Loading...
Property Of Tayal Group Worth Rs 483 Crores Attached By Ed -بینک قرض گھوٹالا: ای ڈی نے اٹیچ کی تایل سموہ کی483کروڑ روپے کی سمپتی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بینک قرض گھوٹالا: ای ڈی نے اٹیچ کی تایل سموہ کی483کروڑ روپے کی سمپتی

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Wed, 15 May 2019 12:05 AM IST
پرورتن ندیشالیہ(لوگو)
پرورتن ندیشالیہ(لوگو)
خبر سنیں
ای ڈی نے کروڑوں روپے کے ایک بینک قرض گھوٹالے میں سخت کارروائی کرتے ہوئے کولکاتہ کے ایک ویوپارک سموہ کی483کروڑ روپے کی سمپتی اٹیچ کر لی۔ پرورتن ندیشالیہ(ای ڈی)نے منگلوار کو بتایا که فی الحال کولکاتہ کے تایل گروپ آف کمپنیج کی ممبئی ستھت کیئیسئیل اینڈ انڈسٹریز کی استھایی طور پر سموہ کی کچھ اچل سمپتی اٹیچ کی گئی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
ای ڈی نے بتایا که منی لانڈرنگ نرودھک ادھنیم(پیئیمئیلئے)کے تحت اٹیچ کی گئی سمپتیوں میں ناگپور کے ایک شاپنگ مال میں کیئیسئیل اینڈ انڈسٹریز کے مالکانہ حق والی2,70,374سکوایر فٹ جگہ بھی شامل ہے۔ ای ڈی کے مطابق,تایل سموہ اور کیئیسئیل سمیت اسکی چار کمپنیوں نے2008میں بینک آف انڈیا اور آندھر بینک سے قریب524کروڑ روپے کا قرض لیا تھا۔

آروپ ہے که تایل سموہ کے پرموٹر پروین کمار تایل نے اس پیسے کو شیل(مکھوٹا)کمپنیوں کے ذریعے ادھر ادھر گھما کر بعد میں ہڑپ لیا اور بینکوں کا قرض نہیں لوٹایا۔ ای ڈی نے سی بی آئی کی طرف سے اس معاملے میں درج تین ایف آئی آر کے آدھار پر جانچ شروع کی تھی۔ ای ڈی کے ایک ورشٹھ ادھیکاری کے مطابق,بینک ادھیکاریوں کی بھومکا کی بھی جانچ کی جا رہی ہے۔

تایل سموہ کے خلاف دوسری کارروائی

تایل سموہ کے خلاف یہ پیئیمئیلئے کے تحت دوسری کارروائی ہے۔ اس سے پہلے بھی سموہ کے خلاف یوکو بینک سے قرض لیکر ہڑپنے کے ایک معاملے کی جانچ چل رہی ہے۔ اس معاملے میں بھی ای ڈی نے2016میں سموہ کی قریب234کروڑ روپے کی سمپتی اٹیچ کر لی تھی۔ اس معاملے میں ای ڈی نے کولکاتہ کی وشیش پیئیمئیلئے عدالت میں چارج شیٹ بھی داخل کر چکی ہے۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

کرناٹک: سنگھ نیتاؤں سے ملے ییدیرپا,بولے اب دہلی کے نردیش کا انتظار

قریب ایک مہینے سے چل رہے کرناٹک کے ناٹک کا منگلوار دیر شام آخر پٹاکشیپ ہو گیا۔ کانگریس اور جدئیس ودھائکوں کے استعفے سے لڑکھڑائی14مہینے پرانی ایچ ڈی کمار سوامی سرکار بہہ مت پریکشن میں فیل ہونے کے بعد ستا سے باہر ہو گئی۔

24جولائی2019

وگیاپن

کشمیر مدعے پر مدھیہ ستھتا سویکار نہیں راجناتھ سنگھ

کشمیر پر مدھیہ ستھتا بوال پر سدن میں جم کر سنگرام ہوا۔ اس دوران رکشا منتری راجناتھ سنگھ نے کہا که جون میں مودیٹرمپ کی ملاقات ہوئی تھی,لیکن کشمیر مدعے پر ٹرمپ سے کوئی بات چیت نہیں ہوئی۔

24جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation