Loading...
Lok Sabha Election Chunav Live Updates 2019 Election News In Hindi 15 May Bjp Congress Rally -چناوی ہلچل: کولکاتہ میں ٹیئیمسی بھاجپا کا سیاسی سنگرام,وارانسی میں پرینکا کا روڈ شو- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

چناوی ہلچل: کولکاتہ میں ٹیئیمسی بھاجپا کا سیاسی سنگرام,وارانسی میں پرینکا کا روڈ شو

چناؤ ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Wed, 15 May 2019 09:56 PM IST
امر اجالا پر پڑھیے چناؤ سے جڑی ہر خبر
امر اجالا پر پڑھیے چناؤ سے جڑی ہر خبر -فوٹو: Amar Ujala

لوک سبھا چناؤ2019 آپکے شہر میں کون جیتا؟

خبر سنیں
چھٹھے چرن میں سات راجیوں کی59سیٹوں پر متدان کے ساتھ اب تک کل483سیٹوں پر متدان سمپن ہو چکا ہے۔ ساتویں اور آخری چرن کے لئے پردھان منتری نریندر مودی,بھاجپا ادھیکش امت شاہ,کانگریس ادھیکش راہل گاندھی,مہاسچو پرینکا گاندھی کی تابڑ توڑ ریلیاں بھی چل رہی ہیں۔ وہیں دوسری اور مہاگٹھبندھن,سپہ بسپا گٹھ بندھن سمیت ہر چھوٹے بڑے دل جنسبھاؤں اور جنسمپرک کاریہ کرم میں لگے ہیں۔ آپ کو دن بھر کی چناوی ہلچل کی ہر اہم جانکاری یہاں ملے گی۔

15مئی: دن بھر کی چناوی ہلچل کا اپ ڈیٹ

پ.بنگال کی سی ایم ممتا بنرجی کی پریس وارتا,کہا امت شاہ کے خلاف کارروائی کی جائے۔ شاہ کو نوٹس کیوں نہیں دیا گیا۔ پرچار کا سمیہ گھٹانے کا فیصلہ چناؤ آیوگ کا نہیں بلکہ مودی کا ہے۔ شاہ کے اشارے پر چناؤ آیوگ نے روک لگائی۔ شاہ نے بنگالیوں کا اپمان کیا۔ انیائے امت شاہ نے کیا اور سجا ہمیں ملی ہے۔ مودی نے مورتی توڑنے کی نندا نہیں کی۔
وگیاپن
وگیاپن
کانگریس میں آنترک اسنتوش:اندور کانگریس سچو و مپر کانگریس کمیٹی کے سدسیہ للت جین نے کہا میرے دوارہ اندور لوک سبھا سیٹ کا کانگریس کا وزن ڈاکیومینٹ پورن روپ سے بنانے کے بعد بھی اسکے لانچنگ میں مجھے خبر تک نہی کی گئی,جسکو لیکر میں بہت آہت ہوں۔ آج کانگریس پارٹی کے سبھی پدوں سے استیفا دیتا ہوں,میں سامانیہ کاریہ کرتا کے روپ میں کاریہ کرتا رہونگا۔

-کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے لدھیانہ میں ٹریکٹر چلایا۔ انکے ساتھ صوبے کے مکھیہ منتری امریندر سنگھ بھی موجود تھے



-پرکاش جاوڑیکر نے بھاجپا ادھیکش امت شاہ کی پچھم بنگال ریلی میں ہنسا کو لیکر اپ راشٹرپتی سے ملاقات کی اور اسکے بعد پترکاروں سے بات چیت کرتے ہوئے کہا راجیہ سبھا سدسیوں کو سرکشا دینے کی ذمیداری سدن کی ہے۔ اسے لیکر ہم نے اپ راشٹرپتی کو میمورینڈم دیا ہے۔ اس میں اچت کارروائی کی مانگ کی ہے۔




-پردھان منتری نریندر مودی نے پچھم بنگال میں کہا که یقین مانئے,اس بار دیدی کے بھتیجے ابھیشیک بنرجی کا ڈبہ گول ہے۔ چناؤ نتیجے آنے کے بعد بھتیجے کے آفس پر'گھسپیٹھیا تالا'بھی لگ جانے والا ہے۔ ابھیشیک بنرجی ڈائمنڈ ہاربر سے ٹیئیمسی پرتیاشی ہیں۔



-کاشی میں پرینکا کا روڈ شو
 



-بنگال کی مکھیہ منتری ممتا بنرجی نے کولکاتہ کے بیلیاگھاٹ سے شیام بازار تک پیدل مارچ کیا۔
 



-ہماچل کے پالمپر میں سمرتی ایرانی: آپ بھاگیہ شالی ہیں که'جے شری رام'کہنے پر آپ کو گرفتار نہیں کیا جاتا۔ بھارت میں آج ایک راجیہ ایسا ہے جہاں عام ناگریک'جے شری رام'کہتا ہے تو کانگریس کے سہیوگی اسے پکڑکر جیل میں ڈال دیتے ہیں۔

-کانگریس کی پریس کانپھرینس میں اس وقت ہنگامہ ہو گیا جب پروکتا پون کھیڑا نے اتر پردیش کے مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ کا اصلی نام لے لیا۔ اس پر ایک ویکتی بھڑک گیا۔ اسنے کھیڑا کو روکتے ہوئے منچ کے آگے ترنگا لہرایا اور کہا, "یوگی آدتیناتھ کو اجے سنگھ بشٹ کہنا بھارتیہ سنسکرتی کا اپمان ہے۔ وندے ماترم,بھارت ماتا کی جے۔" 
 



-بنگال کے بشیرہاٹ میں نریندر مودی: ممتا دیدی نے دو دن پہلے ساروجنک طور پر اعلان کیا تھا که وہ بدلہ لینگی۔ انہوں نے24گھنٹے کے اندر اپنا ایجنڈا پورا کیا۔ بھاجپا ادھیکش امت شاہ کے روڈ شو پر حملہ کیا گیا۔ دیدی,آپ خود آرٹسٹ ہو۔ آپ سے آگرہ کرونگا,آپ میرا بھدے سے بھدا چتر بنائیے اور23مئی کے بعد میری پی ایم شپتھ کے بعد میری جو تصویر آپنے بنائی ہے وہ مجھے بھینٹ کریں۔ میں آپ پر ایف آئی آر نہیں کرونگا۔

-بھاجپا نیتا تیجیندر پال سنگھ بگا نے ٹیئیمسی کے آروپوں پر کہا که ڈیریک او براین کو کوئی گمبھیرتا سے نہیں لیتا ہے۔ میں چیلنج کرتا ہوں,اگر انہوں نے یہ ثابت کر دیا که میں ہنسا ستھل کے500میٹر کے دائرے میں بھی رہا تھا,تو میں راجنیتی چھوڑ دونگا اور نہیں ثابت ہوا تو وہ راجنیتی چھوڑ دیں۔
 

-اتر پردیش کے مکھیہ منتری یوگی آدتیناتھ نے پچھم بنگال کے باراسات میں کہا که ٹیئیمسی جنکو سمرتھن کر رہی ہے وہی لوگ مورتی پوجا کو نہیں مانتے ہیں۔ ٹیئیمسی کے غنڈوں نے ہی ایشورچند ودیاساگر کی مورتی کو توڑا۔ یہ لوگ جے شری رام کے نعرے پر بھی روک لگا رہے ہیں,انھیں درگا پوجا اور سرسوتی پوجا کرنے سے دقت ہے۔ میں نے یوپی میں پوجا کا سمیہ نہیں بدلہ لیکن موہرم تاجیا کے جلوس کا سمیہ بدلوا دیا تھا۔
 



-ترنمول کانگریس اور بھاجپا کے بیچ امت شاہ کے روڈ شو کو لیکر وار پلٹوار کا کھیل جاری ہے۔ ترنمول کے پروکتا ڈیریک او براین نے آروپ لگایا ہے که امت شاہ باہر سے غنڈے لیکر بنگال آئے۔

-کولکاتہ میں منگلوار کو امت شاہ کے روڈ شو کے دوران ہوئی ہنسا کے بیچ ایشورچند ودیاساگر کی مورتی توڑے جانے پر لوگوں کا ورودھ پردرشن جاری ہے۔ وامدلوں کے ورودھ کے بعد اب ترنمول کانگریس(ٹیئیمسی)کا چھاتر ونگ سڑکوں پر اترا ہے۔
 

-کولکاتہ میں بدھوار کو ہونے والی سی ایم یوگی آدتیناتھ کی ریلی ردّ کر دی گئی ہے۔ بھاجپا نیتا راہل سنہا نے آروپ لگایا که منگلوار کو منچ تیار کیا جا رہا تھا,مزدور کام کر رہے تھے,اس دوران انہیں پیٹا گیا اور وہ ڈر کر بھاگ گئے۔ منچ پوری طرح سے نشٹ کر دیا گیا,جسے ٹھیک نہیں کیا جا سکتا۔ ایسے میں دوپہر دو بجے سے ہونےوالی ریلی ردّ کرنی پڑی۔
 

-کولکاتہ میں منگلوار کو امت شاہ کے روڈ شو کے دوران ہوئی ہنسا کے بیچ ایشورچند ودیاساگر کی مورتی توڑے جانے پر لوگوں کا ورودھ پردرشن جاری ہے۔ کولکاتہ میں وامدل کے نیتا,کاریہ کرتا اور سمرتھک سڑک پر اتر آئے ہیں اور ورودھ پردرشن کر رہے ہیں۔
 



-کولکاتہ میں امت شاہ کے روڈ شو کے دوران ہوئی آگجنی اور بوال کے ورودھ میں دہلی کے جنتر منتر پر بھاجپا نیتاؤں نے پردرشن کیا۔
 



-پچھم بنگال میں ہنسا کے لئے ٹیئیمسی نے بھاجپا کو ذمیدار ٹھہرایا ہے۔ ڈیریک او براین نے اپنے ٹوٹّر اکاؤنٹ پر ایک کے بعد ایک,تین ویڈیو جاری کر بھاجپا پر ہنسا کے لئے اکسانے کا آروپ لگایا ہے۔ وہیں,کولکاتہ میں بھاجپا ادھیکش امت شاہ کے خلاف شکایت درج کرائے جانے کی خبر ہے۔

-کانگریس کی راشٹریہ مہاسچو پرینکا گاندھی آج وارانسی میں روڈ شو کرینگی۔ وہ لنکا ستھت مالویہ پرتما پر مالیارپن کر گودولیا تک روڈ شو کرینگی۔ اسکے بعد وہ کاشی وشوناتھ اور شہر کوتوال کال بھیرو کا آشیرواد لیکر دہلی روانہ ہو جائینگی۔یہاں پڑھیں پوری خبر

-
پردھان منتری نریندر مودی آج بہار,جھارکھنڈ اور پچھم بنگال میں ریلیاں کرینگے۔ بہار کے پالیگنج میں صبح10:30بجے,دوپہر12:30بجے جھارکھنڈ کے دیوگھر(ویدیناتھ دھام)میں وہ ریلی کرینگے۔ دوپہر بعد وہ پچھم بنگال کے بسیرہاٹ اور ڈائمنڈ ہاربر میں جنسبھائیں کرینگے۔وہیں دوسری اور,بھاجپا ادھیکش امت شاہ مدھیہ پردیش کے دھار اور الیراجپر میں ریلیاں کرینگے۔

-جھارکھنڈ:
بھاجپا کے چناؤ پرچار کے لئے راج محل گئیں رانچی کی میئر آشا لکڑا نے جھاممو کاریہ کرتاؤں پر حملہ کرنے کا آروپ لگایا ہے۔ انکا آروپ ہے که پاکڑیا پرکھنڈ کے کلہندری پنچائت کے موہنپر گاؤں میں لاٹھی ڈنڈے سے لیس جھاممو کے کاریہ کرتاؤں نے ان پر اس وقت حملہ بول دیا جب وہ گرامینوں کے ساتھ بیٹھک کر رہی تھیں۔ بھاجپا کاریہ کرتاؤں نے انہیں کسی طرح حملہ آوروں کے چنگل سے باہر نکالا۔ آشا لکڑا کے مطابق حملہ آور گاڑی جلانا چاہتے تھے۔

-پچھم بنگال میں امت شاہ کی ریلی سے پہلے شروع ہوئے بوال اور پھر روڈ شو کے دوران ہوئے ہنسا کے بعد سیاست تیز ہو گئی ہے۔ بھاجپا اسکے لئے ممتا سرکار پر آروپ لگا رہی ہے,تو وہیں سی ایم ممتا بنرجی نے بھاجپا پر غنڈا گردی کا آروپ لگایا ہے۔ بھاجپا نے چناؤ آیوگ سے ہنسا کی شکایت کرتے ہوئے تتکال کارروائی کی مانگ کی ہے۔

-کولکاتہ میں امت شاہ کے روڈ شو کے دوران ہنسا کو لیکر مہاراشٹر کے سی ایم دیویندر پھڑنویس نے ممتا بنرجی پر نشانہ سادھتے ہوئے کہا که وہ اپنی ہار سے ڈری ہوئی ہیں,اسلئے وہ لوکتنتر کی ہتیا کر رہی ہیں۔ وہ نہیں چاہتیں که انکے خلاف ایک بھی چناوی پرچار ابھیان ہو۔ انہوں نے چناؤ آیوگ سے سوچھ اور نشپکش متدان سمپن کرانے کی مانگ کی ہے۔
 

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

Exit Poll:اتر پردیش چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

قریب ڈیڑھ مہینے تک چلا لوک سبھا چناؤ اب ختم ہو چکا ہے۔ دیش کی جنتا کے ساتھ ساتھ تمام پارٹیوں کی نگاہیں23مئی پر جا ٹکیں ہیں۔ اسی دن تے ہوگا که بھاجپا کی سرکار رہیگی یا جائیگی۔

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation