Loading...
Ngma Rejects Amol Palekar Allegations -اینجیئیمئے نے امول پالیکر کے تمام آروپوں کو کیا خارج- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

اینجیئیمئے نے امول پالیکر کے تمام آروپوں کو کیا خارج

اتل سنہا Updated Mon, 11 Feb 2019 08:02 PM IST
امول پالیکر
امول پالیکر
خبر سنیں
جانے مانے نرماتا ابھینیتا امول پالیکر کو بولنے سے روکے جانے اور اسکے بعد سینسرشپ والے انکے آروپوں سے پریشان نیشنل گیلری آف ماڈرن آرٹ(اینجیئیمئے)نے انکے تمام آروپوں کو خارج کر دیا ہے۔ اینجیئیمئے نے صفائی دی ہے که اسنے کوئی بھی ایڈوائزری کمیٹی ختم نہیں کی ہے اور نہ ہی اسکی کوئی یوجنا ہے۔ اینجیئیمئے کے مہاندیشک ادویت گڈنایک نے کہا ہے که دہلی,ممبئی اور بنگلرو کی ایڈوائجری کمیٹی ختم نہیں کی گئی ہے,بلکہ انکے کاریہ کال ختم ہو چکے ہیں اور نئی کمیٹی کے گٹھن کا کام چل رہا ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا که کسی بھی کلاکار کی پہلے سے تے پردرشنیاں باقائدا اپنے وقت پر آیوجت ہونگی۔
وگیاپن
وگیاپن
امول پالیکر کو ممبئی میں شنیوار کو مشہور کلاکار پربھاکر بروے کی پردرشنی کے ادگھاٹن کے دوران اینجیئیمئے سدسیوں کی ٹوکاٹاکی کی وجہ سے بھاشن بیچ میں ہی ختم کرنا پڑا تھا۔ ناراض امول پالیکر نے رویوار کو پریس کانفرنس کرکے سنسکرتی منترالیہ پر آروپ لگایا تھا که وہ کلاکاروں پر سینسرشپ لگا رہی ہے۔ انہوں نے اینجیئیمئے کے نیموں میں بدلاؤ,ایڈوائجری کمیٹی بھنگ کرنے اور گیلری کا کیول چھٹھواں حصہ نئے کلاکاروں کی پردرشنی کے لئے دینے کے فیصلے پر گمبھیر سوال اٹھائے تھے۔

کلاکاروں کو بولنے سے روکنا اچت نہیں

اینجیئیمئے کے مہاندیشک گڈنایک نے امر اجالا سے کہا که کسی کلاکار کو بولنے سے روکنا اچت نہیں ہے اور انہیں اپنی بات رکھنے کا پورا حق ہے۔ انہوں نے کہا که وہ امول پالیکر کا پورا سمان کرتے ہیں لیکن انہیں غلط جانکاری دی گئی ہے که اینجیئیمئے نے ایڈوائجری کمیٹی بھنگ کر دی ہے یا مارچ اور نومبر میں پرستاوت دو کلاکاروں کی پردرشنی کو خارج کر دیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا که ایڈوائجری کمیٹی نے دسمبر2019تک کے لئے جتنے بھی پرستاؤ پاس کئے ہیں اور پردرشنیوں کو منظوری دی ہے,وہ باقائدا تے وقت پر ہی ہونگی۔

اینجیئیمئے کو عام آدمی کے لئے کھولا

اینجیئیمئے میں نئے کلاکاروں کو پردرشنی کے لئے کم جگہ دیئے جانے اور اپنے کلیکشن کو ہی زیادہ سے زیادہ جگہ میں پردرشت کرنے کے بارے میں اینجیئیمئے مہاندیشک کا کہنا ہے که پہلے ہم اپنے کلیکشن میں سے چنے ہوئے کلاکاروں کی پردرشنی کو دو سال کے لئے گیلری میں پردرشت کرتے تھے,لیکن کئی کلاکاروں نے اس بارے میں اپنے اپنے سجھاؤ دیئے ہیں اور کلاکاروں کو زیادہ جگہ دیئے جانے کے پرستاؤ بھی آئے ہیں,اس بارے میں ابھی کوئی فیصلہ نہیں لیا گیا ہے۔ لیکن اینجیئیمئے لگاتار زیادہ سے زیادہ کلاکاروں کو ساتھ جوڑ نے اور سنستھا کو عام آدمی سے جوڑ نے کی دشا میں کام کر رہا ہے۔

ادویت گڈنایک کا کہنا ہے که پچھلے دو سالوں میں انکی کوشش رہی ہے که اینجیئیمئے کو اسکی پرانی گرما لوٹائی جائے اور اسکی بہترین عمارت جے پور ہاؤس کو عام لوگوں سے جوڑا جائے۔ اسکے ساتھ ہی ممبئی اور بنگلرو کے علاوہ دیش کے انیہ حصوں میں بھی اینجیئیمئے کے کام کاج کو لے جایا جائے۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

LIVE:اپنی سیلری میں سے ماں کو پیسے نہیں بھیجتے پی ایم مودی,بلکہ لیتے ہیں,جانیں اور بڑی باتیں

راجنیتک ساکشاتکار سے الگ بالی وڈ ابھینیتا اکشے کمار نے انکے نجی جیون کے بارے میں وشیش ساکشاتکار لیا ہے۔ اس میں پردھان منتری کے جیون کے کئی انچھوئے پہلوؤں پر بات ہونے کا دعویٰ کیا گیا ہے۔

24اپریل2019

وگیاپن

پی ایم مودی نے ممتا بنرجی پر سادھا نشانہ,کہا انکا سورج ہو چکا ہے است

بنگال میں ریلی کو سمبودھت کرتے ہوئے پی ایم مودی نے ممتا بنرجی پر سادھا نشانہ,کہا ریلیوں مے لوگوں کو بلانے کے لئے ودیشوں سے بلانے پڑ رہے ہیں فلمی کلاکار۔

24اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation