Loading...
Effect Of Inflation, Tuvar Dal 100 Across  -مہنگائی کی مار,بچولیوں کی وصولی سے دال100کے پار- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

مہنگائی کی مار,بچولیوں کی وصولی سے دال100کے پار

ششر چورسیا,نئی دہلی Updated Fri, 12 Jul 2019 07:31 AM IST
دال
دال
خبر سنیں
ارہر کی صحیح قیمت کسانوں کو ملے نہ ملے,بچولیوں کی مناپھاوسولی سے اسکے دال کی قیمت پھر100روپے کلو کے پار چلی گئی ہے۔ دہلی میں ارہر کی قیمت جہاں57روپے کلو ہے,وہیں اسکے پیداوار والے علاقے میں53-34روپے پرتی کلو ہے۔ یعنی,صرف مل سے نکلنے اور وترن میں اسکی قیمت دوگنی ہو جاتی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
سرکار کے پریاس سے اس بار ارہر کا ریکارڈ اتپادن ہوا ہے۔ دیش میں اس بار اتپادن36لاکھ ٹن سے بھی زیادہ رہا ہے,جبکہ کل کھپت40لاکھ ٹن ہی ہے۔ یہی نہیں اس بار دال ویوپاریوں کو ودیش سے چار لاکھ ٹن ارہر دال کے آیات کی انومتی ہے۔ اسکے علاوہ سرکار نے موجامبک سے بھی1.75لاکھ ٹن ارہر دال آیات کا فیصلہ کیا ہے۔

حالانکہ,ریکارڈ اتپادن کی وجہ سے کسانوں کو دال کی قیمت نیونتم سمرتھن مولیہ(ایمئیسپی)سے بھی کم ملی۔ دال کا موجودہ ایمئیسپی5,800روپے ہے,جبکہ دہلی میں تھوک بازار میں برہسپت وار کو ارہر5,700روپے پرتی کونٹل کے بھاوٴ رہی۔ کھدرا بازار میں یہ قیمت120سے130روپے پرتی کلو پہنچ گئی۔ وہیں,کیندریہ بھنڈار میں بھی یہ98روپے پرتی کلو رہا۔
 

پچھلے مہینے بھی ایسا ہوا تھا

پچھلے مہینے بھی ارہر دال کی قیمتیں100روپے کلو سے زیادہ ہو گئی تھی۔ تب کیندریہ کھادھیہ ایوں اپبھوکتا معاملوں کے منتری رام ولاس پاسوان نے جانچ کے آدیش دیئے اور نیپھیڈ نے دو لاکھ ٹن ارہر دال کھلے بازار میں بیچا تھا۔ اسکے بعد بھاوٴ میں20روپے کمی آئی,لیکن بارش کا موسم شروع ہوتے ہی کاروباریوں نے دام بڑھانے شروع کر دئیے۔ جانکاروں کا کہنا ہے که بارش میں سبزیوں کا اتپادن کم ہونے سے دال کی مانگ بڑھتی ہے اور ویوپاری منافع کاٹتے ہیں۔

دال کا پریاپت بھنڈار

کھادھیہ ایوں اپبھوکتا معاملوں کے منترالیہ کا کہنا ہے که دیش میں ارہر دال کا پریاپت بھنڈار ہے۔ نیپھیڈ کے پاس جہاں20لاکھ ٹن دال ہے تو منترالیہ کے پاس بھی14لاکھ ٹن کا بفر سٹاک ہے۔ اسلئے ارہر دال کی قیمت بڑھنے کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا ہے۔ کرشی وشیشگیوں کا کہنا ہے یہ شدگھ روپ سے مناپھاکھوری کی ستھتی ہے۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوسنیہہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکاروبار سماچاراوربجٹ2019سے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کاروبار جگت کی انیہ خبریں جیسےپرسنل فائنینس,لائیوپراپرٹی نیوز,لیٹیسٹبینکنگ بیمہان ہندی, آن لائن مارکیٹنیوز,لیٹیسٹکارپوریٹ سماچاراوربازارآدی سے سمبندھتبریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Business

سرکار نے ایئر انڈیا سے سبھی نیوکتی اور پدونتی روکنے کو کہا

نجیکرن کی باتوں کے بیچ اب سرکار نے ایئر انڈیا سے سبھی نیوکتیاور پدونتی روکنے کو کہا ہے۔

21جولائی2019

وگیاپن

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھی, 31اگست تک کر سکیں گے فاعل

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھ گئی ہے۔ اب31اگست تک کر سکیں گے فاعل۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation