Loading...
Central Armed Police Force Personnel Age Of Retirement Will Be 60 Years -کیندریہ سشستر پولیس بل کرمیوں کی رٹائرمینٹ کی عمر ہوگی60سال- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

کیندریہ سشستر پولیس بل کرمیوں کی رٹائرمینٹ کی عمر ہوگی60سال

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جموں/نئی دہلی Updated Thu, 16 May 2019 05:30 AM IST
supreme court
supreme court -فوٹو: ANI
خبر سنیں
کیندریہ سشستر پولیس بل(سیئیپیئیپھ)کرمیوں کی سیوانورتی کی عمر سیما60سال تے کی جانے والی ہے۔ اس سمبندھ میں دہلی ہائیکورٹ کے فیصلے کے خلاف داخل کیندر سرکار کی ایک وشیش انومتی یاچکا(ایسئیلپی)کو اچتم نیایالیہ نے حال ہی میں خارج کر دیا تھا۔ کیندر سرکار کے پاس دہلی ہائیکورٹ کے فیصلے کو لاگو کرنے کے لئے مئی ماہ کے انت تک کا سمیہ ہے۔
وگیاپن
آدھکارک سوتروں نے بدھوار کو بتایا که دراصل کیندریہ سشستر پولیس بل (سیئیپیئیپھ)میں سیوانورتی کی موجودہ عمر میں موجود ایک وسنگتی پر اچ نیایالیہ نے جنوری میں ایک آدیش جاری کیا تھا,جسکے خلاف کیندر سرکار نے شیرش نیایالیہ کا رخ کیا تھا۔سرکشا پرتشٹھان میں موجود سوتروں نے کہا که سبھی کیندریہ سشستر پولیس بلوں(سیئیپیئیپھ)کے ساتھ پرامرش کے بعد یہ تے ہے که سبھی بلوں میں سیوانورتی کی عمر میں سمیسیما کے پہلے ایکروپتا لائی جائے۔

ایک ورشٹھ ادھیکاری نے کہا,اس سمبندھ مے آدیش گرہ منترالیہ کی انتم منظوری کے بعد جاری کیا جائیگا۔ سبھی بلوں کے ساتھ کچھ دور کے پرامرش کے بعد یہ وشلیشن کیا گیا ہے جوان سے لیکر ورشٹھ ادھیکاریوں تک سبھی کرمیوں کی سیوانورتی کی عمر موجودہ سمیہ میں کچھ معاملوں میں57ورش کے بجائے60سال تے کی جانی چاہئیے۔
-
وگیاپن
آگے پڑھیں

سبھی بلوں و رینکوں میں ایکروپتا ہونی چاہئیے

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

باراملا میں سرکشا بلوں نے آتنکیوں کو گھیرا,کل سینا نے ڈھیر کئے تھے6آتنکی, 2جوان ہوئے تھے شہید

باراملا میں ایک بار پھر سے سرکشا بلوں نے سرچ آپریشن چلایا ہے۔ سرکشا بلوں کو علاقے میں آتنکی چھپے ہونے کی سوچنا ملنے پر سرچ آپریشن شروع کیا گیا ہے۔

17مئی2019

وگیاپن

پہلے زمین پر لڑکھڑا کر گریں کرن خیر,پھر کیا متدان

چنڈیگڑھ سے بھاجپا کی سانسد کرن خیر متدان کرنے جا رہی تھیں تبھی لڑکھڑا کر گر پڑیں۔ سوشل میڈیا پر یہ ویڈیو کافی وائرل ہو رہا ہے۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation