Loading...
Pm Modi To Review Performance Of Ministries Every Third Month -پی ایم مودی ہر تیسرے مہینے میں کرینگے منتریوں کے پردرشن کی سمیکشا- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

پی ایم مودی ہر تیسرے مہینے میں کرینگے منتریوں کے پردرشن کی سمیکشا

ہمانشو مشر,امر اجالا,نئی دہلی Updated Wed, 12 Jun 2019 05:00 AM IST
PM Modi
PM Modi
خبر سنیں
بطور پی ایم اپنے دوسرے کاریہ کال میں نریندر مودی منترالیوں کےلئے ہر حال میں درت گتی سے کام اور لکشیہ پراپتی کو پیمانہ بنایا ہے۔ اس کڑی میں پردھان منتری کاریالیہ(پیئیمؤ)پرتیدن کے کام کاج کیادھار پر وبھن منترالیوں کے پردرشن کی رپورٹ تیار کریگا۔
وگیاپن
وگیاپن
جبکہ پی ایم مودی خود ہر تیسرے مہینے منتریوں کے کام کاج کی سمیکشا کرینگے۔ اس کڑی میں پی ایم مودی کی نگاہیں خاص طور پر ان منترالیوں کیکامکاج پر ٹکی ہوگی,جن پر آزادی کی75ویں ورشگانٹھ(سال2022)پر اہم یوجناؤں کو عملی جامع پہنانے کی ذمیداری ہے۔ مانک پر کھرے اترنے میں ناکام رہے منتریوں پر سال کے انت میں ہونے والے منتری منڈل وستار میں گاج گریگی۔

دراصل اپنے نئے کاریہ کال میں پی ایم نے ورش2022تک سرکار کے لئے کئی لکشیہ نردھارت کئے ہیں۔ ان میں اور جا منترالیہ کے پاس ہر گھر میں بجلی پہنچانے,کرشی منترالیہ کے پاس کسانوں کو فصل کی لاگت مولیہ سے دو گنا مولیہ سنشچت کرنے,گرامین وکاس کے پاس سب کو پکا مکان دینے,جل سنسادھن کے پاس ہر گاؤں میں پییجل پہنچانے,سڑک پروہن منترالیہ کے پاس راجمارگوں کی لمبائی میں ڈیڑھ گنا بوڑھوتری کرنے,پیٹرولیم کے پاس سبھی گھروں میں گیس کنیکشن پہنچانے تو مانو سنسادھن منترالیہ کے پاس نئی شکشا نیتی تیار کرنے کی ذمیداری ہے۔ پی ایم ان یوجناؤں میں رتی بھر بھی کوتاہی نہیں برتنا چاہ رہے۔ انکی اچھا ہے که تے لکشیوں کو سمیہ سے پہلے حاصل کیا جائے۔

کیسے ہوگی سمیکشا

پہلے پیئیمؤ ان منترالیوں کو دی گئی ذمیداریوں کی پرتیدن کے آدھار پر سمیکشا کر رپورٹ تیار کریگا۔ پھر پی ایم ہر تین مہینے میں پرگتی کی سمیکشا کرینگے۔ سوتروں کا کہنا ہے که تین مہینے بعد کبھی بھی منتری منڈل کا وستار ہو سکتا ہے۔ ظاہر طور پر پی ایم کے پیمانے پر کھرے نہ اترنے والے منتریوں پر اس وستار میں گاج گرنی تے ہے۔

آج بتائینگے سرکار کی پراتھمکتا

دوسرے کاریہ کال میں پی ایم مودی بدھوار کو پہلی بار منتری پرشد کی بیٹھک کو سمبودھت کرینگے۔ اسی بیٹھک میں پی ایم سبھی منترالیوں کو اس سے سمبندھت پراتھمکتاؤں کے بارے میں جانکاری دینگے۔ اس سے پہلے پی ایم نے سوموار کو سبھی منترالیوں کے سچووں کے ساتھ بیٹھک کر سرکار کے لکشیوں کی جانکاری دے دی ہے۔

گرہ اور مانو سنسادھن پر سنگھ کی بھی نظر

دوسرے کاریہ کال میں گرہ اور مانو سنسادھن منترالیہ پر پی ایم ہی نہیں بلکہ سنگھ کے شیرش نیترتو کی بھی نظر ہے۔ گرہ منترالیہ سے جہاں سنگھ کو راشٹروادی مدعوں مثلاً انوچھید35اے,انوچھید370,کشمیر گھاٹی میں کشمیر پنڈتوں کی واپسی,رام مندر جیسے مدعوں کے سمادھان کی امید ہے۔ وہیں مانو سنسادھن منترلیہ سے جلد سے جلد نئی شکشا نیتی لاگو کرنے کے ساتھ ورتمان شکشا ویوستھا میں آمولچول بدلاؤ کی امید ہے۔

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019
Astrology

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

کمپنیوں میں بڑھتے پھرجیواڑے کو دیکھتے ہوئے آڈٹ فرم کے لئے سخت نیم بنائیگی سرکار

کمپنیوں کے پھرجیواڑے میں آڈٹ فرموں کی بڑھتی بھومکا پر لگام کسنے کے لئے سرکار جلد نیموں میں بدلاؤ کر سکتی ہے۔

27جون2019

وگیاپن

پی ایم مودی نے غالب کے ذکر کے ساتھ سنایا جو شیر وہ غالب کا ہے ہی نہیں

پردھان منتری نریندر مودی نے راجیہ سبھا میں راشٹرپتی کے ابھبھاشن پر چرچا کا جواب دیا۔ راجیہ سبھا میں پی ایم مودی کا شاعرانہ انداز دیکھنے کو ملا۔

26جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation