Loading...
Lok Sabha Chunav 2019: Election Commission Takes Action On Bengal Violence Removes Chief Secy -بنگال میں ہنسا پر چناؤ آیوگ سخت,پرچار کا سمیہ گھٹایا,کئی ادھیکاریوں کا تبادلہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بنگال میں ہنسا پر چناؤ آیوگ سخت,پرچار کا سمیہ گھٹایا,کئی ادھیکاریوں کا تبادلہ

چناؤ ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Thu, 16 May 2019 06:57 AM IST
ممتا پر چناؤ آیوگ سخت
ممتا پر چناؤ آیوگ سخت -فوٹو: PTI

لوک سبھا چناؤ2019 آپکے شہر میں کون جیتا؟

خبر سنیں

خاص باتیں

  • آیوگ نے مانا که پرچار کو زیادہ سمیہ دیا تو قانون ویوستھا اور بگڑ سکتی ہے۔
  • آیوگ نے اپنے فیصلے کے سمرتھن میں سپریم کورٹ کے تین فیصلوں کا بھی حوالہ دیا ہے۔
  • آیوگ نے سی آئی ڈی کے ایڈیجی اور گرہ وبھاگ کے پردھان سچو کو بھی ہٹایا
کولکاتہ میں بھاجپا ادھیکش امت شاہ کے روڈ شو میں ہنسا کے25گھنٹے بعد چناؤ آیوگ نے بدھوار رات دو بڑے فیصلے لئے۔ آیوگ نے پچھم بنگال کی9لوک سبھا سیٹوں پر تے سمیہ سے19گھنٹے پہلے گرووار رات10بجے سے ہی چناؤ پرچار بند کرنے کا آدیش دیا۔ چناؤ پرچار سمیہ سے پہلے روکنے کا دیش میں یہ پہلا معاملہ ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
آیوگ نے سوتنتر اور نشپکش چناؤ کے لئے سنودھان کے انوچھید324میں ملے ادھیکاروں کا استعمال کرتے ہوئے یہ کارروائی کی ہے۔ دوسری اور,آیوگ نے راجیہ کے ایڈیجی سی آئی ڈی اور گرہ وبھاگ کے پردھان سچو کو بھی ہٹا دیا ہے۔ آخری چرن میں19مئی کو بنگال سمیت59سیٹوں پر متدان ہونا ہے۔ انیہ50سیٹوں پر پرچار شکروار شام5بجے بند ہوگا۔

ان لوک سبھا شیتروں میں گرووار رات10کے بعد پرچار بند

  1. دم دم
  2. باراسات
  3. بشیرہاٹ
  4. جینگر
  5. متھراپر
  6. جادھوپر
  7. ڈائمنڈ ہاربر
  8. دکشن کولکاتہ
  9. اتر کولکاتہ

فیصلے کا کارن: افسروں اور متداتاؤں میں بھے کا ماحول بنا ہوا ہے

بنگال کے پر بھاری اپ چناؤ آیکت نے13مئی کو حالات کا جایجا لیا تھا۔ انہوں نے رپورٹ سونپی که چناوی تیاریاں تو آیوگ کے مطابق چل رہی ہیں,لیکن جب سبھی پرتیاشیوں کو پرچار کے لئے برابر اور متداتاؤں کو بھیمکت ماحول دینے کی بات آتی ہے تو جلا پرشاسن اور پولیس سے سہیوگ نہیں مل رہا۔ چناؤ افسروں اور لوگوں میں بھے کا ماحول ہے۔

کانگریس,ماکپا نے پوچھا 24گھنٹے کا سمیہ کیوں دیا؟

چناؤ آیوگ کے فیصلے کے بعد ممتا بنرجی نے آیوگ پر ہی حملہ بایلا۔ انہوں نے کہا که 'میں نے آر ایس ایس کے لوگوں سے بھرا چناؤ آیوگ کبھی نہیں دیکھا۔ راجیہ میں قانون ویوستھا کی ایسی کوئی سمسیا نہیں ہے,جو یہاں انوچھید324لاگو کرنا پڑے۔'دوسری اور,کانگریس نیتا احمد پٹیل اور ماکپا نیتا سیتارام ییچری نے کہا که اگر ہنسا کو دیکھتے ہوئے پرچار روکنے کی نوبت آ گئی تو آیوگ گرووار تک انتظار کیوں کر رہا ہے؟ کیا اسلئے,کیونکہ گرووار شام کو وہاں پردھان منتری مودی کی دو ریلیاں ہیں؟ بتا دیں که گرووار کو مودی کی دم دم اور لکشمیکانتپر میں ریلیاں ہیں۔ دم دم کی ریلی شام ساڑھے چار بجے شروع ہوگی۔

شاہ کے خلاف تین کیس درج, 58گرفتار

کولکاتہ کی ہنسک گھٹناؤں کے آروپ میں پولیس نے امت شاہ اور بھاجپا کاریہ کرتاؤں کے خلاف تین الگ الگ ایف آئی آر درج کیں۔58لوگوں کو گرفتار کیا۔ اس سے پہلے شاہ نے کہا که 'ٹیئیمسی کے غنڈوں نے مجھ پر تین حملے کئے۔ سی آر پی ایف نہ ہوتی تو میری جان نہیں بچتی۔ ودیاساگر کی مورتی بھی ٹیئیمسی کے غنڈوں نے ہی توڑی ہے۔ جواب میں ٹیئیمسی کے ڈیریک او'براین نے کہا که 'بھاجپا کے گنڈو نے ودیاساگر کی پرتما توڑی۔ اسکے40ویڈیو موجود ہیں۔ سبھی چناؤ آیوگ کو سونپ دیئے گئے ہیں۔ دیکھتے ہیں آیوگ کیا کارروائی کریگا۔' 

آخرکار چناؤ آیوگ نے پرچار بند کرنے کا فیصلہ کیا

رات8بجے:آیوگ کا فیصلہ آیا۔ اس سے پہلے شاہ نے آیوگ پر آروپ لگایا تھا که وہ موکدرشک بنا ہوا ہے۔

دیدی وناش پر اتارو

دیدی کے غنڈے بندوق بم لیکر سب کچھ برباد کرنے پر اتارو ہیں۔ لیکن,لوگوں کی ہمت انکے اتیاچاری شاسن کا انت کر دیگی۔ شاہ پر حملہ انکی ہتاشا دکھاتا ہے۔- نریندر مودی

بگدیدی بننا چاہتی ہیں دیدی 

یاد رکھیے,پچھم بنگال بھارت کا ابھن انگ ہے۔ آئییسائییس کے بغدادی سے پربھاوت ہوکر بگدیدی بننے کا دیدی کا سپنا بھارت ماں کے سپوت ووٹ کی چوٹ سے توڑینگے۔' - یوگی آدتیناتھ

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

Exit Poll:اتر پردیش چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

قریب ڈیڑھ مہینے تک چلا لوک سبھا چناؤ اب ختم ہو چکا ہے۔ دیش کی جنتا کے ساتھ ساتھ تمام پارٹیوں کی نگاہیں23مئی پر جا ٹکیں ہیں۔ اسی دن تے ہوگا که بھاجپا کی سرکار رہیگی یا جائیگی۔

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation