Loading...
Mp News: Kenya Mp Travelled To Aurangabad Just To Repay Debt Of Rs 200 Taken 22 Years Ago - 22سال پہلے لئے تھے200روپے ادھار,چکانے کے لئے سات سمندر پار پہنچا سانسد- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

22سال پہلے لئے تھے200روپے ادھار,چکانے کے لئے سات سمندر پار پہنچا سانسد

نیوز ڈیسک,امر اجالا,اورنگا آباد Updated Fri, 12 Jul 2019 11:41 AM IST
رچرڈ نیاگاکا ٹونگی کاشیناتھ گولی
رچرڈ نیاگاکا ٹونگی کاشیناتھ گولی -فوٹو: Facebook
خبر سنیں
آپ میں سے بہت سے لوگوں نے زندگی میں کبھی نہ کبھی ادھار تو لیا ہی ہوگا۔ جہاں بہت سے لوگ ادھار کو چکا دیتے ہیں وہیں بہت سے مکر جاتے ہیں یا لوٹانا بھول جاتے ہیں۔ لیکن کیا آپنے کبھی کسی کو22سال پہلے لئے قرض کو لوٹاتے ہوئے سنا ہے۔ شائد نہیں۔ مگر کینیا کے ایک سانسد آج کل اسی کارن سرخیاں بٹور رہے ہیں۔
وگیاپن
وگیاپن
کینیا کی نیاریباری چاچے لوک سبھا سیٹ سے سانسد رچرڈ نیاگاکا ٹونگی22سال پہلے لئے قرض کو چکانے کے لئے مہاراشٹر کے اورنگا آباد پہنچے۔ انہوں نے کاشی ناتھ گولی نامک کرانیوالے سے200روپے ادھار لئے تھے۔ ٹونگی نے1985-89میں مولنا آزاد کالج سے پربندھن کی پڑھائی کی تھی۔ انہیں گولی روزانہ کھانا دیا کرتے تھے۔

جب ٹونگی کینیا لوٹے تو انکے اوپر گولی کے200روپے ادھار تھے۔ گولی اس سمیہ وانکھیڑینگر میں کرانے کی دوکان چلاتے تھے۔ یہ وہ جگہ تھی جہاں ٹونگی رہا کرتے تھے۔ انہوں نے پترکاروں سے کہا, 'میرے اوپر22سال پہلے کا ادھار تھا جسے میں نے نہیں چکایا تھا۔ انہوں نے مجھے کھانا دیا لیکن میں نے اسکے پیسے نہیں دیئے۔ اسلئے جب میری شادی ہوئی تو میں نے بھارت واپس آ کر پیسے چکانے کی پرتگیا لی۔ اب میرے دل کو چین مل گیا ہے۔'

ٹونگی اپنی پتنی مشیل کے ساتھ اورنگا آباد پہنچے۔ انکی پتنی نے کہا یہ ایک بھاوناتمک یاترا تھی۔ کینیا کے سانسد نے کہا, 'اورنگا آباد مے ایک چھاتر کے روپ میں میں نمنتم بندو پر تھا۔ تب ان لوگوں(گولی)نے میری مدد کی۔ اس سمیہ میں نے سوچا تھا که ایک دن میں واپس آؤنگا اور ادھار چکاؤنگا۔ میں دھنیواد کہنا چاہتا ہوں۔ یہ میرے لئے بہت بھاوناتمک ہے۔' 

مسکراتے ہوئے ٹونگی نے کہا, 'بھگوان اس وردھ(گولی)اور اسکے بچوں پر اپنا آشیرواد بنائے رکھیں۔ یہ بہت اچھے ہیں۔ وہ مجھے کھانے کے لئے ہوٹل لے جانا چاہتے تھے لیکن میں نے گھر کا کھانا کھانے کی اچھا جتائی۔'انہوں نے اس کالج کے چھاتروں سے بھی بات چیت کی جہاں وہ پڑھائی کرتے تھے۔ اورنگا آباد سے روانہ ہونے سے پہلے ٹونگی نے گولی کو اپنے دیش کی یاترا کرنے کا آمنترن دیا ہے۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

دو بار مکھیہ منتری بنے کمار سوامی,لیکن دونوں ہی بار دھوکا دے گیا نصیب

ودھان سبھا میں وشواس پرستاؤ پر متدان میں کانگریسجدئیس گٹھ بندھن سرکار گر گئی اور دوسری بار کرناٹک کے مکھیہ منتری بنے ایچ ڈی کمار سوامی ایک بار پھر اپنا کاریہ کال پورا نہیں کر پائے۔

23جولائی2019

وگیاپن

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھی, 31اگست تک کر سکیں گے فاعل

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھ گئی ہے۔ اب31اگست تک کر سکیں گے فاعل۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation