Loading...
What Is Cut Money You Need To Pay To Avail Govt Benefits In Mamata Banerjees West Bengal -دیدی کے راج میں کٹ منی کی وصولی,انتم سنسکار کے لئے بھی وصول رہے کمیشن- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

دیدی کے راج میں کٹ منی کی وصولی,انتم سنسکار کے لئے بھی وصول رہے کمیشن

نیوز ڈیسک,نئی دہلی Updated Thu, 11 Jul 2019 05:16 PM IST
پچھم بنگال کٹ منی
پچھم بنگال کٹ منی -فوٹو:پرتیکاتمک تصویر
خبر سنیں
پچھم بنگال میں ترنمول کانگریس کے شاسنکال میں شروع ہوا کٹ منی کا کھیل اب پارٹی کے گلے کی پھانس بن گیا ہے۔ کچھ دنوں پہلے ترنمول کانگریس پرمکھ اور پچھم بنگال کی مکھیہ منتری ممتا بنرجی نے اپنی پارٹی کے نیتاؤں اور جنپرتندھیوں کو آدیش دیا تھا که لوگوں سے کسی بھی طرح کی کٹ منی نہ لی جائے۔ اسکے بعد سے عام لوگوں کو کٹ منی کی رقم لوٹانے کا سلسلہ شروع ہو گیا۔
وگیاپن
وگیاپن
ممتا بنرجی نے اس معاملے پر دخل دیتے ہوئے سختی برتنے کی بات کہی۔لیکن تب تک بہت دیر ہو چکی تھی۔ کٹ منی کو لیکر لوگوں میں بھاری ناراضگی سامنے آئی اور یہ معاملہ پوری طرح ساروجنک بھی ہو گیا۔ممتا کیسویکاروکتی کے باوجود پارٹی کی چھوی کو نقصان پہنچا ہے۔ اسکا کھامیاجا پارٹی کو بھوشیہ میں بھگتنا پڑ سکتا ہے۔ بھارتیہ جنتا پارٹی کو لوک سبھا چناؤ کے دوران بیٹھے بٹھائے یہ مدعا مل گیا تھا۔ آگامی ودھان سبھا چناؤ میں بھی اس مدعے کو بھنانے کی پوری سنبھاونا ہے۔

کیا کہا تھا ممتا نے

ترنمول کانگریس نیچے تک بھرشٹاچار کے گرت میں ڈوبی ہوئی ہے اور اب سمیہ آ گیا ہے که اس پر سختی سے قابو پایا جائے۔ مجھے پارٹی میں چور نہیں چاہئیے۔ جنہوں نے لوگوں سے پیسہ لیا ہے,وہ جاکر انہیں لوٹا دیں۔ آپ لوگ تو مردوں کو بھی نہیں چھوڑ رہے ہیں اور غریبوں کو اپنے پرجنوں کے انتم سنسکار کے لئے سرکار سے مل رہے2,000روپے میں سے بھی10فیصدی کمیشن وصول رہے ہیں۔
 

کٹ منی ریٹ لسٹ

  • انتم سنسکارکے لئے غریبوں کو دی جانے والی سمبیاتی سہایتا کے2000روپے کے بدلے200روپےکٹ منی
  • سوچھ بھارت (نرمل بانگلا)کے تحت شوچالیہ بنانے کی سرکاری مدد راشی10000-12000کے بدلے1000روپےکٹ منی
  • منریگاکے تحت پردھان منتری آواس یوجنا گھروں کے لئے ملنے والی سرکاری سہایتا راشی18000کے بدلے8000روپےکٹ منی
  • پردھان منتری آواس یوجنا-گرامین گھر(بنگلار باڑی)کے لئے1.2لاکھ روپے پانے کے لئے10000روپےکٹ منی
  • اجولا یوجناکے تحت ایل پی جی کنیکشن کے لئے پرتیک لابھارتھی سے500سے600روپےتک کٹ منی
  • گرامین روزگار گارنٹی یوجنامنریگا کے تحت آنے والے کامگاروں سے20سے40روپے پرتیدنکٹ منی وسولنا

کیا ہوتا ہے کٹ منی

کٹ منی ستادھاری نیتاؤں دوارہ ستھانیہ شیتر کی پریوجناؤں کے لئے سویکرت دھنراشی سے لیا جانے والا ان اپچارک کمیشنہے۔اداہرن کے لئے,یدی سرکار کسی وشیش پریوجنا کے وتپوشن کے لئے100روپے جاری کرتی ہے,تو ستھانیہ نیتا انودان جاری کروانے کے بدلے کے لئے کمیشن کے روپ میں25روپے وصول کرتے ہیں۔ اس کمیشن کو نچلے سطر کے نیتا سے لیکر ورشٹھتم نیتا تک سبھی کے بیچ بانٹا جاتا ہے۔

کٹ منی لوٹانا شروع

جنتا کے ورودھ پردرشنوں کے دباوٴ میں آ کر پوروی بردھمان ضلعے میں ترنمول کانگریس کے چھہ ستھانیہ نیتاؤں نے لوگوں سے کتھت‘کٹ منی’ (کمیشن)کے طور پر لئے گئے1.5لاکھ روپے واپس لوٹا دیئے۔ کیتگرام کے لوگوں کا آروپ تھا که ترنمول کانگریس کے ان نیتاؤں نے نبگرام پنچائت کے شبلون گاؤں میں سرکاری آواس یوجنا کے45لابھارتھیوں سے اویدھ طریقے سے‘کمیشن’لیا ہے۔

سویکاروکتی سے بڑھا سنکٹ

کٹ منی کی وصولی کے بارے میں ممتا بنرجی کی سویکاروکتی نے ترنمول کانگریس کا سنکٹ بڑھایا ہی ہے۔ اس سے2021کے ودھان سبھا چناووں میں راجیہ کی ستا پانے کی بھاجپا کی کوششوں کو بل ہی ملیگا۔ جے شری رام کا نعرہ لگانے والے بھاجپا کاریہ کرتاؤں کے ساتھ سڑک پر وواد,بانگلا نہ بولنے کے لئے'باہری'لوگوں کے خلاف غصہ اور ڈاکٹروں کی ہڑتال سے نبٹنے میں برتی گئی کوتائی,ترنمول کی چھوی اور ساکھ پر بٹا لگا چکی ہیں۔ یہی وجہ ہے که بڑی سنکھیا میں پارٹی نیتاؤں نے پالا بدل کر بھاجپا کا رخ کر لیا ہے۔

بھرشٹاچاری دیشوں کی سوچی میں بھارت81ویں ستھان پر

بھرشٹاچار کو لیکر بھارت کے سرکاری شیتر کی چھوی دنیا کی نگاہ میں اب بھی خراب ہے۔ انترراشٹریہ غیر سرکاری سنگٹھن ٹرانسپیرینسی انٹرنیشنل کی اس سال جنوری میں آئی رپورٹ "گلوبل کرپشن انڈیکس 2017" میں بھارت کو81ویں ستھان پر رکھا گیا ہے۔2016کی تلنا میں2017میں بھارت کی رینک میں گراوٹ بھی درج کی گئی ہے۔2017میں176دیشوں کی سوچی میں بھارت79ویں ستھان پر تھا,وہیں2016میں بھارت76ویں ستھان پر تھا۔

بھرشٹاچار کے خلاف سرکاروں کو ایک سشکت سندیش دینے کے ادیشیہ سے1995میں شروع کئے گئےاس سوچکانک میں180دیشوں کی ستھتی کا آکلن کیا گیا ہے۔ اس سوچکانک کو وشلیشکوں,کاروباریوں اور وشیشگیوں کے آکلن اور انوبھووں پر آدھارت بتایا جاتا ہے۔ اس میں پترکاروں,کاریہ کرتاؤں اور وپکشی نیتاؤں کے لئے کام کی آزادی جیسی کسوٹیاں بھی اپنائی جاتی ہیں۔

جہاں تک بھارت کے پڑوسی دیشوں کی بات کی جائے تو اس سوچی میں پاکستان کو117ویں,بانگلادیش کو143ویں,میانمار کو130ویں تتھا شری لنکا کو91ویں ستھان پر رکھا گیا ہے۔ بھارت کے پڑوسی دیشوں میں بھوٹان کا سکور سب سے اچھا67انک رہا ہے۔ وہ سوچی میں26ویں ستھان پر ہے۔ چین41انک کے ساتھ اس سوچی میں77ویں ستھان پر ہے۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News apps, iOS Hindi News appsاورAmarujala Hindi News appsاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

India News

دو بار مکھیہ منتری بنے کمار سوامی,لیکن دونوں ہی بار دھوکا دے گیا نصیب

ودھان سبھا میں وشواس پرستاؤ پر متدان میں کانگریسجدئیس گٹھ بندھن سرکار گر گئی اور دوسری بار کرناٹک کے مکھیہ منتری بنے ایچ ڈی کمار سوامی ایک بار پھر اپنا کاریہ کال پورا نہیں کر پائے۔

23جولائی2019

وگیاپن

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھی, 31اگست تک کر سکیں گے فاعل

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھ گئی ہے۔ اب31اگست تک کر سکیں گے فاعل۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation