Loading...
Lok Sabha Chunav 2019: Mamata Banerjee Hits Out At Ec And Modi-shah -ممتا کا چڑھا پارہ,کہا چناؤ آیوگ نے مودی شاہ کے دباوٴ میں گھٹایا پرچار کا سمیہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ممتا کا چڑھا پارہ,کہا چناؤ آیوگ نے مودی شاہ کے دباوٴ میں گھٹایا پرچار کا سمیہ

چناؤ ڈیسک,امر اجالا Updated Wed, 15 May 2019 10:01 PM IST
Mamata Banerjee
Mamata Banerjee -فوٹو: PTI

لوک سبھا چناؤ2019 آپکے شہر میں کون جیتا؟

خبر سنیں
پ.بنگال میں ترنمول کانگریس اور بھاجپا کے بیچ مچا سیاسی سنگرام ختم ہونے کا نام نہیں لے رہا ہے۔ بدھوار کو دونوں طرف سے دن بھر آروپ پرتیاروپ کا دور چلتا رہا۔ ممتا بنرجی نے ودیاساگر کی مورتی توڑے جانے کے ورودھ میں مارچ کیا اور پھر رات میں پریسوارتا کی۔ اس دوران انہوں نے پی ایم مودی,امت شاہ اور چناؤ آیوگ کو ہی نشانے پر لیا۔
وگیاپن
وگیاپن
ممتا بنرجی نے پریس وارتا میں کہا امت شاہ کے خلاف کارروائی کی جائے۔ شاہ کو نوٹس کیوں نہیں دیا گیا۔ شاہ کے اشارے پر چناؤ آیوگ نے روک لگائی۔ شاہ نے بنگالیوں کا اپمان کیا۔ انیائے امت شاہ نے کیا اور سجا ہمیں ملی ہے۔ پرچار کا سمیہ گھٹانے کا فیصلہ چناؤ آیوگ کا نہیں بلکہ مودی کا ہے۔ مودی نے مورتی توڑنے کی نندا بھی نہیں کی۔
 
کیا کیا کہا ممتا نے

امت شاہ نے اپنی سبھاؤں کے ذریعے ہنسا پھیلائی۔ ایشور چندر ودیاساگر کی مورتی توڑی گئی لیکن پی ایم مودی نے کھید نہیں جتایا۔ بنگال کی جنتا نے اسے گمبھیرتا سے لیا ہے,امت شاہ کے خلاف کارروائی ہونی چاہئیے۔ بنگال میں چناؤ پرچار پر ایک دن پہلے ہی روک کے معاملے میں ممتا نے کہا آج امت شاہ نے پریس کانفرنس کی,چناؤ آیوگ کو دھمکایا,کیا یہ اسکا نتیجہ ہے؟ بنگال بھے بھیت نہیں ہے۔ بنگال کو اسلئے نشانہ بنایا جا رہا ہے کیونکہ میں مودی کے خلاف بول رہی ہوں۔

ممتا نے آروپ لگایا که چناؤ آیوگ بھاجپا کے اشارے پر کام کر رہا ہے۔ یہ اپرتیاشت فیصلہ ہے۔ کل کی ہنسا امت شاہ کی وجہ سے ہوئی تھی۔ چناؤ آیوگ نے کیوں نہیں انہیں نوٹس جاری کیا؟ غنڈے باہر سے لائے گئے تھے اور بھگوا وستر پہنے ہوئے تھے۔ چناؤ آیوگ کا فیصلہ غلط ہے اور راجنیتک روپ سے پکشپاتی ہے۔ پی ایم مودی کو کل دو ریلیوں کا وقت دے دیا گیا ہے۔

اس دوران ممتا نے پی ایم مودی پر نجی حملہ کرتے ہوئے کہا,نریندر مودی,جب آپ اپنی پتنی کا دھیان نہیں رکھ سکتے ہیں تو دیش کا دھیان کیسے رکھینگے؟

 

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

Exit Poll:اتر پردیش چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

قریب ڈیڑھ مہینے تک چلا لوک سبھا چناؤ اب ختم ہو چکا ہے۔ دیش کی جنتا کے ساتھ ساتھ تمام پارٹیوں کی نگاہیں23مئی پر جا ٹکیں ہیں۔ اسی دن تے ہوگا که بھاجپا کی سرکار رہیگی یا جائیگی۔

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation