Loading...
Kerala Man Writes Passionate Post On Mother Second Marriage, Viral On Internet -کیرل: ماں کی دوسری شادی پر بیٹے کا بھاوک پوسٹ,انٹرنیٹ پر ہوا وائرل- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کیرل: ماں کی دوسری شادی پر بیٹے کا بھاوک پوسٹ,انٹرنیٹ پر ہوا وائرل

نیوز ڈیسک,امر اجالا,ترئننتپرم Updated Wed, 12 Jun 2019 06:11 PM IST
گوکل کی ماں اور انکے پتی
گوکل کی ماں اور انکے پتی -فوٹو: Facebook
خبر سنیں
"ماں آپ کا ویواہک جیون سکھ مے ہو۔"کیرل کے کولم کے رہنیوالے گوکل شری دھر نے اپنے فیس بک پوسٹ کو اس واکیہ سے ورام دیا اور یہ دیکھتے دیکھتے انٹرنیٹ پر وائرل ہو گیا۔ اس پوسٹ کو پڑھکر لوگوں کا دل بھر آیا۔ ملیالم میں لکھی گئی اس ہردیہ ودارک پوسٹ میں,گوکل نے اپنی ماں کو انکے دوسرے وواہ کے لئے بدھائی دی۔ گوکل کے اس پوسٹ سے ایسا لگتا ہے که انکی ماں نے اپنی پہلی شادی میں بہت دکھ جھیلے,جسکے بعد انہوں نے جیون میں آگے بڑھنے کا فیصلہ کیا۔
وگیاپن
وگیاپن
گوکل نے اپنی پوسٹ میں لکھا ہے که انکی ماں کو اپنی پہلی شادی میں شریرک ہنسا کا شکار ہونا پڑا اور یہ سب انہوں نے اپنے بیٹے کی پرورش کے لئے سہہ۔ گوکل ایک اپرادھ بودھ کے ساتھ جی رہے تھے کیونکہ انہوں نے محسوس کیا که انکی ماں نے انکے لئے قربانی دی ہے۔ اب جب انکی ماں دوسری شادی کے بعد جیون میں پھر سے ویوستھت اور سکھی ہیں,گوکل سنتشٹ ہیں اور وہ لکھتے ہیں که اس سے زیادہ خوشی کی بات کچھ اور ہو ہی نہیں سکتی ہے۔
 
گوکل نے اپنی پوسٹ میں لکھا, "ایک عورت جس نے اپنی زندگی میرے لئے قربان کر دی۔ انہوں نے ایک تباہ کر دینے والی شادی میں بہت کچھ سہہ۔ کئی بار پٹائی کے بعد انکے ماتھے سے خون گرتے دیکھا۔ میں نے کئی بار ان سے پوچھا که وہ یہ سب کیوں برداشت کر رہی ہیں۔ مجھے یاد ہے که وہ مجھ سے کہتی تھیں که وہ سب کچھ میرے لئے سہ سکتی ہیں,کیونکہ وہ میری لئے جی رہی ہیں۔ میری ماں نے اپنی پوری جوانی میرے لئے نیوچھاور کر دی,اب انکے اپنے بہت سارے سپنے ہیں جسے پورا کیا جانا ہے۔ میرے پاس کہنے کے لئے زیادہ کچھ نہیں ہے۔ میں نے محسوس کیا که یہ کچھ ایسا ہے جسے چھپائے رکھنے کی ضرورت نہیں ہے۔ ماں! آپ کا ویواہک جیون سکھ مے ہو۔" 

گوکل ماں کی دوسری شادی کے بارے میں اپنے ججبات کو ظاہر کرنے سے پہلے بہت جھجھک رہے تھے۔ انہوں نے کہا, "مجھے ایسا لگتا تھا که میرے وچار کو سماج کے ایک طبقے میں صحیح طریقے سے نہیں لیا جائیگا۔"انہوں نے لکھا که حالانکہ بہت جلد مجھے ایسا لگا که مجھے کسی سے کچھ چھپانے کی ضرورت نہیں ہے۔ اسکی بجائے انہوں نے,پرتگامی مانسکتا کے ساتھ انکے پوسٹ کو دیکھنے والوں کے لئے ایک اسویکرن جاری کیا۔



گوکل نے اپنی پوسٹ میں لکھا, "یہ میری ماں کی شادی تھی۔ میں نے اس بارے میں بہت سوچا که اس طرح کے پوسٹ کو لکھوں یا نہیں۔ آخرکار یہ ایک ایسا سمیہ ہے جب بہت سارے لوگ ابھی بھی دوسری شادی کو سویکار نہیں کر پاتے ہیں۔ جو لوگ سندیہ,دیا اور گھرنا کی درشٹی سے دیکھتے ہیں,کر پیا یہاں نہیں دیکھیں۔ اگر آپ دیکھتے ہیں,تو بھی یہاں کوئی نہیں پگھلیگا۔"

اپنے پوسٹ میں گوکل نے اپنی ماں اور انکے دوسرے پتی کی ایک تصویر بھی ساجھا کی۔

گوکل کی یہ پوسٹ کچھ دیر میں انٹرنیٹ پر وائرل ہو گئی۔ فیس بک پر اس پوسٹ کو اب تک33,000سے زیادہ لوگوں نے پسند کیا اور3600سے زیادہ بار شیئر کیا گیا۔ انکے پوسٹ پر تین ہزار سے زیادہ لوگوں نے کمینٹ کیا ہے,جسمیں بہت سے سکاراتمک جواب دیئے گئے ہیں۔ ایک کمینٹ میں لکھا گیا, "اس سماج کو اور گوکل کی ضرورت ہے۔" 

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019
Astrology

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

مانگ میں سندور,ہاتھ میں مہندی,لال چوڑا اور ساڑی...نصرت جہاں نے کہا اسلام کو مانتی ہوں

لوگوں کا کہنا تھا که نصرت ایک مسلم مہلا ہیں تو وہ سندور کیسے لگا سکتی ہیں۔

26جون2019

وگیاپن

پی ایم مودی نے غالب کے ذکر کے ساتھ سنایا جو شیر وہ غالب کا ہے ہی نہیں

پردھان منتری نریندر مودی نے راجیہ سبھا میں راشٹرپتی کے ابھبھاشن پر چرچا کا جواب دیا۔ راجیہ سبھا میں پی ایم مودی کا شاعرانہ انداز دیکھنے کو ملا۔

26جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation