Loading...
Rahul Jija Vadra To Appear Before Ed Questioning In Connection With Bikaner Case -بیکانیر زمین معاملے میں رابرٹ واڈرا کی پھر ہوگی ای ڈی کے سامنے پیشی,پرینکا بھی پہنچیں- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بیکانیر زمین معاملے میں رابرٹ واڈرا کی پھر ہوگی ای ڈی کے سامنے پیشی,پرینکا بھی پہنچیں

نیوز ڈیسک,نئی دہلی Updated Mon, 11 Feb 2019 04:48 PM IST
رابرٹ واڈرا
رابرٹ واڈرا
خبر سنیں
رابرٹ واڈرا راجستھان کے بیکانیر میں ایک کتھت زمین گھوٹالے کی جانچ کے سلسلے میں منگلوار کو جے پور میں پرورتن ندیشالیہ(ای ڈی)کے سمکش پیش ہو سکتے ہیں۔ ادھیکاریوں نے سوموار کو یہ جانکاری دی۔ واڈرا کی ماں مارین بھی منگلوار کو جے پور کے بھوانی سنگھ روڈ ستھت ای ڈی کے شیتریہ کاریالیہ میں صبح10بجے پیش ہو سکتی ہیں۔ واڈرا اور انکی ماں سوموار کی دوپہر جے پور ہوائی اڈے پر پہنچے۔ پرینکا گاندھی بھی جے پور پہنچ چکی ہیں۔ سوموار کو انہوں نے بھائی راہل گاندھی کے ساتھلکھنؤ میں روڈ شو کیا۔
وگیاپن
وگیاپن



اگر واڈرا کل ای ڈی کے سمکش پیش ہوتے ہیں تو وہ اس جانچ ایجینسی کے سامنے چوتھی بار پیش ہو نگے۔ پچھلے تین موقعوں پر وہ اویدھ طریقے سے ودیش میں سمپتی خریدنے میں اپنی کتھت بھومکا کے لئے اپنے خلاف چل رہی دھنشودھن معاملے کی جانچ کے سلسلے میں دہلی میں ای ڈی کے سمکش پیش ہوئے۔

راجستھان اچ نیایالیہ کے نردیش پر واڈرا اور انکی ماں ای ڈی کے سمکش پیش ہونے والے ہیں۔ نیایالیہ نے اس وقت دونوں کو ای ڈی دوارہ کی جا رہی جانچ میں سہیوگ کرنے کو کہا تھا جب انہوں نے عدالت سے ای ڈی کو یہ نردیش دینے کی مانگ کی که وہ انکے خلاف کوئی کٹھور کارروائی نہیں کرے۔

ادھیکاریوں نے بتایا که معاملے کے جانچ ادھیکاری(آئیؤ)دھنشودھن روک تھام قانون(پیئیمئیلئے)کے تحت واڈرا اور انکی ماں کا بیان درج کرینگے۔ ای ڈی نے پچھلے ہفتے دہلی میں تین الگ الگ دن کل ملاکر قریب24گھنٹے کی پوچھ تاچھ کی۔

بیکانیر والے معاملے میں ای ڈی نے واڈرا کو تین بار طلب کیا تھا,لیکن وہ پیش نہیں ہوئے اور آخرکار عدالت کی شرن میں گئے۔ ای ڈی نے زمین سودے کے سلسلے میں2015میں ایک آپرادھک معاملہ درج کیا تھا۔ راجستھان پولیس دوارہ درج کی گئی کئی پراتھمکی اور دائر کئے گئے آروپ پتروں کا سنگیان لینے کے بعد یہ کیس درج کیا گیا تھا۔

پولیس نے یہ معاملے تب درج کئے جب بیکانیر کے تحصیلدار نے بھارت پاک سیما ہونے کے کارن سنویدنشیل مانے جانے والے علاقے میں زمین آونٹن میں کتھت پھرجیواڑے کی شکایت کی۔ سمجھا جاتا ہے که ای ڈی واڈرا سے کتھت طور پر جڑی کمپنی میسرس سکائیلائٹ ہاسپٹیلٹی پرائیویٹ لمٹیڈ کے کام کاج کے بارے میں پوچھ تاچھ کرنا چاہتی ہے۔ اسی کمپنی نے علاقے میں زمین خریدی تھی۔ جانچ ایجینسی واڈرا سے کتھت طور پر جڑے لوگوں کے بیانوں کو لیکر بھی ان سے پوچھ تاچھ کرنا چاہتی ہے۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

آئییسائییس ماڈیول کے خلاف اینائیے کا حیدرآباد اور مہاراشٹر میں چھاپہ

راشٹریہ جانچ ایجینسی(اینائیے)حیدرآباد اور مہاراشٹر کے وردھا میں چھاپیماری کر رہی ہے۔ اینائیے سوتروں کے حوالے سے پراپت جانکاری کے انوسار اینائیے دوارہ حیدرآباد میں تین ستھانوں اور مہاراشٹر کے وردھا میں آئییسائییس ماڈیول کے خلاف سرچ آپریشن جاری ہے۔

20اپریل2019

وگیاپن

پی ایم مودی کو لیکر دیئے بیان پر کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی کی صفائی

کرناٹک کے سی ایم ایچ ڈی کمار سوامی نے پی ایم مودی کو لیکر دیئے اپنے بیان پر صفائی دی ہے۔ انہوں نے کہا که بی جے پی کے سبھی امیدوار پی ایم مودی کے نام پر ووٹ مانگتے پھر رہے ہیں۔

20اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation