Loading...
Complete Story Of Meat Businessman Moin Qureshi - 'سی بی آئی میں بھوچال'لانے والے معین قریشی کی پوری کہانی کر دیگی حیران- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

'سی بی آئی میں بھوچال'لانے والے معین قریشی کی پوری کہانی کر دیگی حیران

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Fri, 11 Jan 2019 06:08 AM IST
Complete story of meat businessman Moin Qureshi
خبر سنیں
جس میٹ کاروباری کی وجہ سے دیش کی سب سے بڑی ایجینسی کیندریہ انویشن بیورو(سی بی آئی)میں بھوچال آ گیا,جو اب تک تین سی بی آئی ڈایریکٹرس کی بلی لے چکا ہے۔ اسکی کہانی جان کر آج سبھی حیران ہیں۔ مول روپ سے کانپور کا رہنے والا میٹ کاروباری معین قریشی کیول بھارت میں ہی نہیں ودیش میں بھی اپنا میٹ کا کاروبار چلا رہا ہے۔ رام پور میں چھوٹے سے بوچڑکھانے کی شروعات کرنے والا معین کیسے طاقتور کاروباری بن گیا اسکے قصے آج جگ ظاہر ہونے لگے ہیں۔ معین قریشی ہی وہ شخص ہے جسکے کیس کی وجہ سے سی بی آئی کی بھیتری لڑائی سڑک پر آ گئی۔
وگیاپن
رام پور میں جنما معین اختر قریشی اتر پردیش کے کانپور سے تعلق رکھتا ہے۔ سال1993میں اسنے کانپور اور رام پور میں چھوٹا سا بوچڑکھانا کھولا تھا اور جلد ہی وہ دیش کا سب سے بڑا مانس کاروباری بن بیٹھا۔ پچیس سالوں سے معین نے نرمان اور فیشن سمیت کئی شیتروں میں25سے زیادہ کمپنیاں کھڑی کر لیں۔ اسنے اپنی پڑھائی دون سکول اور سینٹ سٹیپھینس سے کی تھی۔ اسکے خلاف کر چوری,منی لانڈرنگ اور بھرشٹاچار میں شامل ہونے کے کئی آروپ لگے اور جانچ ہوئی۔ اسکے ساتھ ساتھ اسنے حوالہ کے ذریعے بڑا لین دین کیا۔ اس پر سی بی آئی افسروں,راجنیتاؤں سمیت کئی ادھیکاریوں کو رشوت دینے کے بھی آروپ لگے۔

معین قریشی کا نام سب سے پہلے2014میں سامنے آیا,جب یہ پتہ چلا که15مہینے میں قریشی کم سے کم70بار تتکالین سیبیئی چیاپھ رنجیت سنہا کے گھر پر گیا تھا۔ آلوک ورما اور استھانا کے بیچ موجودہ وواد میں حیدرآباد کے بجنسمین ستیش بابو ثنا کا نام بھی سامنے آیا ہے۔ ثنا نے پچھلے سال ای ڈی کو کتھت طور پر بتایا تھا که اسنے سنہا کے ذریعے ایک سی بی آئی کیس میں پھنسے اپنے دوست کو ضمانت دلانے کے لئے1کروڑ روپے قریشی کو دیئے تھے۔

سال2014میں پتہ چلا که قریشی اور ایک انیہ سی بی آئی ڈایریکٹر ایپی سنگھ کے بیچ میسیج کا آدان پردان ہوا تھا۔ سنگھ2010سے2012تک ایجینسی کے ہیڈ رہے۔ آئکر وبھاگ اور اڈی نے معاملے کی جانچ کی اور پچھلے سال فروری میں سی بی آئی نے بھی سنگھ کے خلاف کیس درج کیا,جس سے قریشی کے ساتھ انکے سمبندھوں کی جانچ ہو سکے۔ آروپوں کے چلتے سنگھ کو سنگھ لوک سیوا آیوگ میں سدسیہ کی اپنی پوسٹ چھوڑنی پڑی۔ ایپی سنگھ بھی لگاتار آروپوں سے انکار کرتے رہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا که سی بی آئی نے اب تک ان سے سمپرک نہیں کیا ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

جانچ ایجینسیوں میں بھی گہری پیٹھ رکھتا ہے قریشی

وگیاپن

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔
Astrology

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

لوکتنتر کی وہ کالی رات,اندرا سرکار نے چھہ مہینے پہلے ہی بنا لی تھی آپاتکال کی یوجنا

آزادی کے محض28سال بعد ہی دیش کو تتکالن پردھان منتری اندرا گاندھی کے فیصلے کے کارن آپاتکال کے دنش سے گزرنا پڑا۔

25جون2019

وگیاپن

سانسد مدن لال سینی کو شردھانجلی دینے پہنچے امت شاہ اور راجناتھ سنگھ,پی ایم نے کیا ٹویٹ

راجستھان بھاجپا کے ادھیکش اور راجیہ سبھا سے سانسد مدن لال سینی کا ندھن ہو گیا۔ وہ کینسر کی بیماری سے جوجھ رہے تھے۔ سینی کے ندھن پر تمام دگج نیتا انہیں شردھانجلی دینے پہنچے۔

25جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation