Loading...
International Epilepsy Day : Society Becomes Main Cause For Death Of Patients Than Illness -انترراشٹریہ مرگی دوس:بیماری سے زیادہ سماج بنتا ہے مریض کی موت کا کارن- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

انترراشٹریہ مرگی دوس:بیماری سے زیادہ سماج بنتا ہے مریض کی موت کا کارن

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Mon, 11 Feb 2019 06:01 AM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر
خبر سنیں
سوموار یعنی آج انترراشٹریہ مرگی دوس ہے۔ چکتسیہ وگیان میں مرگی کو نیورولاجکل ڈسآرڈر بھی کہا جاتا ہے۔ بھارت میں اس بیماری سے قریب سوا کروڑ لوگ پیڑت ہیں۔ باوجود اسکے مرگی کو لیکر لوگوں میں طرح طرح کی بھرانتیوں کے کارن اپچار نہیں مل پاتا۔ وشیشگیوں کی مانیں تو انھیں بھرانتیوں کی وجہ سے مرگی کا مریض موت کا شکار ہو جاتا ہے۔ اگر وہ ان ارتھہین باتوں پر دھیان نہ دے تو وہ سمیہ پر اپچار لے سکتا ہے۔ دہلی کے سرکاری سے لیکر نجی اسپتال تک میں آئے دن ان بیماریوں سے گرست مریض اپچار کے لئے پہنچتے ہیں,لیکن ڈاکٹروں کا کہنا ہے که ان میں سے کچھ ہی مریضوں کو چھوڑ باقی کافی دیری سے علاج لینے پہنچ رہے ہیں۔
وگیاپن
دہلی سرکار کے جیبی پنت اسپتال کے وشیشگیہ ڈا.دلجیت سنگھ کا کہنا ہے که مرگی سے پیڑت مریضوں کا ساماجک بہشکار نہیں کیا جانا چاہئیے۔ غلط جانکاریوں کے کارن سیکڑوں مریض کشٹ بھوگ رہے ہیں۔ جاگروکتا کی کمی ان مریضوں کی اپچار سے جڑی جٹلتاؤں کو بڑھا رہی ہے۔ وہیں اگرسین اسپتال کے نیورولاجسٹ ڈا.آشوتوش گپتا کا کہنا ہے که انترراشٹریہ مرگی دوس اسلئے منایا جاتا ہے تاکہ روگیوں کی پریشانیوں کو ریکھاانکت کر انہیں اپچار دیا جا سکے۔ بیماری کے پرتی لوگوں میں جاگروکتا لانا بیحد ضروری ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

اس طرح پڑنے لگتے ہیں دورے

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

پر گیا کی امیدواری پر پی ایم مودی کا جواب کانگریس کو مہنگی پڑیگی سادھوی

پی ایم نریندر مودی نے ایک ٹی وی چینل کو دیئے گئے ساکشاتکار کے دوران پورو پی ایم راجیو گاندھی کو بھی نشانے پر لیا۔ کہا که جب1984میں اندرا گاندھی کی ہتیا ہوئی تو انکے سپتر نے کہا تھا,ایک بڑا پیڑ گرتا ہے تو زمین ہلتی ہے۔

20اپریل2019

وگیاپن

پی ایم مودی کو لیکر دیئے بیان پر کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی کی صفائی

کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی نے پی ایم مودی کو لیکر دیئے اپنے بیان پر صفائی دی ہے۔ انہوں نے کہا که بی جے پی کے سبھی امیدوار پی ایم مودی کے نام پر ووٹ مانگتے پھر رہے ہیں۔

20اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation