Loading...
Property Of Tayal Group Worth Rs 483 Crores Attached By Ed -بینک قرض گھوٹالا: ای ڈی نے اٹیچ کی تایل سموہ کی483کروڑ روپے کی سمپتی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بینک قرض گھوٹالا: ای ڈی نے اٹیچ کی تایل سموہ کی483کروڑ روپے کی سمپتی

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Wed, 15 May 2019 12:05 AM IST
پرورتن ندیشالیہ(لوگو)
پرورتن ندیشالیہ(لوگو)
خبر سنیں
ای ڈی نے کروڑوں روپے کے ایک بینک قرض گھوٹالے میں سخت کارروائی کرتے ہوئے کولکاتہ کے ایک ویوپارک سموہ کی483کروڑ روپے کی سمپتی اٹیچ کر لی۔ پرورتن ندیشالیہ(ای ڈی)نے منگلوار کو بتایا که فی الحال کولکاتہ کے تایل گروپ آف کمپنیج کی ممبئی ستھت کیئیسئیل اینڈ انڈسٹریز کی استھایی طور پر سموہ کی کچھ اچل سمپتی اٹیچ کی گئی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
ای ڈی نے بتایا که منی لانڈرنگ نرودھک ادھنیم(پیئیمئیلئے)کے تحت اٹیچ کی گئی سمپتیوں میں ناگپور کے ایک شاپنگ مال میں کیئیسئیل اینڈ انڈسٹریز کے مالکانہ حق والی2,70,374سکوایر فٹ جگہ بھی شامل ہے۔ ای ڈی کے مطابق,تایل سموہ اور کیئیسئیل سمیت اسکی چار کمپنیوں نے2008میں بینک آف انڈیا اور آندھر بینک سے قریب524کروڑ روپے کا قرض لیا تھا۔

آروپ ہے که تایل سموہ کے پرموٹر پروین کمار تایل نے اس پیسے کو شیل(مکھوٹا)کمپنیوں کے ذریعے ادھر ادھر گھما کر بعد میں ہڑپ لیا اور بینکوں کا قرض نہیں لوٹایا۔ ای ڈی نے سی بی آئی کی طرف سے اس معاملے میں درج تین ایف آئی آر کے آدھار پر جانچ شروع کی تھی۔ ای ڈی کے ایک ورشٹھ ادھیکاری کے مطابق,بینک ادھیکاریوں کی بھومکا کی بھی جانچ کی جا رہی ہے۔

تایل سموہ کے خلاف دوسری کارروائی

تایل سموہ کے خلاف یہ پیئیمئیلئے کے تحت دوسری کارروائی ہے۔ اس سے پہلے بھی سموہ کے خلاف یوکو بینک سے قرض لیکر ہڑپنے کے ایک معاملے کی جانچ چل رہی ہے۔ اس معاملے میں بھی ای ڈی نے2016میں سموہ کی قریب234کروڑ روپے کی سمپتی اٹیچ کر لی تھی۔ اس معاملے میں ای ڈی نے کولکاتہ کی وشیش پیئیمئیلئے عدالت میں چارج شیٹ بھی داخل کر چکی ہے۔

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

ایگجٹ پول پر عمر عبداللہ نے کیا ٹویٹ,کہا سروے غلط نہیں

لوک سبھا چناؤ2019کے ایگجٹ پول میں اینڈیئے کو پورن بہہ مت ملنے کے بعد عمر عبداللہ نے ٹویٹ کیا ہے۔ انہوں نے اپنے ٹویٹ میں کہا که سبھی ایگجٹ پول غلط نہیں ہو سکتے ہیں! یہ سمیہ ہے ٹی وی اور سوشل میڈیا کو بند کر دینے کا۔

19مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation