Loading...
Lok Sabha Chunav 2019: Kolkata Police Interfere In Amit Shah Rally, Bjp Alleged Mamata Tmc In Bengal -امت شاہ کے روڈ شو کے دوران آگجنی اور پتھراو,بولے جنتا ووٹ سے دے ہنسا کا جواب- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

امت شاہ کے روڈ شو کے دوران آگجنی اور پتھراو,بولے جنتا ووٹ سے دے ہنسا کا جواب

چناؤ ڈیسک,امر اجالا Updated Wed, 15 May 2019 08:11 AM IST
lok Sabha Chunav 2019: Kolkata Police interfere in Amit Shah rally, BJP alleged Mamata TMC in Bengal

لوک سبھا چناؤ2019 آپکے شہر میں کون جیتا؟

خبر سنیں
آگامی19مئی کو لوک سبھا چناووں کے انتم چرن کے متدان سے پہلے بھاجپا کے راشٹریہ ادھیکش امت شاہ نے منگلوار کو اپنی پارٹی کے امیدواروں کے سمرتھن میں کولکاتہ میں روڈ شو کیا۔ روڈ شو شام4:30بجے مدھیہ کولکاتہ کے ایسپلینیڈ علاقے سے شروع ہوا اور اتری کولکاتہ میں سوامی وویکانند بھون پر جاکر ختم ہوا۔اس دوران جم کر ہنگامہ بھی ہوا۔ بھاجپا اور ٹیئیمسی کاریہ کرتا آپس میں بھڑ گئے۔
وگیاپن
شاہ اتری کولکاتہ سے بھاجپا امیدوار راہل سنہا اور دکشنی کولکاتہ سے پارٹی امیدوار چندر کمار بوس کے ساتھ ایک سسجت ٹرک پر کھڑے ہوکر سڑک کے دونوں طرف موجود لوگوں کی بھیڑ کا ابھوادن کر رہے تھے۔ بھاجپا ادھیکش کے قافلے کے آگے راجیہ اور دیش کے وبھن حصوں کی سنسکرتیوں کو پردرشت کرتی جھانکی چل رہی تھی۔ بھاجپا کے جھنڈے لہراتے ہوئے پارٹی کے سمرتھکوں کو‘جے شری رام’, ‘نریندر مودی زندہ باد’اور‘امت شاہ زندہ باد’کے نعرے لگاتے سنا گیا۔ روڈ شو میں بھگوان رام اور ہنومان کی طرح سجےدھجے لوگ بھی دیکھے گئے۔

 
امت شاہ کے روڈ شو میں جم کر ہنگامہ ہوا,جس ٹرک پر شاہ سوار تھے اس پر ڈنڈے پھینکے گئے,روڈ شو پر پتھراو بھی ہوا۔ اسکے بعد پولیس نے لاٹھی چارج کیا۔ روڈ شو کو دوران آگجنی بھی ہوئی۔ آروپ ہے که ٹیئیمسی کاریہ کرتاؤں نے ایک گاڑی میں آگ لگائی گئی۔ دم کل کی گاڑیاں نہیں پہنچی توپولیس ہی آگ بجھانے میں جٹی رہی۔اس دوران ودیاساگر کالج میں بھاجپاٹیئیمسی کاریہ کرتاؤں کے بیچ جھڑپ میں ایشور چندر ودیاساگر کی مورتی توڑ دی گئی۔

امت شاہ نے کہا بنگال کی جنتا بھاجپا کو طاقت دے رہی ہے۔ یہاں اس بار الٹ پھیر ہوگا۔ دیدی کو جتنی پرتاڑنا کرنا ہو کرے,جن مت انکے خلاف جا رہا ہے۔16راجیوں میں ہماری سرکار ہے لیکن ہم نے کبھی وپکش کے ساتھ ایسا برتاؤ نہیں کیا ہے۔ یہاں ہم23سے زیادہ سیٹیں جیتینگے۔ بنگال اور دیش کی جنتا مودی جی کو پردھان منتری کے روپ میں دیکھنا چاہتی ہے۔ ہمارے کاریہ کرتاؤں پر حملہ ہوا۔ اس دوران پولیس موکدرشک بنی رہی۔ممتا دیدی ہنسا کرانے کا پریاس کر رہی ہیں۔


انہوں نے کہا,ممتا بنرجی کی پارٹی کی اور سے کی جا رہی اس غنڈا گردی کا میں ورودھ کرتا ہوں۔ میں بنگال کی جنتا سے اپیل کرتا ہوں که انتم چرن میں ہنسا کا جواب شانتی دے اور ووٹ دیکر ہمیشہ کے لئے اس ہنسا کو بند کر دے۔

آج ہوئے روڈ شو کو کولکاتہ میں شاندار رسپانس ملا اور ہر ناگریک اسکا حصہ بنا۔ ٹیئیمسی کے غنڈے کنٹھت ہو چکے ہیں اسلئے حملہ کیا۔ میں بھاجپا کاریہ کرتاؤں کا دھنیواد کرنا چاہتا ہوں که اتنی اراجکتا کے بعد بھی انہوں نے روڈ شو جاری رکھا اور یہ گنتویہ پر جاکر ختم ہوا۔
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

ایگجٹ پول: اتر پردیش میں بھاجپا نے بچا لی اپنی زمین,سپہ بسپا کو جھٹکا

ادھر, 19مئی کو شام6بجے متدان ختم ہوا,ادھر ایگجٹ پول کا دور شروع ہو گیا۔ سب کی نظر اس اور تھی که کیا بھاجپا یوپی میں2014والا کرشمہ دوہرا پائیگی۔ ایگجٹ پول میں ویسا رجحان تو نہیں دکھا۔

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation