Loading...
Former Cbi Chief Alok Verma Refuses To Take Charge As Dg Fire Services -سی بی آئی وواد: آلوک ورما نے سیوا سے دیا استیفا,کہا یہ ساموہک آتممنتھن کا شن- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

سی بی آئی وواد: آلوک ورما نے سیوا سے دیا استیفا,کہا یہ ساموہک آتممنتھن کا شن

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Fri, 11 Jan 2019 03:20 PM IST
آلوک ورما
آلوک ورما -فوٹو:سوشل میڈیا
خبر سنیں
سی بی آئی کے پورو ندیشک آلوک ورما نے سیوا سے استیفا دے دیا۔ ورما نےڈی جی فائر سروس کا چارج لینے سے انکار کرتے ہوئے استیفا دے دیا۔ انہوں نے کہا که انکے معاملے میں پراکرتک نیائے کو سماپت کر دیا ہے۔ ورما نے کہا که سی بی آئی کی ساکھ کو برباد کرنے کی کوشش ہو رہی ہے۔ جبکہ سی بی آئی کو بنا باہری دباوٴ کے کام کرنا چاہئیے۔ انہوں نے کہا که میں نے سی بی آئی کی ساکھ بنائے رکھنے کی کوشش کی ہے۔ لیکن میرے معاملے میں پوری پرکریا کو الٹا کر مجھے ندیشک کے پد سے ہٹا دیا گیا ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
 
پردھان منتری نریندر مودی کی ادھیکشتا والی ایک اچادھکار پراپت سمتی نے گرووار کو انہیں سی بی آئی ندیشک کے پد سے ہٹا دیا تھا۔ورما نے اپنے تیاگ پتر میں کہا که یہ ساموہک آتممنتھن کا شن ہے۔کارمک ایوں پرشکشن وبھاگ(ڈیؤپیٹی)کے سچو کو بھیجے گئے اپنے استعفے میں ورما نے کہا که یہ بھی غور کیا جائے که ادھوہستاکشری(نیچے دستخط کرنے والا) 31جولائی2017کو ہی سیوانورت ہو چکا تھا اور31جنوری2019تک سی بی آئی کے ندیشک کے طور پر اپنی سیوا دے رہا تھا,کیونکہ یہ تے کاریہ کال والی بھومکا ہوتی ہے۔ ادھوہستاکشری اب سی بی آئی ندیشک نہیں ہے اور مہاندیشک دم کل سیوا,ناگریک سرکشا ایوں گرہ رکشا کے پد کے لحاظ سے پہلے ہی سیوانورتی کی عمر پار کر چکا ہے۔ ات: ادھوہستاکشری کو آج سے سیوانورت سمجھا جائے۔

بھارتیہ پولیس سیوا(آئی پی ایس)کے1979بیچ کے اروناچل پردیش,گوا,میزورم و کیندرشاست پردیش(ایجیئیمیوٹی)کیڈر کے ادھیکاری ورما کا تبادلہ کل مہاندیشک دم کل سیوا,ناگریک سرکشا ایوں گرہ رکشا کے پد پر کر دیا گیا تھا۔سی بی آئی ندیشک کے پد پر ورما کا دو ورشوں کا کاریہ کال آگامی31جنوری کو پورا ہونے والا تھا۔ لیکن اس سے21دن پہلے ہی پردھان منتری مودی,لوک سبھا میں کانگریس کے نیتا ملکارجن کھڑگے اور سپریم کورٹ کے نیایادھیش نیائےمورتی اے کے سیکری کی سمتی نے2-1کے بہہ مت سے ورما کو سی بی آئی پرمکھ کے پد سے ہٹانے کا فیصلہ کیا۔ مودی اور نیائےمورتی سیکری ورما کو سی بی آئی ندیشک پد سے ہٹانے کے پکش میں تھے جبکہ کھڑگے نے اسکا ورودھ کیا۔
 


اچتم نیایالیہ نے ورما کو جبراً چھٹی پر بھیجے جانے کے آدیش کو منگلوار کو ردّ کر دیا تھا۔ اسکے بعد ورما نے راؤ دوارہ کئے گئے سبھی تبادلے ردّ کر دیئے تھے۔ انہوں نے وشیش ندیشک راکیش استھانا کے خلاف معاملے کی جانچ کے لئے ایک نیا جانچ ادھیکاری بھی نیکت کیا تھا۔ پردھان منتری نریندر مودی,نیائےمورتی اے کے سیکری اور لوک سبھا میں کانگریس کے نیتا ملکارجن کھڑگے کی سدسیتا والی اچادھکار پراپت سمتی نے ورما کا سی بی آئی سے برہسپت وار کو تبادلہ کر دیا تھا۔ سرکار نے اترکت ندیشک ناگیشور راؤ کو ایجینسی کا پربھار سونپا۔ ورما اور استھانا کو جبراً چھٹی پر بھیجے جانے کے دوران بھی راؤ نے77دنوں تک پربھار سنبھالا تھا۔اچتم نیایالیہ نے راؤ کو کوئی بھی بڑا نیتی گت نرنیہ لینے سے روک دیا تھا لیکن اس بار انکے کاریہ کال میں ایسی کوئی شرط نہیں ہے۔

راؤ نے برہسپت وار نو بجے ایجینسی کا کاریبھار سنبھالا۔اس سے پہلے انترم سی بی آئی ندیشک ایم ناگیشور راؤ نے پورو ندیشک آلوک ورما دوارہ کئے گئے تبادلوں سمبندھی فیصلے کو ردّ کر دیا ہے اور ادھیکاریوں کی آٹھ جنوری والی ستھتی بحال کر دی ہے۔ راؤ نے شکروار کو جاری نئے آدیش میں گھوشنا کی که ورما دوارہ دیئے گئے آدیش استتومیں نہیں ہیں۔


 

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

لوک سبھا چناؤ2019:رجھانوں کے رخ پر کب کیا بولیں,پروکتاؤں کو سکھا رہیں پارٹیاں

پارٹی کی تال اور پروکتاؤں کے سر میں ایکروپتا کے لئے پرشکشن,ویویپیٹ سے ملان میں دیری کے چلتے کانگریس لیگی ٹرینڈ اینالسٹوں کی سیوا ۔

20مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation