا رہے پرواسی بھارتیہ سمیلن کے بعد وشیش بس کے ذریعے ڈھائی ہزار لوگوں کو کمبھ کا درشن کروایا جائیگا۔

20جنوری2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation