Loading...
Former Ias Shah Faesal Press Conference In Srinagar Jammu Kashmir -پاکستانی پی ایم عمران خان اور کیجریوال سے پربھاوت: شاہ فیصل- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

پاکستانی پی ایم عمران خان اور کیجریوال سے پربھاوت: شاہ فیصل

نیوز ڈیسک,امر اجالا,جموں Updated Fri, 11 Jan 2019 04:31 PM IST
شاہ فیصل
شاہ فیصل -فوٹو:ایئینائی
خبر سنیں
پورو آئی اے ایس ادھیکاری شاہ فیصل چناؤ لڑکر جموں کشمیر کا مقدر بدلنے کی کوشش کرینگے۔ وہ سنسدیہ چناؤ لڑینگے۔ حالانکہ اسکے لئے وہ مکھیہ دھارا کے کسی راجنیتک دل میں شامل نہیں ہو نگے۔ انہیں حریت کی وچار دھارا منظور نہیں ہے۔ شاہ فیصل نے خود کو دہلی کے مکھیہ منتری اروند کیجریوال اور پاکستانی پردھان منتری عمران کا فین بتایا۔ انہوں نے شکروار کو پترکاروں سے کہا که جہاں تک حریت جیسی تنجیموں کی بات ہے تو وہ سسٹم میں وشواس نہیں رکھتیں,لیکن میرا ودھائکا میں پورا وشواس ہے۔
وگیاپن
حریت میں شامل ہونے کی سنبھاونا کے بارے میں ایک سوال پر فیصل نے کہا که وہ ایسا نہیں کرینگے۔ کیونکہ حریت کی وچار دھارا انکی وچار دھارا سے الگ ہے۔ انہوں نے کہا‘میں سسٹم سے آیا ایک آدمی ہوں اور میرے پاس انبھو ہے اور میری وشیشگیتا شاسن میں ہے۔ مجھے ان سنستھانوں میں کچھ کرنے میں خوشی ہوگی جہاں میں ایک پرشاسک کے روپ میں اپنے انبھو کا اپیوگ کر سکتا ہوں۔ حریت کا چونکہ چناؤ کی راجنیتی میں وشواس نہیں ہے اسلئے مجھے لگتا ہے که اس سمیہ میں ایسا کرنے میں سکشم نہیں ہو سکتا ہوں۔’حالانکہ انہوں نے کہا که یہ ماننا غلط ہے که کشمیر سمسیا کے سمادھان میں حریت کی کوئی بھومکا نہیں ہے۔

انہوں نے کہا که وہ اگلا قدم اٹھانے سے پہلے راجنیتک دلوں سہت سبھی سمان وچار دھارا کے لوگوں کے ساتھ وچار ومرش کرینگے۔ کشمیر میں ہم سب کو ایک ساتھ آنے کی ضرورت ہے۔ ہم سنکٹ کی ستھتی میں ہیں۔ یہ لوگوں کی قبر پر راجنیتی کرنے کا سمیہ نہیں ہے۔ یہ پوچھے جانے پر که کیا وہ چناؤ لڑینگے؟ فیصل نے کہا که مجھے آگامی چناؤ لڑنے میں خوشی ہوگی۔ انہوں نے کہا که حال کے ورشوں میں راجنیتی کی جو ستھتی رہی اسنے یوواؤں کو اسکی اور آکرشت نہیں کیا۔ ہمیں اسے بدلنے کی ضرورت ہے۔ میں ہماری سمسیاؤں کے سمادھان کے لئے سنسد کا اپیوگ کرنا چاہتا ہوں۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

کیجریوال و عمران سے پربھاوت

وگیاپن

Recommended

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں
Uttarakhand Board

Uttarakhand Board 2019کے پریکشا پرنام جلد ہو نگے گھوشت,دیکھنے کے لئے کلک کریں

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم
جیوتش سمادھان

شنی جینتی کے اوسر پر شنی شنگناپر میں شنی کو پرسن کرنے کے لئے تیل ابھشیکم

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ2019 (lok sabha chunav 2019)کے نتیجوں میں کس نے ماری باجی؟ پھر ایک بار مودی سرکار یا کانگریس کی چناوی نییا ہوئی پار؟ سپہ بسپا نے کیا یوپی میں سوپڑا صاف یا بھاجپا کا دم رہا برقرار؟ صرف نتیجے نہیں,نتیجوں کے پیچھے کی پوری تصویر,وجہ اور وشلیشن۔23مئی کو سب سے سٹیک نتیجوں  (lok sabha chunav result 2019)کے لئے آپ کو آنا ہے صرف ایک جگہ amarujala.com  Hindi news ویب سائٹ پر.

وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Jammu

جموں کشمیر: گھاٹی میں تین مٹھ بھیڑ,چھہ آتنکی ڈھیر,ایک جوان شہید

کشمیر گھاٹی میں ویروار کو ہوئی تین الگ الگ مٹھبھیڑوں میں دکشنی کشمیر میں چھہ آتنکیوں کو مار گرانے میں سرکشا بلوں کو بھاری کامیابی ہاتھ لگی۔

16مئی2019

وگیاپن

اتر پردیش کے زیادہ تر ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں

لوک سبھا چناؤ2019کے لئے آخری چرن کا متدان سمپن ہوتے ہی ایگجٹ پول سامنے آ گئے ہے۔ اتر پردیش میں چھہ میں سے پانچ ایگجٹ پول میں بھاجپا کو50سے زیادہ سیٹیں۔

19مئی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation