Loading...
Priyanka Gandhi And Rahul Gandhi Lucknow Road Show: 25 Km In 5 Hours, Congress Is Ready For Election -پرینکا راہل کا روڈ شو:5گھنٹے میں15کلومیٹر,کانگریس کا دعویٰ پھرنٹ فٹ پر کھیلینگے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

پرینکا راہل کا روڈ شو:5گھنٹے میں15کلومیٹر,کانگریس کا دعویٰ پھرنٹ فٹ پر کھیلینگے

نیوز ڈیسک,امر اجالا,لکھنؤ Updated Mon, 11 Feb 2019 08:39 PM IST
پرینکا راہل گاندھی کا لکھنؤ روڈ شو
پرینکا راہل گاندھی کا لکھنؤ روڈ شو -فوٹو: PTI
خبر سنیں

خاص باتیں

  • سکریہ راجنیتی میں پدارپن کے بعد پرینکا گاندھی کا راہل سنگ روڈ شو
  • لکھنؤ میں روڈ شو کے دوران کانگریس کاریہ کرتاؤں میں دکھا بھرپور جوش
  • جگہ جگہ پھولوں کی بارش سے کیا گیا پرینکا راہل گاندھی کا سواگت
  • کانگریس پردیش ادھیکش راج ببر اور جیوترادتیہ سندھیا بھی رہے ساتھ ساتھ
پرینکا گاندھی کے سکریہ راجنیتی میں پدارپن کے بعد کانگریس نے اتر پردیش کی راجدھانی لکھنؤ میں روڈ شو سے لوک سبھا چناؤ کا بگل پھونکا۔ اس میں کانگریس ادھیکش راہل گاندھی,مہاسچو و پوروی اتر پردیش کی پر بھاری انکی بہن پرینکا گاندھی سنگ پردیش ادھیکش راج ببر اور مہاسچو سہ پچھمی یوپی پر بھاری جیوترادتیہ سندھیا جیسے دگج شامل ہوئے۔
وگیاپن
وگیاپن
قریب5گھنٹے تک چلے اس15کلومیٹر کے روڈ شو کے دوران کانگریس کاریہ کرتاؤں اور سمرتھکوں میں بھرپور جوش دیکھنے کو ملا۔ روڈ شو کے بعد کانگریس کاریالیہ کے پاس بنے منچ سے راہل گاندھی نے کہا که آگامی لوک سبھا چناؤ میں کانگریس پھرنٹ فٹ پر کھیلیگی۔ یہ وچار دھارا کی لڑائی ہے۔ ایک طرف بھائی چارا اور جنتا کو جوڑ نے کی وچار دھارا ہے تو دوسری طرف آر ایس ایس بی جے پی کی دیش کو توڑنے والی وچار دھارا ہے۔

آپکے لئے خاص

اندرا کی چھوی کیش کرنے کے لئے پرینکا کے ساتھ اندرا گاندھی کے نام کے نعرے بھی لگائے گئے۔
راہل سارتھی کی بھومکا میں رہے۔ زیادہ تر سمیہ لوگوں کا ابھوادن پرینکا نے سویکار کیا۔
پرینکا14فروری تک تین دن روز یوپی کے پارٹی مکھیالیہ میں13-13گھنٹے بیٹھک کرینگی۔ ہر لوک سبھا شیتر کے لئے1-1گھنٹے کا وقت تے ہے۔
50سال میں پہلی بار ایسا ہوگا,جب گاندھی پریوار کا کوئی سدسیہ پارٹی مکھیالیہ میں3دن گجاریگا۔

  • روڈ شو کے دوران پرینکا گاندھی کو دیکھ کانگریس کاریہ کرتاؤں میں خاصا اتساہ دکھا۔ پرینکا نے بھی ہاتھ ہلاکر لوگوں کا ابھوادن کیا۔ لکھنؤ میں جگہ جگہ پرینکا گاندھی کے سواگت میں پوسٹر لگے تھے۔ کاریہ کرتاؤں اور سمرتھکوں نے کہیں پھولوں کی بارش کر,تو کہیں مالاؤں کے ساتھ پرینکا راہل گاندھی اور انیہ نیتاؤں کا سواگت کیا۔
     
  • پرینکا گاندھی کا روڈ شو ایئرپورٹ سے شروع ہوکر کانگریس پارٹی کے پردیش مکھیالیہ تک گیا۔ اس دوران30جگہوں پر پرینکا گاندھی کا قافلہ رکا۔15کلومیٹر کے اس روڈ شو کے دوران کاریہ کرتا نعرےبازی کرنے کے ساتھ ہی خوشی سے جھوم رہے تھے۔ ایک جگہ کسی آئس کریم والے نے کون اچھالا,تو پرینکا نے کیچ کر راہل گاندھی کو تھمایا۔
     
  • پورے روڈ شو کے دوران پرینکا کہیں کچھ نہیں بولیں,کیول کانگریس ادھیکش راہل گاندھی دو بار بولے۔ ایک بار روڈ شو کے دوران اور پھر روڈ شو ختم ہونے کے بعد پریس کانفرنس میں۔ انہوں نے ایک بار پھر مودی سرکار پر نشانہ سادھا که پردھان منتری نے رافیل ڈیل میں رکشا منترالیہ کے سمانانتر سودے بازی کی۔ انہوں نے آروپ لگایا که مودی سرکار میں ہر رکشا سودے میں بھرشٹاچار ہوا۔
     
  • راہل گاندھی نے سپہ بسپا گٹھ بندھن کے بارے میں صرف ایک بات کہی که وہ مایاوتی جی اور اکھلیش جی کا بہت آدر کرتے ہیں,لیکن کانگریس یوپی میں پورے دم خم سے لڑیگی۔ انہوں نے کہا که کانگریس اپنی وچار دھارا کے لئے لڑیگی۔ اتر پردیش کو بدلنے کے لئے لڑیگی۔
     
  • راہل گاندھی نے کہا که پردھان منتری نریندر مودی نے دو کروڑ سالانہ روزگار دینے کا وعدہ کیا تھا جو پورا نہیں ہوا۔ انہوں نے اپنے دوست انل امبانی کو رفال معاملے میں30ہزار کروڑ کا فائدہ پہنچایا۔ ایک بار پھر راہل نے اپنا وہی پرانا نعرہ دوہرایا چوکیدار چور ہے۔
     
  • روڈ شو کے دوران پرینکا اور راہل گاندھی نے رافیل کا ماڈل دکھا کر سرکار کی نیتیوں کا مذاق اڑایا۔ راہل اور پرینکا نے ایک بچی کو گود میں اٹھا لیا اور اسکے چاکلیٹ دی۔ کانگریس کاریہ کرتاؤں کے ساتھ ہی آمجنوں میں بھی پرینکا کو لیکر کریز دکھا۔ پرینکا ہاتھ ہلاکر لوگوں کا ابھوادن کرتی رہیں۔
     
  • روڈ شو میں بجلی کے تاروں کے بیچ راہل پرینکا کا رتھ الجھ گیا,جس سے ویودھان بھی ہوا۔ اسکے بعد سرکشاکرمیوں نے بجلی کے تاروں کو اوپر اٹھایا اور پھر قافلہ آگے بڑھ گیا۔ روڈ شو کا قافلہ جب ہجرتگنج پہنچا تو وہاں ستھت مہاتما گاندھی,سردار پٹیل اور بھیمراو امبیڈکر کی پرتما پر راہل اور پرینکا نے مالیارپن کیا۔
     
  • پرینکا گاندھی12فروری کو موہن لال گنج اور اناو کے کاریہ کرتاؤں سے ملاقات کرینگی۔ وہیں,دوپہر بعد وارانسی,گورکھپور,کوشامبی,پھولپر,الہ آباد,چندولی,غاضی پور,دھورہرا,ٖفتح پور اور لکھنؤ کے کاریہ کرتاؤں سے ملینگی۔
     
  • 13فروری کو پرینکا بارابنکی,کیسرگنج,بہرائچ,بانسگانو,دیوریا,ڈمریاگنج,کشینگر,سنت کبیر نگر,مہاراجگنج,پھیجاباد,شراوستی,گونڈا اور بستی کے نیتاؤں اور کاریہ کرتاؤں سے ملینگی۔ وہیں, 14فروری کو پرینکا گاندھی سیتاپر,سلیم پر,گھوسی,آعظم گڑھ,لالگنج,مچھلیشہر,جونپر,رابٹرسگنج,مرجاپر,بھدوہی,امبیڈکرنگر,بلیہ اور مشرکھ کے پارٹی کاریہ کرتاؤں سے ملاقات کرینگی۔
     
  • 50سال میں پہلی بار ایسا ہوگا جب گاندھی پریوار کا کوئی سدسیہ پارٹی مکھیالیہ میں4دن گجاریگا۔ اس سے پہلے70کے دشک میں پورو پردھان منتری اندرا گاندھی اور فیروز گاندھی اکثر یہاں آتے تھے اور کئی دن بتاتے تھے۔ تب وہ یہاں کی لاپلاس کالونی میں رہتے تھے۔
     
  • لوگوں کا دھنیواد کرتے ہوئے راہل گاندھی نے کہا که انہوں نے پردیش میں پارٹی کو مضبوط کرنے کی ذمیداری پرینکا گاندھی اور جیوترادتیہ سندھیا کو دی ہے۔ دونوں سے کہا ہے که لوک سبھا چناؤ میں بہتر پردرشن ہونا چاہئیے,جبکہ ودھان سبھا میں بھی کانگریس کی سرکار بننی چاہئیے۔ یوپی میں سبھی فیل ہو چکے ہیں۔ اگر یوپی میں کانگریس کو کھڑا کرنا ہے تو زمین سے جڑے لوگوں کو آگے بڑھانا ہوگا۔ آپ سبھی کو دل کو دھنیواد۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

آئییسائییس ماڈیول کے خلاف اینائیے کا حیدرآباد اور مہاراشٹر میں چھاپہ

راشٹریہ جانچ ایجینسی(اینائیے)حیدرآباد اور مہاراشٹر کے وردھا میں چھاپیماری کر رہی ہے۔ اینائیے سوتروں کے حوالے سے پراپت جانکاری کے انوسار اینائیے دوارہ حیدرآباد میں تین ستھانوں اور مہاراشٹر کے وردھا میں آئییسائییس ماڈیول کے خلاف سرچ آپریشن جاری ہے۔

20اپریل2019

وگیاپن

پی ایم مودی کو لیکر دیئے بیان پر کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی کی صفائی

کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی نے پی ایم مودی کو لیکر دیئے اپنے بیان پر صفائی دی ہے۔ انہوں نے کہا که بی جے پی کے سبھی امیدوار پی ایم مودی کے نام پر ووٹ مانگتے پھر رہے ہیں۔

20اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation