Loading...
Omg: Uterus And Fallopian Tubes Removed From The Body Of A Young Man -بندھیاپن کا علاج کروا رہے پرش کے شریر سے نکلا گربھاشیہ اور یونی,کبھی پتا نہیں بن پائیگا یووک- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بندھیاپن کا علاج کروا رہے پرش کے شریر سے نکلا گربھاشیہ اور یونی,کبھی پتا نہیں بن پائیگا یووک

نیوز ڈیسک,امر اجالا,ممبئی Updated Fri, 12 Jul 2019 07:03 AM IST
پرتیکاتمک تصویر
پرتیکاتمک تصویر
خبر سنیں
ممبئی کے سرکاری جی جے اسپتال سے ایک عجیب و غریب خبر سامنے آئی ہے۔ یہاں بندھیاپن کے علاج کے لئے آئے29ورشیہ یووک کے شریر میں مہلا جننانگ جیسے گربھاشیہ,پھیلوپین ٹیوب اور یونی پایا گیا,جسے ڈاکٹروں نے سرجری کر کے نکال دیا ہے۔ ڈاکٹروں کے انوسار,سرجری تو سپھل رہی,لیکن یووک کبھی پتا نہیں بن پائیگا۔
وگیاپن
جی جے اسپتال کے ڈاکٹروں نے پچھلے مہینے یووک کی سرجری کی تھی اور اسکے سواستھیہ میں سدھار ہو رہا ہے۔ ڈاکٹروں کا کہنا ہے که یووک میں بیحد درلبھ گڑبڑی ہے اور ابھی تک ایسے صرف200معاملے ہی سامنے آئے ہیں۔اسے‘پریسسٹینٹ ملیرین ڈکٹ سنڈروم’کہا جاتا ہے۔

اسپتال کے یورولاجی وبھاگ کے پرمکھ ڈاکٹر وینکٹ گیتے نے بتایا که یووک کی سرجری26جون کو ہوئی ہے۔ انہوں نے بتایا که ہم نے یووک کے شریر سے گربھاشیہ,پھیلوپین ٹیوب,سروکس اور یونی کا ایک حصہ نکالا ہے۔

ایمارآئی میں دکھے مہلاؤں جیسے جننانگ

ڈاکٹر گیتے نے کہا که مریض کے شریر کے سکین سے پتہ چلا تھا که اسکا ٹیسٹکل ابھی بھی شریر کے بھیتر ہی ہے۔ اس سمسیا کو سرجری سے سلجھایا جا سکتا تھا,لیکن جب ہم نے سرجری شروع کی تو ہمیں بھیتر گربھاشیہ جیسا انگ دکھا۔ انہوں نے کہا

ایمارآئی سے پتہ چلا که اسکے شریر کے بھیتر پھلوپین ٹیوب,سروکس اور یونی جیسے استری جننانگ بھی ہیں۔

ڈاکٹر نے کہا,حالانکہ سرجری سپھل رہی لیکن یووک پھر بھی کبھی پتا نہیں بن سکےگا کیونکہ وہ‘ایجورسپمیا’سے گرست ہے۔ اس میں پروش کے سی مین میں سپرم نہیں ہوتا ہے۔ حالانکہ یووک کے سواستھیہ میں سدھار ہو رہا ہے اور وہ جلد ہی پوری طرح سوستھ ہوگا۔
وگیاپن

Recommended

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع
TAMS

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

جموں کشمیر کے کئی سرکاری وبھاگوں میں ہیں سلیپر سیل کے مددگار,انجینئرنگ کے چھاتر بھی شامل

جموں کشمیر میں انوچھید 370ہٹائے جانے کے بعد لگائی گئی بندشوں کو دھیرے دھیرے ختم کیا جا رہا ہے۔ لیکن گھاٹی کا ماحول بگاڑنے والے سلیپر سیل سرکشا ایجینسیوں کے لئے چنوتی بن گئے ہیں۔

19اگست2019

وگیاپن

رام مندر میں سونے کی اینٹ لگوائیگا یہ مغل ونشج!

خود کو مغل سامراجیہ کے انتم شاسک بہادر شاہ جفر کا ونشج بتانے والے راج کمار یعقوب ہبیبدین تسی نے ایودھیا میں رام مندر نرمان کے لئے سونے کی اینٹ دان دینے کا پرستاؤ دیا ہے۔

19اگست2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation