Loading...
Searches For Adult Online Content Has Boost After Government Banned Websites -اشلیل ویب سائٹوں پر پرتیبندھ کے بعد بھی خوب سرچ کیا جا رہا ہے ایڈلٹ کنٹینٹ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

اشلیل ویب سائٹوں پر پرتیبندھ کے بعد بھی خوب سرچ کیا جا رہا ہے ایڈلٹ کنٹینٹ

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Fri, 18 Jan 2019 03:23 PM IST
پرتیکاتمک تصویر
پرتیکاتمک تصویر -فوٹو: pexels.com
خبر سنیں
ناگرکوں کو اشلیل ویب سائٹ دیکھنے سے روکنے کے لئے سرکار کے پریاس وپھل نظر آ رہے ہیں۔ ایسا کہنا ہے ویب سائٹ اینالٹکس ڈاٹا کا۔ سرکار نے827ویب سائٹ پر پرتیبندھ لگانے کا آدیش بیتے سال اکتوبر میں دیا گیا تھا۔
وگیاپن
اسکے وپریت,بیتے کچھ مہینوں میں انٹرنیٹ پر اشلیل کنٹیٹ دیکھنے والوں کی سنکھیا ادھک رہی ہے۔ ایسا اسلئے کیونکہ جو کنٹینٹ ان اشلیل ویب سائٹ پر اپلبدھ تھا وہ دوسری سائٹوں پر شفٹ کر دیا گیا۔

سملرویب نام کی ویب اینالٹکس کمپنی نے59پرتبندھت ویب سائٹ کا ڈاٹا شیئر کیا,اس میں پتہ چلا که2018میں جنوری اور اکتوبر ماہ کے بیچ ہر مہینے اوسطاً1.7بلین لوگ پرتماہ ویب سائٹ پر وجٹ کر رہے تھے۔ اسکے بعد نومبر سے دسمبر کے بیچ میں یہ سنکھیا کم ہوکر پرتی ماہ0.8بلین رہ گئی۔ یہ سنکھیا پرتیبندھ ہونے کے بعد50فیصدی گر گئی۔ لیکن لوگوں کی اشلیل ویڈیو دیکھنے کو لیکر چاہ بالکل کم وہیں ہوئی۔ لوگ ایسی ویڈیو دیکھنے کے لئے ان441ویب سائٹ پر جانے لگے جو بین نہیں ہیں۔

ڈاٹا بتاتا ہے که ان ویب سائٹوں پر پرتماہ جنوری سے اکتوبر2018کے بیچ0.6بلین وجٹ ہوا کرتی تھیں۔ ساتھ ہی نومبر اور دسمبر کے بیچ ان پر اوسطاً2بلین وجٹ ہوا کرتی تھیں۔ یعنی نومبر اور دسمبر کے بیچ دونوں طرح کی ویب سائٹوں پر کل2.8وجٹ کی گئیں۔ جو که جنوری اور اکتوبر کے بیچ کی اوسطاً2.3وجٹ سے ادھک ہے۔

سملر ویب کا کہنا ہے که وہ کچھ انیہ پرتبندھت اشلیل ویب سائٹ کے ڈاٹا کو ساجھا نہیں کر سکتا کیونکہ وہ ادھک لوکپریہ نہیں ہیں۔ ساتھ ہی وہ وشوسنیہ بھی نہیں ہیں۔ لیکن انت میں نشکرش یہی نکلتا ہے که بھارت میں اشلیل کنٹینٹ دیکھنے والوں کی سنکھیا میں کوئی کمی نہیں آئی ہے۔ لوگ پرتبندھت ویب سائٹ پر جب اشلیل کنٹینٹ نہیں دیکھ پائے تو انہوں نے ان ویب سائٹوں کا سہارا لیا جو پرتبندھت نہیں ہیں۔

بتا دیں بیتے سال اکتوبر میں کیندر سرکار نے انٹرنیٹ سروس پرووائڈرس سے827پورن ویب سائٹ بلاک کرنے کی بات کہی تھی۔ سرکار نے یہ فیصلہ اتراکھنڈ ہائیکورٹ کے ایک فیصلے کے بعد لیا تھا۔ جسمیں کورٹ نے سرکار سے کہا که وہ2015کے اپنے پرانے آدیش کو دوبارہ لاگو کرے,جسمیں ان ویب سائٹ کو بند کرنے کی بات کہی گئی تھی,جن میں اشلیل کنٹینٹ تھا۔ یہ آدیش اسلئے دیا گیا تھا کیونکہ یہ مانا جاتا ہے که اشلیل کنٹینٹ کو دیکھنے سے یون شوشن کے معاملے بڑھتے ہیں۔ اسکے بعد کئی طریقے سے بتایا گیا که جس پرکار پرتیبندھ کو کام کرنا چاہئیے وہ نہیں ہوا۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

15راجیوں کی117سیٹوں پر متدان سمپن,تیسرے چرن میں ہوئی65فیصدی ووٹنگ

لوک سبھا چناؤ کے تیسرے اور سب سے بڑے چرن کے لئے منگلوار کو گجرات اور کیرل سہت کل15راجیوں میں116سیٹوں پر متدان متدان سمپن ہو گیا۔

23اپریل2019

وگیاپن

پی ایم مودی نے ممتا بنرجی پر سادھا نشانہ,کہا انکا سورج ہو چکا ہے است

بنگال میں ریلی کو سمبودھت کرتے ہوئے پی ایم مودی نے ممتا بنرجی پر سادھا نشانہ,کہا ریلیوں مے لوگوں کو بلانے کے لئے ودیشوں سے بلانے پڑ رہے ہیں فلمی کلاکار۔

24اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation