Loading...
Lok Sabha Election 2019: 'mama' Of Many Will Change After 23rd May -لوک سبھا چناؤ2019: 23مئی کے بعد کئیوں کے بدل جا ئینگے‘ماما’ - Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

لوک سبھا چناؤ2019: 23مئی کے بعد کئیوں کے بدل جا ئینگے‘ماما’

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Thu, 16 May 2019 03:10 AM IST
مارکنڈییہ کاٹجو(فاعل فوٹو)
مارکنڈییہ کاٹجو(فاعل فوٹو)
خبر سنیں
اپنے بیانوں سے ووادوں میں رہنے والے سپریم کورٹ کے پورو نیایادھیش مارکنڈییہ کاٹجو نے فیس بک پر ایک کہانی کے ذریعے راجنیتک دلوں پر چٹکی لی ہے۔ فیس بک پر‘23مئی کے دن کئیوں کے ماما بدل جا ئینگے’نامک شیرشک سے کہانی کو شیئر کرتے ہوئے انہوں نے لکھا,ایک گاؤں میں ایک بونا رہتا تھا۔ اس گاؤں میں ایک بار دنگل(کشتی)ہوئی۔
وگیاپن
وگیاپن
بونا بھی اسے دیکھنا چاہتا تھا,مگر اکھاڈی کے چارو طرف بھیڑ کھڑی تھی۔ دنگل دیکھنے کے لئے بونا چلایا, ‘ماما نے پٹک دیا,ماما نے پٹک دیا۔’اس وقت ایک پہلوان نے دوسرے پہلوان کو پٹک دیا تھا اور اس پر چڑھ گیا تھا۔

بھیڑ کے لوگوں نے سوچا که پہلا پہلوان بونے کا ماما ہے اور اسے سامنے لے آئے تاکہ وہ دنگل دیکھ سکے۔ اس بیچ دوسرا پہلوان,جو نیچے پڑا تھا,نے ایک دانو لگایا,جس سے پہلا پہلوان گر پڑا اور دوسرا اس پر چڑھ گیا۔ اسے دیکھ بونا چلایا‘یہی ہے میرا ماما,یہی ہے میرا ماما!’ 23مئی کے بعد کئی کے ماما بدل جا ئینگے۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی دوش نوارن پوجا(03جون2019,سوموار)
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی دوش نوارن پوجا(03جون2019,سوموار)

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

آج دن بھر ان خبروں پر بنی رہیگی نظر,جن کا ہوگا آپ پر اثر

ویویپیٹ پر وپکشی نیتاؤں کے چناؤ آیوگ پہنچنے سے لیکر بیجد نے اینڈیئے میں شامل ہونے کی اٹکلوں کو لیکر سبھی تازہ اپ ڈیٹ۔

21مئی2019

وگیاپن

مدھیہ پردیش: خطرے میں کانگریس,کیا گر جائیگی کمل ناتھ سرکار

مدھیہ پردیش میں خطرے میں کانگریس۔ کیا گر جائیگی کمل ناتھ سرکار?دیکھیئے کیا ہے پورا معاملہ؟

20مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation