Loading...
New Round Of Politics The Attack On Court Is There Any Indication Of Change Government? -راجنیتی کا نیا دور,عدالت پر بھی حملہ,کہیں سرکار بدلنے کا سنکیت تو نہیں؟- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

راجنیتی کا نیا دور,عدالت پر بھی حملہ,کہیں سرکار بدلنے کا سنکیت تو نہیں؟

ششدھر پاٹھک,امر اجالا Updated Mon, 11 Feb 2019 09:47 PM IST
modi and rahul
modi and rahul
خبر سنیں
ماں بیٹے کی سرکار,رموٹ کنٹرول کی سرکار,داماد شری,ضمانت پر پریوار,ضمانت پر پارٹی کے راستے ونشواد سے پردھان منتری نریندرمودی کے حملے بڑھتےگئے تو جواب میں کانگریس ادھیکش راہل گاندھی نے کھل کر کہنا شروع کیا که چوکیدار چور ہے۔ بولا ہی نہیں نعرہ بھی لگوایا چوکیدار چور ہے۔ پردھان منتری نے گنٹور میں کہا که آندھر پردیش کے مکھیہ منتری چندر بابو نائڈو نے اپنے سسر اور آندھر پردیش کے پورو مکھیہ منتری نندموری تارک راماراو کے پیٹھے میں چھرا گھونپا۔ چندر بابو نائڈو کی پارٹی ٹیڈیپی باپ بیٹے کی پارٹی ہے۔
وگیاپن
پردھان منتری نے آروپ اچھالا تھا تو جواب بھی آیا۔ چندر بابو نائڈو نے جواب دیا که یہ پردھان منتری نریندرمودی ہیں۔ انکی ایک پتنی بھی ہیں,جسودا بین۔ پردھان منتری پریوار کا پریم اور اسکی ویوستھا کو نہیں سمجھتے۔ چندر بابو نائڈو اس سے بھی آگے بڑھے اور چار سال تک اینڈیئے کے ساتھ رہنے والے نائڈو نے آندھر پردیش کو وشیش درجہ نہ دیئے جانے کو پردھان منتری دوارہ دیا گیا دھوکا بتایا۔ پردھان منتری کے پچھم بنگال کی مکھیہ منتری ممتا بنرجی پر آروپ اور جواب میں ممتا بنرجی کی زبان میں تلخی بھی کوئی کم نہیں ہے۔ یہاں تک که کیندری جانچ ایجینسی کی کارروائی کے جواب میں کولکاتہ پولیس کی کارروائی پوری طرح سے سنگھیہ ڈھانچے کی چول ہلا دینے والی ہے۔

ابراہل ہوئے آکرامک

راہل گاندھی اب ایک پارٹی کے ادھیکش ہیں۔ لیکن اس پد پر بیٹھنے کے کافی سمیہ بعد تک پپو کہے جاتے رہے۔ پردھان منتری اور بھاجپا ادھیکش امت شاہ نے اپنی جنسبھا میں بنا نام لئے کہا۔ نامدار کہا۔ پھر نام لیکر بولے۔ پردھان منتری نے وارانسی کی جنسبھا میں کانگریس ادھیکش کی ممکریبھی کی۔ جواب میں راہل گاندھی نے پہلا طعنہ سنسد میں سوٹ بوٹ کی سرکار کا مارا۔ اسکے بعد وہ نہیں رکے۔ ابھی پپو اس شبد کا پر یوگ نہیں ہو رہا ہے۔ جواب میں وپکش پردھان منتری کو کھل کر جملہ راجا اور پردھان منتری کو جھوٹھا کہا۔ ایسا نہیں ہے که اس طرح کے آروپ پہلی بار لگ رہے ہیں۔1980کے دشک میں پورو پردھان منتری راجیو گاندھی کو سیدھے بوفورس دلال کہا گیا تھا۔ راجیو گاندھی چور ہےکا نعرہ بھی لگا تھا۔ اب اسی طرظ پر کانگریس ادھیکش بھی نعرہ لگواتے ہیں که دیش کا چوکیدار چور ہے۔ پہلے بھاجپا کے نشانے پر کیول راہل گاندھی تھے۔ کانگریس کے وہ تمام نیتا تھے جو کسی نہ کسی معاملے میں جانچ ایجینسی کے آروپ کا سامنا کر رہے تھے۔ اب پرینکا گاندھی واڈرا ہیں۔ راہل گاندھی نے جواب میں پہلے

راجنیتی کا نیا دور

یہ راجنیتی کا نیا دور ہے,جب راجنیتک دلوں کے پرمکھ ایک دوسرے پر آروپ لگانے کے ساتھ ساتھ دیش کی سنویدھانک سنستھاؤں کو بھی کھل کر نشانہ بنا رہے ہیں۔ سیئیجی پر پورو کیندری منتری کپل سبل نے سوال اٹھایا ہے۔ سی بی آئی میں دو افسروں کی لڑائی اور لڑائی میں پردھان منتری کاریالیہ کا دخل نے وپکش کو اس پر راجنیتی کرنے کی کھلی چھوٹ دے دی ہے۔ پرورتن ندیشالیہ کی کارروائی,پوچھ تاچھ پر بھی دلگت راجنیتی نے بنا بھروسہ نے اٹھانا شروع کر دیا ہے۔ راشٹریہ لوک دل کے ایک ورشٹھ نیتا سوال اٹھاتے ہوئے کہتے ہیں که ابھی تک کوئی بڑا معاملہ ہونے پر سی بی آئی سے جانچ کی مانگ ہوتی رہی ہے۔ اب سی بی آئی کی ہی ساکھ پر سوال ہے۔ اس سوال کو لیکر پردھان منتری اور سرکار کے سامنے لوک سبھا میں سب سے بڑی وپکشی پارٹی کے نیتا ملکارجن کھڈغے کھڑے ہیں۔ وپکش سیدھے کیندر سرکار پر سرکاری سنستھاؤں کو لگاتار کمزور کرنے کا آروپ لگا رہا ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

پر گیا کی امیدواری پر پی ایم مودی کا جواب کانگریس کو مہنگی پڑیگی سادھوی

پی ایم نریندر مودی نے ایک ٹی وی چینل کو دیئے گئے ساکشاتکار کے دوران پورو پی ایم راجیو گاندھی کو بھی نشانے پر لیا۔ کہا که جب1984میں اندرا گاندھی کی ہتیا ہوئی تو انکے سپتر نے کہا تھا,ایک بڑا پیڑ گرتا ہے تو زمین ہلتی ہے۔

20اپریل2019

وگیاپن

پی ایم مودی کو لیکر دیئے بیان پر کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی کی صفائی

کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی نے پی ایم مودی کو لیکر دیئے اپنے بیان پر صفائی دی ہے۔ انہوں نے کہا که بی جے پی کے سبھی امیدوار پی ایم مودی کے نام پر ووٹ مانگتے پھر رہے ہیں۔

20اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation