Loading...
Central Armed Police Force Personnel Age Of Retirement Will Be 60 Years -کیندریہ سشستر پولیس بل کرمیوں کی رٹائرمینٹ کی عمر ہوگی60سال- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کیندریہ سشستر پولیس بل کرمیوں کی رٹائرمینٹ کی عمر ہوگی60سال

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جموں/نئی دہلی Updated Thu, 16 May 2019 05:30 AM IST
supreme court
supreme court -فوٹو: ANI
خبر سنیں
کیندریہ سشستر پولیس بل(سیئیپیئیپھ)کرمیوں کی سیوانورتی کی عمر سیما60سال تے کی جانے والی ہے۔ اس سمبندھ میں دہلی ہائیکورٹ کے فیصلے کے خلاف داخل کیندر سرکار کی ایک وشیش انومتی یاچکا(ایسئیلپی)کو اچتم نیایالیہ نے حال ہی میں خارج کر دیا تھا۔ کیندر سرکار کے پاس دہلی ہائیکورٹ کے فیصلے کو لاگو کرنے کے لئے مئی ماہ کے انت تک کا سمیہ ہے۔
وگیاپن
آدھکارک سوتروں نے بدھوار کو بتایا که دراصل کیندریہ سشستر پولیس بل (سیئیپیئیپھ)میں سیوانورتی کی موجودہ عمر میں موجود ایک وسنگتی پر اچ نیایالیہ نے جنوری میں ایک آدیش جاری کیا تھا,جسکے خلاف کیندر سرکار نے شیرش نیایالیہ کا رخ کیا تھا۔سرکشا پرتشٹھان میں موجود سوتروں نے کہا که سبھی کیندریہ سشستر پولیس بلوں(سیئیپیئیپھ)کے ساتھ پرامرش کے بعد یہ تے ہے که سبھی بلوں میں سیوانورتی کی عمر میں سمیسیما کے پہلے ایکروپتا لائی جائے۔

ایک ورشٹھ ادھیکاری نے کہا,اس سمبندھ مے آدیش گرہ منترالیہ کی انتم منظوری کے بعد جاری کیا جائیگا۔ سبھی بلوں کے ساتھ کچھ دور کے پرامرش کے بعد یہ وشلیشن کیا گیا ہے جوان سے لیکر ورشٹھ ادھیکاریوں تک سبھی کرمیوں کی سیوانورتی کی عمر موجودہ سمیہ میں کچھ معاملوں میں57ورش کے بجائے60سال تے کی جانی چاہئیے۔
-
وگیاپن
آگے پڑھیں

سبھی بلوں و رینکوں میں ایکروپتا ہونی چاہئیے

وگیاپن

Recommended

ابھرچی  ایک انوٹھی پہل اب پڑھائی نہیں بنیگی بوجھ
Invertis university

ابھرچی ایک انوٹھی پہل اب پڑھائی نہیں بنیگی بوجھ

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 29/جولائی/2019
Astrology

لمبی آیو اور اچھی صحت کے لئے اس ساون مہاکالیشور جیوترلنگ میں کرائیں ردرابھشیک- 29/جولائی/2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںAndroid Hindi News App, iOS Hindi News AppاورAmarujala Hindi News APPاپنے موبائل پہ|
Get all India News in Hindi related to live update of politics, sports, entertainment, technology and education etc. Stay updated with us for all breaking news from India News and more news in Hindi.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

راجیہ پال ستیہ پال ملک بولے آتنکی سرکشابلوں کے بجائے بھرشٹ راجنیتاؤں کو نشانہ بنائیں

جموں کشمیر کے راجیہ پال ستیہ پال ملک نے رویوار کو کرگل میں ایک کاریہ کرم کے دوران ووادت بیان دیا ہے۔

21جولائی2019

وگیاپن

نوی ممبئی میں تیز رفتار کار کا قہر, 2لوگوں کی موت,چار گھائل

مہاراشٹر کے نوی ممبئی میں سڑک حادثہ ہوا ہے.حادثے میں دو لوگوں کی موت ہو گئی ہے جبکہ چار لوگ گمبھیر روپ سے گھائل بتائے گئے ہیں.گھائلوں کو اسپتال میں بھرتی کرا دیا گیا۔

22جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation