Loading...
To Avoid Marriage At A Young Age, Police Recruited -منجلیں اور بھی ہیں:کم عمر میں شادی سے بچنے کے لئے پولیس میں بھرتی ہوئی- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

منجلیں اور بھی ہیں:کم عمر میں شادی سے بچنے کے لئے پولیس میں بھرتی ہوئی

مینا گھوڑکے Updated Fri, 12 Jul 2019 07:01 AM IST
مینا گھوڑکے
مینا گھوڑکے -فوٹو:امر اجالا
خبر سنیں
میں مہاراشٹر کے بیڈ ضلعے کی رہنے والی ہوں۔ یہاں کے گرامین علاقوں میں کھیتوں میں کام کرانے کے لئے اٹھارہ ورش سے کم عمر کی دلہنوں کی تلاش رہتی ہے۔ میں بھی اس جال میں پھنسنے والی تھی,پر وقت رہتے میں اس سے نکل گئی۔ بیڈ شیتر میں نہ تو پانی ہے,نہ روزگار۔ پچھلے کئی ورشوں سے میرا علاقہ سوکھے کی مار جھیل رہا ہے,جسکے چلتے ہر کسی کی کھیتی باڑی بھگوان بھروسے ہی چلتی ہے۔ میرے گھر کی پرستھتی بھی کچھ ٹھیک نہیں تھی۔ پتا کھیتوں میں کام کرتے تھے,پر آرتھک روپ سے سمپن نہیں تھے۔ انھیں پرستھتیوں کے چلتے ساتویں کلاس کی پڑھائی کے دوران میری بڑی بہن کی شادی کر دی گئی۔
وگیاپن
میرے ساتھ ہی پڑھائی کر رہی کئی لڑکیوں کو شادی اور کھیتوں میں کام کرنے کے لئے اپنی پڑھائی چھوڑنی پڑی۔ اس سب سے میں پریشان تھی,لیکن من میں ٹھان لیا که اپنی زندگی بڑی بہن کی راہ پر نہیں جانے دونگی۔ میں صرف ایک گھریلو مہلا بن کر نہیں رہنا چاہتی تھی۔ میں نہ تو کھیتوں میں کام کرنا چاہتی تھیں,نہ پڑھائی بیچ میں چھوڑکر اپنا شادی بیاہ کرنا چاہتی تھی۔ میرے سکول کے آدھے سے زیادہ دن کھیت میں ہی گزرے۔

وہاں کے انبھو سے ایک چیز تو میں نے جان لی تھی که,سنسادھنوں کے ابھاؤ میں پیداوار تو ہمیشہ خراب ہی ہوتی ہے۔ اس سے کہاں جیون بسر ہونے والا ہے۔ پڑھائی کے دنوں میں ہی میں نے وچار کیا که آج کے سمیہ میں مہلاؤں کے لئے سب سے سرکشت نوکری کیا ہو سکتی ہے۔ تب مجھے سمجھ میں آیا که پولیس کی نوکری ہی سب سے سرکشت ہو سکتی ہے۔ اس میں دو فائدے دکھے,ایک تو نوکری مل جائیگی,دوسرا مہلا کانسٹیبل پر کسی کو کدرشٹی ڈالنے کی ہمت نہیں ہوگی۔

مہاراشٹر پولیس سیوا میں مہلاؤں کو تینتیس فیصدی آرکشن کا پراودھان ہے۔ ایسے میں یہاں بارہویں پاس ہونے کے بعد اٹھارہ سال کی عمر میں آرام سے پولیس کی وردی مل جاتی ہے۔ حالات یہ ہیں که,جن کی لڑکیاں پولیس میں نوکری پا جاتی ہیں,انکے گھروالوں کی بھی اجت بڑھ جاتی ہے۔ اسی لئے یہاں کے گاؤوں کی لڑکیوں کے پولیس میں بھرتی ہونے کے پیچھے انکا جنون بھی ہوتا ہے۔ ساتھ ہی پولیس کی نوکری میں شروع سے ہی اچھا ویتن پرتماہ ملنے لگتا ہے,جس سے ماں باپ کی زندگی بھی آسان ہو جاتی ہے۔ میرے پولیس سیوا میں جانے کے پیچھے یہ سب مکھیہ کارن رہے۔

بیڈ کی لگ بھگ پچاس فیصدی لڑکیوں کی شادی کشور عمر میں ہی کر دی جاتی ہے۔ پڑھائی کے دنو میں ہی میں نے ایک دن اخبار میں پولیس بھرتی کا وگیاپن دیکھا۔ حالانکہ تب گھر والے میری شادی کی یوجنا بنا رہے تھے۔ میں نے دیکھ رکھا تھا که,پرشوں کے ساتھ کھیتوں میں کام کرنے کے لئے ہی کم آیو والی لڑکیوں کی شادی کی مانگ زیادہ رہتی ہے۔ جن کی بیٹیاں پولیس میں کام کر رہی ہوتی ہیں,انکے ماں باپ کو دہیج بھی نہیں دینا پڑتا ہے۔

اسی لئے میں نے اپنے پتا سے کہا که,ابھی شادی نہیں کرونگی۔ اس پر میرے پتا نے شرط رکھ دی که,جاؤ پولیس بھرتی کی پریکشا دے دو,لیکن اگر چین نہ ہوا تو بیاہ کر دیا جائیگا۔ میں نے پولیس میں بھرتی ہونے کی ساری اپچارکتائیں آسانی سے پوری کر ڈالیں,جسکے بعد مجھے پولیس کانسٹیبل کی نوکری مل گئی۔

جب میرے چین کی جانکاری ملی,تو پرواروالے تو خوش ہی ہوئے,ساتھ ہی گانووالوں نے بھی خوب شاباسیاں دی۔ میں بیڈ ضلعے کے اینٹی ہیومن ٹریپھکنگ یونٹ میں اپنی نوکری کے چار سال گزار چکی ہوں۔ میری کوشش ہے که انیہ لڑکیوں کو بھی آگے بڑھنے میں مدد کر سکوں۔

-وبھن ساکشاتکاروں پر آدھارت۔
وگیاپن

Recommended

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع
TAMS

بنائیں ڈجیٹل میڈیا میں کریر,کورس کے بعد پلیسمینٹ کا بھی موقع

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019
Astrology Services

اپنی سنتان کی لمبی آیو کے لئے اس جنم اشٹمی متھرا میں سنتان گوپال پاٹھ اور ہون کروائیں- 24اگست2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all Education News in Hindi related to careers and job vacancy news, exam results, exams notifications in Hindi etc. Stay updated with us for all breaking news from Education and more Hindi News.

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

رام مندر میں سونے کی اینٹ لگوائیگا یہ مغل ونشج!

خود کو مغل سامراجیہ کے انتم شاسک بہادر شاہ جفر کا ونشج بتانے والے راج کمار یعقوب ہبیبدین تسی نے ایودھیا میں رام مندر نرمان کے لئے سونے کی اینٹ دان دینے کا پرستاؤ دیا ہے۔

19اگست2019

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation