Loading...
Political Stirring Uprisings In Bengal By Violence, Opposition Leaders With Mamata -بنگال میں بوال سے سیاسی ابال,ممتا کو وپکشی نیتاؤیں کا ساتھ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بنگال میں بوال سے سیاسی ابال,ممتا کو وپکشی نیتاؤیں کا ساتھ

نیوز ڈیسک,امر اجالا,کولکاتہ Updated Thu, 16 May 2019 02:42 AM IST
ممتا بنرجی(فاعل فوٹو)
ممتا بنرجی(فاعل فوٹو)
خبر سنیں
پ.بنگال میں ہوئی ہنسا سے سیاسی ماحول اچانک گرما گیا ہے۔ ہنسا کے لئے بھاجپا اور ترنمول ایک دوسرے کو دوشی ٹھہرانے میں جٹے ہیں۔ اس بیچ,تمام وپکشی دل اس مسئلے پر پ.بنگال کی سی ایم ممتا بنرجی کو سمرتھن دیتے ہوئے چناؤ آیوگ اور بھاجپا پر حملہ آور ہو رہے ہیں۔
وگیاپن
وگیاپن
ترنمول کانگریس اور بھاجپا نے پ.بنگال میں ہنسا اور ایشورچندر ودیاساگر کی پرتما توڑنے کے ورودھ میں زوردار پردرشن کیا۔ ستاروڑھ ترنمول و ماکپا نے الگ الگ ریلیاں نکالیں تو بھاجپا نے ترنمول سمرتھکوں کے کتھت حملوں کے ورودھ میں ہیلمیٹ ریلی نکالی۔ بھاجپا نے دہلی میں جنتر منتر سمیت کئی شہروں میں دھرنا دیا۔ کولکاتہ میں دیر شام ترنمول نے ممتا کے نیترتو میں ریلی نکالی۔ بیورو/ایجینسی

شاہ پر کیس
ودیاساگر کالج کے چھاتروں نے امت شاہ کے خلاف مہانگر کے آرمہرسٹ سٹریٹ تھانے میں ایف آئی آر درج کرائی ہے۔

ممتا کو وپکشی نیتاؤیں کا ساتھ
اکھلیش یادو,سپہ ادھیکش چناؤ آیوگ نے الوکتانترک فیصلہ کیا ہے۔ بھاجپا ہار کے ڈر سے بنگال میں اراجکتا پھیلا رہی ہے۔
چندر بابو نائڈو,سی ایم,آندھر پردیش پہلے بھاجپا نے سی بی آئی,آئی ٹی اور ای ڈی سے بنگال کی سرکار گرانے کی کوشش کی,اب سیدھے ہنسا پر اتر آئی ہے۔
اروند کیجریوال,سی ایم,دلی اسی وچار دھارا نے گاندھی کی ہتیا کی۔ مودی شاہ کی اس ہنسا کا اچت اتر بنگال کے لوگ دینگے۔
سیتارام ییچری,مہاسچو,ماکپا چناؤ آیوگ نے رات10بجے پرچار کیوں روکنے کو کہا۔ کیا,پی ایم نریندر مودی کو ریلی کرنے دینے کے لئے؟

شاہ بولے غنڈا گردی کے ذریعے بھاجپا کو ڈرانا چاہتی ہیں دیدی
نئی دہلی۔ بھاجپا ادھیکش امت شاہ نے بدھوار کو یہاں پریس کانپھرینس میں کہا که بھاجپا نیتاؤں کی ریلیاں دیش کے سبھی راجیوں میں ہو رہی ہیں,لیکن ہنسا صرف پچھم بنگال میں کیوں ہو رہی ہے؟ شاہ نے کہا که پنچائت چناؤ میں60راجنیتک کاریہ کرتاؤں کی ہتیا,لوک سبھا چناؤ میں گنڈگردی کے ذریعے ٹیئیمسی مکھیہ بھاجپا کو ڈرانا چاہتی ہیں۔ حالانکہ وہ خون اور ہنسا کا جتنا کیچڑ پھیلائینگی,کمل اتنا ہی بڑا کھلیگا۔

شاہ نے ہنسا کی تصویریں دکھاتے ہوئے کہا,چناؤ آیوگ نے پارٹی کی صحیح شکایتوں کا سنگیان نہیں لیا۔ ایشورچندر کی مورتی کیمپس کے اندر تھی۔ بھاجپا کاریہ کرتا دو گیٹ کا تالا توڑتے ہوئے مورتی تک کیسے پہنچ سکتے تھے؟ اسکی جانچ کسی سوتنتر ایجینسی سے ہائیکورٹ یا سپریم کورٹ کی نگرانی میں ہو۔ ممتا کو جانچ کی چنوتی سویکار کرنی چاہئیے۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

ایگجٹ پول پر عمر عبداللہ نے کیا ٹویٹ,کہا سروے غلط نہیں

لوک سبھا چناؤ2019کے ایگجٹ پول میں اینڈیئے کو پورن بہہ مت ملنے کے بعد عمر عبداللہ نے ٹویٹ کیا ہے۔ انہوں نے اپنے ٹویٹ میں کہا که سبھی ایگجٹ پول غلط نہیں ہو سکتے ہیں! یہ سمیہ ہے ٹی وی اور سوشل میڈیا کو بند کر دینے کا۔

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation