Loading...
I Changed The-time Of The Tajia For Worship: Yogi Adityanath -میں نے پوجا کے لئے تاجیوں کا سمیہ بدلہ: یوگی آدتیناتھ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

میں نے پوجا کے لئے تاجیوں کا سمیہ بدلہ: یوگی آدتیناتھ

نیوز ڈیسک,امر اجالا,کولکاتہ Updated Thu, 16 May 2019 02:48 AM IST
یوگی آدتیاناتھ(فاعل فوٹو)
یوگی آدتیاناتھ(فاعل فوٹو)
خبر سنیں
یوپی کے سی ایم یوگی آدتیناتھ نے پ.بنگال کے باراسات میں کہا که ممتا بنرجی کو رام نام سے چڑھ ہے۔ ممتا نے جب موہرم کے چلتے درگا پوجا پر روک لگائی تو یہاں کے ہائیکورٹ نے کہا که جیسا یوپی میں ہوا,ویسے ہی یہاں بھی کاریہ کرم سمپن کراؤ۔ میں نے تو یوپی میں پوجا کا سمیہ نہیں بدلہ,لیکن موہرم تاجیا کے جلوس کا سمیہ بدلوا دیا تھا۔ یوگی نے کہا,بھاجپا ادھیکش کے روڈ شو میں جو بوال ہوا,اسنے ترنمول کانگریس کی ایکسپایری ڈیٹ لکھ دی۔
وگیاپن
وگیاپن
وت منتری ارن جیٹلی نے کہا پ.بنگال میں سنودھان کے ساتھ کھلواڑ ہوا۔ وہاں اراجکتا ہے۔ سنویدھانک سنستھا ہونے کے ناطے چناؤ آیوگ کو ایسا قدم اٹھانا پڑا۔

بھاجپا غنڈے لائی,آیوگ نشپکش نہیں کیندریہ بل بھی ملے ہئی ترنمول

ترنمول نے چناؤ آیوگ کو سونپے ویڈیو اور فوٹو
ترنمول کانگریس نے ایک بار پھر کولکاتہ ہنسا کے لئے بھاجپا کو ذمیدار ٹھہرایا ہے۔ ترنمول سانسد ڈیریک او براین نے کہا که امت شاہ باہر سے غنڈے لیکر آئے تھے۔ بھاجپا والوں نے پتھراو کیا و ایشورچندر ودیاساگر کی پرتما بھی توڑی۔ براین نے سرکشا بلوں و چناؤ آیوگ پر بھی نشپکشتا سے کام نہ کرنے کا آروپ لگایا۔

براین نے کہا,ایشورچندر ودیاساگر کالج کے ودیارتھی لوکتانترک ڈھنگ سے کالے جھنڈے دکھا رہے تھے۔ بھاجپا کے لوگوں نے نہ تھے چھاتروں پر حملہ کر دیا۔ توڑ پھوڑ اور اپدرو کیا۔ ہمیں لوگوں نے44ویڈیو بھیجے ہیں۔ انہوں نے تین ویڈیو جاری کرتے ہوئے کہا که جن کے راستے پر پورا بنگال چلتا ہے,بھاجپا نے ان ایشورچندر ودیاساگر کا اپمان کیا۔ ہمارے پاس اس بات کے بھی ثبوت ہیں که کیندریہ سرکشا بل بھی بھاجپا سے مل گئے ہیں۔ ترنمول کانگریس کے پرتندھی منڈل نے نرواچن آیوگ کو ویڈیو و فوٹو سونپ کر بھاجپا کے خلاف کارروائی کی مانگ کی۔ بیورو

کانگریس کا شاہ پر حملہ
لوگ تو آپ سے جان بچاکر بھاگ رہے...
منگلوار کو بھاجپا نے کہا,شو اچھے سے ہوا۔ بدھوار کو جان کا خطرہ بتا رہے شاہ کھیڑا
بھاجپا ادھیکش امت شاہ کے بنگال کے روڈ شو سے جان بچاکر آنے کے بیان پر کانگریس نے کٹاکش کیا ہے۔ پروکتا پون کھیڑا نے کہا,یہاں لوگ آپ سے جان کر بچاکر گھوم رہے ہیں۔ جب آپ چلے جاتے ہیں تو لوگ کہتے ہیں که چلو جان بچی۔ کھیڑا نے کہا,بنگال بھاجپا کے پر بھاری کیلاش وجیورگیہ نے منگلوار شام کہا,روڈ شو اچھے سے سمپن ہوا۔ بدھوار کو شاہ کہہ رہے ہیں که وہ کسی طرح اپنی جان بچاکر آئے ہیں۔ کھیڑا نے کہا,شاہ نے ایک چٹکلا سنایا که چناؤ آیوگ آنکھیں موندکر بیٹھا ہے۔ یہی تو لگاتار ہم کہتے آ رہے ہیں,وہ آج ایسا کیسے کہہ رہے ہیں؟


ووادوں میں رہے ہیں ایڈیجی راجیو کمار
پچھم بنگال کے ایڈیجی(سی آئی ڈی)پد سے ہٹائے گئے راجیو کمار پہلے بھی کیندر اور راجیہ کے بیچ جھگڑے کی بننے کی وجہ سے وواد میں رہ چکے ہیں۔ شاردا چٹپھنڈ گھوٹالے کی جانچ کو پربھاوت کرنے کے آروپ میں سی بی آئی1989بیچ کے آئی پی ایس اور کولکاتہ کے تتکالین کمشنر راجیو کمار سے پوچھ تاچھ کرنے پہنچی سی بی آئی ٹیم کو ستھانیہ پولیس نے نہ کیول حراست میں لے لیا بلکہ کمار کے خلاف کارروائی کے ورودھ میں پچھم بنگال کی مکھیہ منتری ممتا بنرجی دھرنے پر بیٹھ گئی تھیں۔ حالانکہ سپریم کورٹ کے آدیش پر کمار کو پد سے ہٹانا پڑا۔ مولت اتر پردیش کے چندوسی کے نواسی راجیو کمار کو اسی وواد کے بعد ایڈیجی(سی آئی ڈی)پد پر بھیجا گیا تھا۔

جن ایشورچندر کے نام پر گرمائی سیاست,انہوں نے انگریزوں سے لڑکر حاصل کیا تھا ودھوا پنروواہ ایکٹ
ودھواؤں کو نارکیہ جیون سے ودیاساگر نے دلائی تھی آزادی

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

Exit Poll:اتر پردیش چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

قریب ڈیڑھ مہینے تک چلا لوک سبھا چناؤ اب ختم ہو چکا ہے۔ دیش کی جنتا کے ساتھ ساتھ تمام پارٹیوں کی نگاہیں23مئی پر جا ٹکیں ہیں۔ اسی دن تے ہوگا که بھاجپا کی سرکار رہیگی یا جائیگی۔

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation