Loading...
Army Helped Pregnent Women To Reach Hospital During Snowfall And -7 Degree Temp In Jammu Kashmir -گربھوتی کو سٹریچر پر رکھ کر2.5کمی تک برف میں چلے جوان,مہلا نے جڑواں بچوں کو دیا جنم- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

گربھوتی کو سٹریچر پر رکھ کر2.5کمی تک برف میں چلے جوان,مہلا نے جڑواں بچوں کو دیا جنم

نیوز ڈیسک,امر اجالا,سرینگر Updated Mon, 11 Feb 2019 06:17 PM IST
سینا
سینا -فوٹو:فاعل
خبر سنیں
جموں کشمیر میں بھاری برفباری کے بیچ سمیہ رہتے ملی سینا کی مدد سے ایک گربھوتی مہلا نے جڑواں بچیوں کو جنم دیا ہے۔ سینا صحیح سمیہ پر مہلا کی مدد کے لئے سامنے آئی اور اسے اتر کشمیر کے باندیپورا جلا اسپتال میں بھرتی کرایا۔
وگیاپن
وگیاپن
سینیہ ادھیکاریوں نے بتایا که8فروری کو باندیپورا میں سینا کی پنار شور کے کمپنی کمانڈر کو ایک گرامین نے فون کیا اور اسنے گربھوتی پتنی گلشانا بیگم کو اسپتال لے جانے کے لئے سینا کی مدد مانگی۔ انہوں نے بتایا که بھاری برفباری ہونے کے کارن موسم کافی خراب تھا۔ تاپمان شونیہ سے سات ڈگری سیلسیس کم تھا۔

ادھیکاریوں نے بتایا که برفباری کے کارن سڑکیں برف سے ڈھکی ہوئی تھیں,جس سے گاڑیوں کی آواجاہی ناممکن ہو گئی تھی,لیکن مہلا کو اسپتال لے جانا ضروری تھا۔ ایسے میں باندیپورا راشٹریہ رائفلس کے جوان کچھ ہی سمیہ میں مہلا کے گھر پہنچے اور سڑک پر کمر تک جم چکی برف سے پار ہوتے ہوئے اسے ڈھائی کلومیٹر تک ایک سٹریچر پر لے گئے۔ اسکے بعد سینا کی ایمبولینس سے مہلا کو باندیپورا جلا اسپتال پہنچایا۔

ایک ایک پل کی اہمیت سمجھتے ہوئے تھلسینا نے مہلا کے اسپتال پہنچنے سے پہلے ہی اسینیہ(سول)ادھیکاریوں سے بات چیت کر وہاں ڈاکٹروں کا انتظام کر دیا تھا۔ سواستھیہ جانچ کے بعد مہلا کو بتایا گیا که وہ جڑواں بچوں کی ماں بننے والی ہے جسکے لئے آپریشن کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اسکے بعد آپریشن کے لئے اسے سرینگر اسپتال لے جایا گیا۔ ادھیکاریوں کے مطابق مہلا نے آٹھ فروری کی ہی رات جڑواں بچیوں کو جنم دیا۔

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

جموں کشمیر سینا کی پیٹرولنگ پارٹی پر حملہ,جوابی کارروائی میں ایک آتنکی ڈھیر

اتری کشمیر کے سوپور کے راپھیاباد میں آتنکیوں نے وترگام میں32آر آر آرمی پیٹرول پارٹی پر حملہ کیا ہے۔

19اپریل2019

وگیاپن

باراملا کے کشمیری پنڈتوں کے لئے اودھمپور میں بنایا گیا وشیش پولنگ بوتھ

جموں کشمیر میں جموںپنچھ اور باراملا لوک سبھا سیٹوں پر متدان ہوا۔ باراملا چھوڑ کر جموں سنبھاگ میں رہ رہے کشمیری پنڈتوں کے لئے اودھمپور میں ایک وشیش پولنگ بوتھ کی ویوستھا کی گئی۔ دیکھیئے یہ رپورٹ۔

11اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation