Loading...
Sp-bsp Alliance Heavy Over Bjp National Convention -بھاجپا کے راشٹریہ ادھویشن پر بھاری پڑا سپہ بسپا کا گٹھ بندھن- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

بھاجپا کے راشٹریہ ادھویشن پر بھاری پڑا سپہ بسپا کا گٹھ بندھن

امت شرما,نئی دہلی Updated Fri, 11 Jan 2019 09:02 PM IST
سپہ,بسپا
سپہ,بسپا
خبر سنیں
بھاجپا کے دو دوسیہ راشٹریہ ادھویشن میں پارٹی ادھیکش امت شاہ نے نریندر مودی سرکار کی اپلبدھیوں کا خوب بکھان کیا۔ سرجکل سٹرائک,آیشمان یوجنا,جندھن یوجنا اور نوٹبندی سے لیکر پارٹی کا آدھار5-6راجیوں سے بڑھکر بیس راجیوں تک جا پہنچنے کو انہوں نے پچھلے پانچ سال کی اپلبدھیوں کے روپ میں گنایا۔ لیکن اس پورے ادھویشن پر سپہ بسپا کے گٹھ بندھن کی چھایا صاف دکھائی پڑی۔
وگیاپن
خود امت شاہ نے اسے اوسروادی گٹھ بندھن قرار دیا اور کہا که جو لوگ کل تک ایک دوسرے سے بات کرنے کو تیار نہیں تھے,وہ آج اپنا استتو بچائے رکھنے کے لئے ساتھ آنے کو مجبور ہو گئے ہیں۔ لیکن اس گٹھ بندھن کی چنوتی کس طرح کی ہے اس بات کا احساس انہیں بھی ہے۔ اس بات کا سنکیت انکے اس بیان سے صاف ظاہر ہو جاتا ہے جسمیں انہوں نے کہا که انکے کاریہ کرتا ہر سیٹ پر پچاس فیصدی سے ادھک مت فیصد حاصل کرنے کا پریاس کر رہے ہیں اور وہ اس بار پچھلی بار کی تلنا میں زیادہ سیٹیں جیتینگے۔

پارٹی کے شیرش نیتاؤں میں ہی نہیں,ادھویشن میں پہنچے کاریہ کرتاؤں میں بھی اس بات کی چرچا خوب ہوئی که اتر پردیش میں سپہ بسپا کا گٹھ بندھن اور راشٹریہ سطر پر کانگریس کے ساتھ بننے والا سنبھاوت گٹھ بندھن بھاجپا کو کتنا نقصان پہنچا سکتا ہے۔ یوپی کی راجنیتی سے جڑے کاریہ کرتاؤں کا سپشٹ کہنا تھا که گٹھ بندھن پارٹی کے لئے پریشانیاں پیدا کر سکتا ہے۔

ہلانکی کانگریس کے نیترتو میں بننے والے گٹھ بندھن کو کاریہ کرتا پارٹی کے لئے بڑی پریشانی کا سبب نہیں مانتے۔ ہلانکی اترپردیش کے بھاجپا پروکتا آلوک اوستھی نے کہا که سورنوں کو دس فیصدی آرکشن دینے کی پہل کر پارٹی نے اچھا دانو کھیلا ہے۔ اس سے سامانیہ ورگ کے یووا بڑی سنکھیا میں پارٹی کے پرتی آکرشت ہوئے ہیں۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

کام ہوا,پر جاتیہ گنت سے ہوگی پریشانی

وگیاپن

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019
Astrology

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

بہار کے دماغی بخار کو پی ایم مودی نے بتایا'ناکامی',ماب لنچنگ پر کہا راجنیتی نہ ہو

پی ایم مودی نے سنسد میں پہلی بار بہار میں دماغی بخار کے قہر اور جھارکھنڈ میں ماب لنچنگ کی گھٹنا پر بھی اپنی بات رکھی۔ پی ایم مودی نے کہا که ایسے گمبھیر مدعوں پر راجنیتی نہیں ہونی چاہئیے۔

26جون2019

وگیاپن

پی ایم مودی نے غالب کے ذکر کے ساتھ سنایا جو شیر وہ غالب کا ہے ہی نہیں

پردھان منتری نریندر مودی نے راجیہ سبھا میں راشٹرپتی کے ابھبھاشن پر چرچا کا جواب دیا۔ راجیہ سبھا میں پی ایم مودی کا شاعرانہ انداز دیکھنے کو ملا۔

26جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation