Loading...
Delhi Metro: 94 Percent Pickpockets Incident Was Done By Women -دہلی میٹرو میں94پرتیشت چوری کی گھٹناؤں کو اس طرح انجام دیتی ہیں مہلائیں- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

دہلی میٹرو میں94پرتیشت چوری کی گھٹناؤں کو اس طرح انجام دیتی ہیں مہلائیں

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Fri, 11 Jan 2019 11:03 AM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر
خبر سنیں
دہلی میٹرو میں2017میں پاکیٹماری کے1,392معاملے درج ہوئے تھے۔ کیندریہ ادیوگک سرکشا بل(سیائییسئیپھ)نے اس سنکھیا کو کم کرنے کے لئے کافی قدم اٹھائے ہیں۔ وشیش ابھیان چلاکر اس سنکھیا کو2018میں497تک لے آیا ہے۔ اس میں سے بھی94پرتیشت معاملوں میں پاکیٹماری کی گھٹنا کو مہلاؤں نے انجام دیا تھا۔2017میں یہ پرتیشت85تھا۔
وگیاپن
وگیاپن
2017کے آنکڑے نے سیائییسئیپھ کو پریشان کر دیا تھا جسکے کندھوں پر میٹرو کی سرکشا کی ذمیداری ہے۔ ادھیکاریوں نے ہیومن انٹیلجینس اور سی سی ٹی وی کیمروں کی مدد سے سندگدھوں کی پہچان کرنا شروع کر دیا تھا اور انہیں پرسر میں گھسنے سے منا کر دیا جاتا تھا۔ سیائییسئیپھ کے ورشٹھ ادھیکاری کے انوسار236میٹرو اسٹیشن پر زیادہ کرمچاریوں کو تعینات کیا گیا اور اترکت جوانوں(مہلا اور پرش دونوں)کو اسرکشت ستھانوں پر لگایا گیا تاکہ وہ پاکیٹماروں کو رنگے ہاتھ پکڑا جا سکے۔

پولیس کو بھی اس میں شامل کیا گیا۔ جسکے چار کانسٹیبلوں کی وشیش ٹیم میٹرو اسٹیشن اور اس گینگ کی پسندیدہ جگہوں پر نظر رکھنے کا کام کرتے۔ سعدی وردی میں تعینات یہ پولیس والے اسٹیشن میں ادھر ادھر گھومتے اور پاکیٹماروں اور جھپٹماروں پر نظر رکھتے۔2017میں1,292مہلائیں اور100آدمی پکڑے گئے وہیں2018میں یہ سنکھیا470اور28ہے۔

سیائییسئیپھ اور پولیس ادھیکاریوں کے انوسار مہلا پاکیٹمار زیادہ تر سینٹرل دہلی سے ٹرین میں چڑھتی ہیں اور عام طور پر سنچالن کرتی ہیں۔ ایک ورشٹھ پولیس ادھیکاری نے کہا, 'یاتریوں کو کسی مہلا کے کسی بھی طرح کے اسامانیہ ویوہار یا کوئی مہلا جیسا دکھ رہا ہے تو اسے لیکر ساودھان رہنا چاہئیے۔ کئی بار پرش مہلاؤں کے کپڑے پہن کر مہلا کوچ میں سوار ہو جاتے ہیں اور انکے پاس پرشوں کے مقابلے زیادہ قیمتی سامان ہوتا ہے۔'

ایک ادھیکاری نے کہا پاکیٹماری کرنے والی مہلائیں عموماً بچہ لیکر چلتی ہیں یا پھر سموہ میں چلتی ہیں۔ بھیڑ کا فائدہ اٹھاکر ایک مہلا کسی بیگ کی چین کھولتی ہے۔ صحیح موقع ملنے پر دوسری مہلا قیمتی سامان کو نکال لیتی ہے اور اسے سموہ کے دوسرے سدسیہ کو پاس کر دیتی ہے۔ ایسے میں یدی کسی پیڑت کو سموہ کی کسی مہلا پر شک ہوتا ہے تو اسکے پاس سے کچھ نہیں ملتا ہے۔

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔
Astrology

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

لیفٹینینٹ جنرل نے کیا سرکاری دھن کا دراپیوگ,سینا نے رٹائرمینٹ کے دن دی سجا

بھارتیہ سینا کے ایک لیفٹینینٹ جنرل پر سرکاری دھن کا دراپیوگ کرنے کا آروپ لگا تھا۔ آروپ سدھ ہونے کے بعد سینا نے ادھیکاری کو سجا دی ہے۔

24جون2019

وگیاپن

پولیس کی پاٹھشالا میں شامل ہوئے ابھینیتا آیشمان خرانہ,فلم آرٹکل 15کو بتایا سب سے خاص

امر اجالا کی'پولیس کی پاٹھشالا'میں پہنچے ابھینیتا آیشمان خرانہ نے فلم آرٹکل15کا ذکر کرتے ہوئے اسے پرشاسنک ویوستھا پر سوال بتایا۔ لکھنؤ میں آیوجت اس کاریہ کرم میں کئی سکولوں اور سنستھان کے چھاتر شامل ہوئے۔

24جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation