Loading...
Loksabha Election 2019: Marriage Of His Only Son Was Also Done By The Widow -لوک سبھا چناؤ2019:اپنے اکلوتے بیٹے کا وواہ بھی ودھوا سے کرایا تھا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

لوک سبھا چناؤ2019:اپنے اکلوتے بیٹے کا وواہ بھی ودھوا سے کرایا تھا

نیوز ڈیسک,امر اجالا,کولکاتہ Updated Thu, 16 May 2019 02:59 AM IST
ایشورچندر ودیاساگر(فاعل فوٹو)
ایشورچندر ودیاساگر(فاعل فوٹو)
خبر سنیں
کبھی چھترپتی شواجی,کبھی بھیمراو آمبیڈکر تو کبھی سردار پٹیل...سیاسی فائدے کے لئے مہاپرشوں کا استعمال عام بات ہے۔ اسی کڑی میں نیا نام ہے ایشورچندر ودیاساگر کا۔ پرکھر چنتک,وچارک,سدھارک سے لیکر لیکھک تک...ودیاساگر ایسی ہستی ہیں,جن کا بنگال ہی نہیں,پورا دیش نمن کرتا ہے,لیکن ترنمول کانگریس و بھاجپا کی سیاسی لڑائی میں انکی پرتما کو بھی نہیں چھوڑا گیا۔ ایشورچندر کی کوششوں کے کارن ہی برٹش سرکار کو26جولائی1856کو ہندو ودھوا پنروواہ ایکٹ 1856پارت کرنا پڑا۔
وگیاپن
وگیاپن
یہی نہیں,انہوں نے اپنے اکلوتے بیٹے نارائن چندر بندیوپادھیائے کا وواہ بھی ایک ودھوا سے ہی کروایا۔ سدھارک کے روپ میں انہیں راجا رامموہن رائے کا اترادھیکاری مانا جاتا ہے۔ ودیاساگر نے مہلا شکشا کو بڑھاوا دینے کا بیڑا اٹھایا تو ہر گھر کے دروازے پر خود پہنچے۔ ماں باپ کے ہاتھ جوڑکر انکی بیٹیوں کو سکول تک لے آئے۔ انہوں نے35سکول کھلوائے۔

27ہزار ہستاکشر لیکر انگریزوں کو کیا مجبور
26ستمبر, 1820کو کولکاتہ میں جنمے ایشورچندر کے سمیہ بہوواہ سامانیہ بات تھی۔ انکی موت کے بعد ودھواؤں کی دردشا دیکھ وہ بیحد وچلت تھے۔ ودھواؤں کو دوبارہ شادی کی مناہی تھی۔ وہ اسکا ورودھ کرتے,تو سماج میں انکا ورودھ ہوتا۔ تب وہ25ہزار لوگوں کے ہستاکشر لیکر برٹش سرکار کے پاس گئے اور ودھوا پنروواہ کی مانگ کی۔ سرکار نہیں معنی تو27ہزار ہستاکشروں کے ساتھ پھر پہنچ گئے۔ اسکے بعد ودھوا پنروواہ کا قانون پاس کرنا ہی پڑا۔

غریبی اور شوشن کے خلاف شکشا ہی ہتھیار
مشکلوں میں پڑھے ودیاساگر جانتے تھے که غریبی اور شوشن کے خلاف شکشا ہی سب سے بڑا ہتھیار ہے۔ انہوں نے ایک کے بعد ایک سکول کھول کر ہلچل مچا دی۔ بنگال میں20ماڈل سکول کھولے,جن میں1300چھاتروں کو پرویش ملا۔ لڑکیوں کے لئے الگ سے35سکول کھولنے کا شرییہ بھی انہیں جاتا ہے۔ تب لڑکیوں کی شکشا پر کسی کا دھیان نہیں تھا۔ بچپن میں شادی کر دینا اور ودھوا ہونے پر پھر شادی نہ کرنا عام تھا۔

انگریزوں پر غصہ اتنا,ناٹک میں ماری چپل
جس سمیہ بنگال میں نیل کی کھیتی ہوتی تھی,انگریج ادھیکاری ستھانیہ کسانوں پر زور زبردستی کرتے تھے۔ کچھ جاگروکتا پھیلی تو رنگ منچ کے کلاکاروں نے ایک ناٹک کیا۔ اسے دیکھنے ودیاساگر بھی پہنچے۔ انگریج افسر بننے والے یووک کا شاندار ابھنیہ دیکھ انہوں نے اسے چپل پھینک کر ماری۔ ابھینیتا یووک انکے چرنوں میں گر پڑا۔ کہا,آج میرا ابھنیہ کرنا سارتھک ہو گیا۔

انگلینڈ میں صفائی کے لئے خود اٹھائی جھاڑو
ایشورچندر انگلینڈ میں ایک سبھا کے لئے پہنچے تو لوگ باہر کھڑے تھے۔ پوچھنے پر پتہ چلا که سپھائیکرمی بھون صاف کریگا,تب اندر جا ئینگے۔ اس پر انہوں نے جھاڑو اٹھا لی اور صفائی میں جٹ گئے۔ انہیں ایسا کرتے دیکھ باقی لوگ بھی ساتھ ہو لئے۔­

ودوتا کے دم پر بنے ودیاساگر
ودیاساگر کا پورا نام ایشورچندر بندیوپادھیائے تھا۔ پیسے کی تنگی سے بچنے کے لئے انہوں نے پڑھائی کے ساتھ پڑھانے کا کام بھی کیا۔12سالوں تک کالج میں کتابوں کا دامن نہیں چھوڑا۔ سنسکرت ہی نہیں کئی کئی وشیوں میں مہارت حاصل کر لی۔1841میں سنسکرت ویاکرن,ساہتیہ,النکار شاستر,ویدانت,سمرتی اور کھگولشاستر کی پریکشائیں پاس کر لیں۔ بعد میں انہیں ودیاساگر کہا جانے لگا۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے
جیوتش سمادھان

وواہ میں آ رہیں اڑچنوں اور بادھاؤں کو دور کرنے کا پائیں سمادھان وشوپرسدو جیوتشاچاریو سے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

پی ایم مودی کی واپسی سے ڈرا پاکستان,اسلئے نہیں چاہتا دوبارہ ہو ستا میں واپسی

ایجاج نام کے شخص نے کہا, 'مجھے شک ہے که مودی پورن بہہ مت کے ساتھ ستا میں واپسی کرینگے۔ مجھے پورا وشواس ہے که انہیں کھنڈت جنادیش ملیگا اور یہ پاکستان کے لئے اچھا ہے۔'

22مئی2019

وگیاپن

لوک سبھا چناؤ کے نتیجوں سے ایک دن پہلے شیئر بازار میں آیا اچھال سمیت5بڑی خبریں

امر اجالا ڈاٹ کام پر دیش دنیا کی راجنیتی,کھیل,کرائم,سنیما,فیشن اور دھرم سے جڑی خبریں۔

22مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation