Loading...
700 Crores To Be Expend On Village School, Health And Cleanliness Projects In Jammu Kashmir -جموں کشمیر: امت شاہ کے دورے کا ہوا اثر,گاؤوں کے سکولوں اور پی ایچ سی پر خرچ ہو نگے700کروڑ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

جموں کشمیر: امت شاہ کے دورے کا ہوا اثر,گاؤوں کے سکولوں اور پی ایچ سی پر خرچ ہو نگے700کروڑ

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جموں Updated Fri, 12 Jul 2019 01:36 AM IST
گرہ منتری امت شاہ اور راجیہ پال ستیہ پال ملک
گرہ منتری امت شاہ اور راجیہ پال ستیہ پال ملک -فوٹو:فاعل,امر اجالا
خبر سنیں
جموں کشمیر کے گاؤوں میں وکاس کاریہ کی گتی بڑھانے کے لئے کیندر سرکار کی اور سے جاری700کروڑ روپے مل چکے ہیں۔ اس دھن کو4483پنچایتوں میں گاؤوں کی جن سنکھیا کے حساب سے شکشا اور سواستھیہ سیواؤں کے ساتھ ساتھ سوچھتا کاریہ کرموں میں پراتھمکتا کے آدھار پر خرچ کیا جائیگا۔ انومان کے مطابق500کی آبادی والے گاؤوں کو ان کاریوں کے لئے قریب ایک ایک لاکھ روپے دیئے جا ئینگے۔
وگیاپن
پہلی قسط میں ملے دھن سے پراتھمک سکولوں کے ساتھ ہی ڈسپینسری یا پراتھمک سواستھیہ کیندروں میں مرمت کے کاریہ کے علاوہ گلیوں اور نالیوں کی صفائی اور مرمت کی جائیگی۔ اسے گرامین شیتروں میں لوگوں کو بنیادی سودھائیں اپلبدھ کرا کر سرکار کے پرتی وشواس بحالی کی کوشش مانا جا رہا ہے۔

کیندریہ گرہ منتری امت شاہ نے نو جولائی کو گھوشنا کی تھی که ریاست کی گرام پنچایتوں کے لئے3700کروڑ روپے کا پیکیج دیا گیا ہے۔700کروڑ روپے کی پہلی قسط جاری کرنے کے بعد1500-1500کروڑ کی راشی دو بار میں دی جائیگی۔ ریاست کی گرامین وکاس ایوں پنچایتیراج وبھاگ کی پرشاسنک سچو شیتل نندا نے دھن ملنے کی پشٹی کر دی ہے۔

دراصل,کیندر سرکار آتنکواد کے خلاف جیرو ٹالرینس کی نیتی کے ساتھ ہی گرامین شیتر میں وکاس کو گتی دینا چاہ رہی ہے۔ اس ایجنڈے پر آگے بڑھنے کے لئے شاہ27جون کو ریاست کے اپنے پہلے دورے میں پنچوںسرپنچوں کے پرتندھی منڈل سے ملاقات کے دوران سپشٹ کر دیا تھا۔

شاہ کے دورے کے بعد سے راجیہ میں پنچایتوں کے سشکتکرن اور سرپنچوں پنچوں کے ادھیکار بڑھانے کے لئے پردیش سرکار کی طرف سے لگاتار پہل کر رہی ہے۔ ریاست میں تھری ٹیر پنچایتراج سسٹم لاگو کرنے کے تحت مکھیہ چناؤ ادھیکاری شیلیندر کمار کو چٹھی بھی بھیجی گئی ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

دہلیکٹرا کے بیچ ٹرائل رن میں سب پھرسٹ کلاس, 130کمی کی رفتار سے دوڑی وندے بھارت ٹرین

سودیشی سیمی ہائی سپیڈ ٹرین وندے بھارت کا نئی دہلی سے کٹرا کے بیچ سپھل ٹرائل رن سوموار کو ہوا۔ ٹرین130کمی پرتی گھنٹے کی رفتار سے نردھارت سمیہ دوپہر12:38بجے جموں ریلوے اسٹیشن پر پہنچ گئی۔

23جولائی2019

وگیاپن

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھی, 31اگست تک کر سکیں گے فاعل

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھ گئی ہے۔ اب31اگست تک کر سکیں گے فاعل۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation