Loading...
Cyclone Vayu Turned Into A Very Severe Cyclonic Storm, Alert In Gujarat And Maharashtra - Update:گجرات پر'وایو'کا خطرہ,اب تک1.6لاکھ لوگ نکالے گئے,کئی ٹرینیں ردّ,پی ایم بھی سکریہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

UPDATE:گجرات پر'وایو'کا خطرہ,اب تک1.6لاکھ لوگ نکالے گئے,کئی ٹرینیں ردّ,پی ایم بھی سکریہ

نیوز ڈیسک,امر اجالا Updated Wed, 12 Jun 2019 10:12 PM IST
چکرواتی طوفان وایو
چکرواتی طوفان وایو -فوٹو: ANI
خبر سنیں
عرب ساگر میں ہوا کے کم دباوٴ کی ستھتی گہرانے کے کارن اتپن چکرواتی طوفان'وایو'کے13جون کو گجرات پہنچنے کی آشنکا ہیں۔ موسم وبھاگ کے مطابق,اگلے24گھنٹے میں طوفان گمبھیر روپ لے سکتا ہے۔گجرات کے تٹ پر گرووار کی صبح چکروات‘وایو’کی آشنکاؤں کے بیچ1.6لاکھ لوگوں کو سرکشت جگہوں پر پہنچا دیا گیا ہے۔ ادھیکاریوں نے بدھوار کو بتایا که سوراشٹر اور کچھ کے نچلے علاقوں سے لوگوں کو نکالا گیا ہے۔ ان شیتروں کے بندرگاہوں اور ہوائی اڈوں پر سرکشا کی درشٹی سے کام کاج روک دیا گیا ہے۔موسم کی تازہ جانکاری کے انوسار یہ چکروات اب بیحد گمبھیرکی شرینی میں آ گیا ہے اور یہ اب دکشن کے ویراول سے پچھم میں دوارکا تک کہیں بھی گرووار دوپہر تک تٹ سے ٹکرا سکتا ہے۔ ادھیکاریوں نے یہ جانکاری دی۔

اب تک کا اپ ڈیٹ

یہ طوفان دکشن میں280کلومیٹر دور ہے اور اسکے اتر کی طرف بڑھنے کی آشنکا ہے۔ یہ طوفان155-160سے لیکر180کلومیٹر پرتی گھنٹے کی رفتار سے دوارکا اور ویراول کے مدھیہ تٹ سے ٹکرا سکتا ہے۔ تٹ پر پہنچنے کے بعد چکروات کے سوراشٹر ایوں کچھ کے سمانتر بڑھنے کی آشنکا جتائی گئی ہے۔ اسے دیکھتے ہوئے راجیہ کے دس ضلعوں میں الرٹ گھوشت کر دیا گیا ہے۔راشٹریہ آپدا موچن بل(اینڈیارئیپھ)کے45سدسیوں والے راحت دل کی قریب52ٹیمیں گٹھت کی گئی ہیں اور سینا کی دس ٹکڑیوں کو تیار رکھا گیا ہے۔ اسکے علاوہ بھارتیہ نوسینا کے یدھپوتوں اور ومانوں کو بھی تیار رہنے کو کہا گیا ہے۔
وگیاپن
پردھان منتری نریندرمودی نے لوگوں کو سرکشت رہنے کے لئے ستھانیہ ایجینسیوں دوارہ مہیا کرائی جا رہی جانکاری کا انوسرن کرتے رہنے کے لئے کہا ہے۔ پردھان منتری نے ایک ٹویٹ میں کہا ہے, ‘‘چکروات وایو سے پربھاوت ہونے والے سبھی لوگوں کی سرکشا اور ہت کے لئے پرارتھنا کرتا ہوں۔ سرکار اور ستھانیہ ایجینسی جانکاری مہیا کرا رہی ہیں,جس کا میں پربھاوت علاقوں میں رہنے والے لوگوں سے انوسرن کرنے کا انورودھ کرتا ہوں۔’’ 

کیندریہ گرہ منتری امت شاہ نےچکروات سے نپٹنے کی تیاریوں کی سمیکشا کی اور ادھیکاریوں کو لوگوں کی سرکشا کے لئے ہرسمبھو قدم اٹھانے کا نردیش دیا۔ راجیہ سرکار نے بتایا که چکروات سے کچھ,موربی,جام نگر,جونا گڑھ,دیوبھومی دوارکا,پوربندر,راجکوٹ,امریلی,بھاونگر اور گر سومناتھ ضلعے پربھاوت ہو سکتے ہیں۔

مکھیہ منتری وجے روپانی نے گاندھینگر میں ایک سمیکشا بیٹھک کے بعد کہا که راجیہ سرکار نے گجرات کے تٹ پر ستھت سبھی بندرگاہوں پر سنچالن روکنے کا نرنیہ کیا ہے۔ ایہتیاتی قدم کے طور پر سوراشٹر شیتر کے سبھی ہوائی اڈے بھی چکروات سماپت ہونے تک بند رہینگے۔انہوں نے کہا که اس شیتر میں ستھت تیرتھستھلوں کے لئے بس سیوائیں بھی ردّ کر دی گئی ہیں۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

بایومیڈکل ایوں لائف سائنس میں لینا ہے ایڈمشن,یہ ہے سب سے نامی سنستھا
Dolphin PG

بایومیڈکل ایوں لائف سائنس میں لینا ہے ایڈمشن,یہ ہے سب سے نامی سنستھا

من چاہا جیون ساتھی پانے کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا- 24اگست2019
Astrology Services

من چاہا جیون ساتھی پانے کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں کرائیں رادھا کرشن یگل پوجا- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

چدمبرم کو دو گھنٹے میں پیش ہونے کا سی بی آئیایڈی کا نوٹس,وکیل نے کہا 'سپریم'سنوائی تک انتظار کریں

دہلی ہائیکورٹ سے منگلوار کو آئیینئیکس میڈیا کیس میں پورو کیندریہ وت منتری پی چدمبرم کی اگرم ضمانت یاچکا خارج ہونے کے بعد گھر پر چپکائے گئے سی بی آئی اور ای ڈی کے نوٹس کا انکے وکیل ارشدیپ سنگھ خرانہ نے جواب دیا ہے۔

21اگست2019

وگیاپن

راج کیہ سمان کے ساتھ ہوئی خیام صاحب کی انتم یاترا

راشٹریہ پرسکار وجیتا خیام سوموار رات اس دنیا سے وداع ہو گئے۔منگلوار شام انہیں پورن راج کیہ سمان کے ساتھ سپرد کھاک کیا گیا۔

21اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation