Loading...
Indian Fishermen Fight With All Odds And Stayed Afloat In Choppy Waters For Four Days -خراب موسم نے سمندر میں ڈبوئی ناؤ,چار دن بعد اس طرح جندا نکلا مچھوارا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

خراب موسم نے سمندر میں ڈبوئی ناؤ,چار دن بعد اس طرح جندا نکلا مچھوارا

نیوز ڈیسک,امر اجالا,کولکاتہ Updated Fri, 12 Jul 2019 10:10 AM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر
خبر سنیں
ہندی میں ایک کہاوت ہے جاکو راکھے سائییاں,مار سکے نہ کویہ۔ یہ کہاوت ایک بھارتیہ مچھوارے پر بالکل سٹیک بیٹھتی ہے۔ جسکے سامنے وشال سمندر کی پریشانیاں تو آئیں لیکن وہ اسکے بلند ہونسلوں کو ڈگا نہیں پائی۔ چار دن بعد اسے بانگلادیشی ناؤ نے چٹگانو تٹ کے پاس سے بچایا۔ یہ ستھان دکشن بنگال کے کاکدویپ سے600کلومیٹر کی دوری پر ستھت ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
اس مچھوارے کا نام ربیندرناتھ داس ہے۔ وہ بیتے گرووار کو ان100مچھواروں کے ساتھ اپنا ٹرالر(مچھلی پکڑنے کا جہاج)لیکر سمندر میں گیا تھا جو بنگال کی کھاڑی میں بہہ گئے تھے۔ سبھی نے خراب موسم کی چیتاونی کو ان دیکھا کیا تھا۔ اسی کارن انکی ناویں سمندر میں پلٹ گئیں۔ وہ شنیوار کو طوفان میں بہہ گئے اور بانگلادیشی سمندری سیما کے اندر چلے گئے۔

لگ بھگ1,300مچھواروں کو بانگلادیشی ناووں کے ذریعے بچایا گیا۔ حالانکہ دو ٹرالر جسمیں25مچھوارے سوار تھے انکا ابھی تک پتہ نہیں چل پایا ہے۔ ادھیکاریوں کا ماننا ہے که انکی موت ہو چکی ہے۔ ربیندرناتھ نے جس طرح سے موت کو دھوکا دیا اس سے سبھی حیران ہیں۔ بدھوار صبح10.30بجے چتاگونگ تٹ پر بانگلادیش کے ایک جہاج ایم وی جواد نے اسے تیرتے ہوئے دیکھا۔

ربیندرناتھ کو بچانا آسان نہیں تھا کیونکہ جب بھی جہاج اسکے قریب پہنچتا وہ اس سے دور چلا جاتا۔ آخرکار جہاج نے اسے تین ناٹکل مائل(5.5کلومیٹر)کی دوری پر پکڑا۔ اس سے چار دن پہلے اسکا ٹرالر سمندر میں ڈوب گیا تھا۔ بچاوکرمیوں نے اسکے پاس لائف جیکٹ پھینکی اور کچھ گھنٹوں بعد اسے جہاج پر بٹھا لیا۔ اسکے بعد بانگلادیشی نوسینا اور تٹیہ سرکشا بل کو الرٹ کیا گیا۔

ربیندرناتھ کے چار دنوں تک سمندر میں جندا رہنے کی گھٹنا نے ان24مچھواروں کے پریواروں کو امید دینے کا کام کیا ہے جو ابھی بھی لاپتہ ہیں۔ یہ سبھی کاکدویپ سے سمندر میں اترے تھے۔ سنبھاونا ہے که وہ بھی جندا ہوں۔ دکشن24پرگنہ کے جلادھکاری پی الگاناتھن نے بانگلادیشی ادھیکاریوں سے گرووار کو ملاقات کی۔ تاکہ ربیندرناتھ کو جلد سے جلد سودیش واپس اور سنبھاوت جندا مچھواروں کو ڈھونڈنے کا کاریہ کیا جا سکے۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

دو بار مکھیہ منتری بنے کمار سوامی,لیکن دونوں ہی بار دھوکا دے گیا نصیب

ودھان سبھا میں وشواس پرستاؤ پر متدان میں کانگریسجدئیس گٹھ بندھن سرکار گر گئی اور دوسری بار کرناٹک کے مکھیہ منتری بنے ایچ ڈی کمار سوامی ایک بار پھر اپنا کاریہ کال پورا نہیں کر پائے۔

23جولائی2019

وگیاپن

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھی, 31اگست تک کر سکیں گے فاعل

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھ گئی ہے۔ اب31اگست تک کر سکیں گے فاعل۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation