Loading...
Loksabha Election 2019: Sonia Gandhi Active To Unite Opposition Before Voting For Seventh Phase -ساتویں چرن کے متدان سے پہلے وپکش کو ایکجٹ کرنے کے لئے سونیا سکریہ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

ساتویں چرن کے متدان سے پہلے وپکش کو ایکجٹ کرنے کے لئے سونیا سکریہ

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Thu, 16 May 2019 03:05 AM IST
سونیا گاندھی(فاعل فوٹو)
سونیا گاندھی(فاعل فوٹو)
خبر سنیں
ساتویں چرن کے متدان سے پہلے یو پی اے ادھیکش سونیا گاندھی نے وپکشی دلوں کو ایکجٹ کرنے کی قوائد تیز کر دی ہے۔ سونیا نے وپکش دلوں کے پرمکھ نیتاؤں کو فون کرکے جانکاری لی ہے که وہ22, 23اور24مئی کو دہلی میں رہینگے که نہیں۔ مانا جا رہا ہے که کانگریس وپکشی دلوں کی بیٹھک بلاکر یہ سندیش دینے کی کوشش کریگی که بھلے ہی وہ کئی راجنیتک پارٹیوں کے ساتھ پری پول گٹھ جوڑ کا حصہ نہ ہوں,لیکن سبھی مودی کے خلاف لڑے اور ایکجٹ ہیں۔
وگیاپن
وگیاپن
سوتروں کی مانیں تو سونیا گاندھی چاہتی ہیں که کمل ناتھ اس ابھیان کو لیڈ کریں۔ وہ سبھی چھوٹے بڑے دلوں تک کانگریس کی پہنچ بنائیں اور انہیں یو پی اے میں شامل ہونے کا نیوتا دیں۔ ایک اور جہاں بھاجپا بہہ مت کے ساتھ سرکار میں آنے کا دعویٰ کر رہی ہے,تو وہیں کانگریس نے بھی بھاجپا کو روکنے کے لئے کمر قص لی ہے اور23مئی کے لئے تیاریاں تیز کر دی ہے۔

مدھیہ پردیش کے مکھیہ منتری کمل ناتھ ورتمان میں کانگریس میں بڑی حیثیت رکھتے ہیں۔ مدھیہ پردیش کے مکھیہ منتری کے روپ میں انکی واپسی کانگریس میں انکا قد اور انکے پرتی وشواس درساتی ہے۔ پچھلے دنوں ایک ریلی میں انہوں نے منچ سے دعویٰ کیا تھا که پی ایم مودی کا کاریہ کال بس کچھ دنوں کا رہ گیا ہے۔ لوک سبھا چناؤ کے لئے بھی وہ کانگریس کے سٹار پرچارکوں میں اہم ستھان رکھتے ہیں۔ ایسے میں دیکھا جائے تو سبھی دلوں کو یو پی اے کے لئے ایکجٹ کرنے کی ذمیداری دیکر سونیا ان سے بڑی امید رکھتی ہیں۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

Exit Poll:اتر پردیش چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

قریب ڈیڑھ مہینے تک چلا لوک سبھا چناؤ اب ختم ہو چکا ہے۔ دیش کی جنتا کے ساتھ ساتھ تمام پارٹیوں کی نگاہیں23مئی پر جا ٹکیں ہیں۔ اسی دن تے ہوگا که بھاجپا کی سرکار رہیگی یا جائیگی۔

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation